petersmurfje zei op Nov 19 2004, 05:28 PM:
Arr zei op Nov 18 2004, 09:14 AM:
Inderdaad, dit is wel de vetste van de serie. Misschien zou het wel cool zijn als R* voor de volgende game licenties zou krijgen van echte automerken, zodat het nóg realistischer zou worden.
En tja, hoe groter hoe beter he, van mij mogen ze wel 6 keer san andreas maken ofzo. Hoe meer locaties, hoe meer vreugd, roep ik altijd maar...
En nog meer muziek.. want ik hoor toch weer steeds dezelfde nummers op de radio.. "Hey joooohnie, please Johnnie please just come hooohohooome" *barf*
En tja, hoe groter hoe beter he, van mij mogen ze wel 6 keer san andreas maken ofzo. Hoe meer locaties, hoe meer vreugd, roep ik altijd maar...
En nog meer muziek.. want ik hoor toch weer steeds dezelfde nummers op de radio.. "Hey joooohnie, please Johnnie please just come hooohohooome" *barf*
Als R*ckstar de echte namen wil gebruiken zou dat heel erg duur worden want R*ckstar moet dan al de rechten krijgen van de auto merken! Dan word het spel ook weer duurder gaan minder mensen hem minder kopen r*kstar gaat minder verdienen.
da's toch alleen reclame voor die auto merken
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren