Afwachten dus maar..
Vice City Stories waarschijnlijk toch op PS2 - Grand Theft Auto Vice City Stories op Playstation 2
Geplaatst op 3 februari 2007 - 11:12
als dit echt waar is ben ik zo blij...
mvg, Bright
mvg, Bright
Dit bericht is aangepast door Bright: 3 februari 2007 - 11:12
Geplaatst op 3 februari 2007 - 13:16
Eigenlijk om eerlijk te zijn vindt ik het een overbodige port als het gebeurt :
waarom zou je nu denken als je dit leest ? Omdat LCS ook zo geflopt is in het porten van PSP -> PS2
de graphics gaat niet zo mooi worden want VCS is voor de PSP gemaakt en eigenlijk was het ook de bedoeling dat LCS een exclusive PSP titel zou worden dus een klein schermpje maar als die voor de PS2 uitkomt, gaat het zo groot en vaag worden netals je bijv. een foto inzoomt en de MP gaat er ook uit dus dan wordt het een Vice City met wat meer mogelijkheden en lelijke graphics en tot slot: de Stories horen alleen voor de PSP te zijn
dit is mijn mening over de VCS op PS2
waarom zou je nu denken als je dit leest ? Omdat LCS ook zo geflopt is in het porten van PSP -> PS2
de graphics gaat niet zo mooi worden want VCS is voor de PSP gemaakt en eigenlijk was het ook de bedoeling dat LCS een exclusive PSP titel zou worden dus een klein schermpje maar als die voor de PS2 uitkomt, gaat het zo groot en vaag worden netals je bijv. een foto inzoomt en de MP gaat er ook uit dus dan wordt het een Vice City met wat meer mogelijkheden en lelijke graphics en tot slot: de Stories horen alleen voor de PSP te zijn
dit is mijn mening over de VCS op PS2
Geplaatst op 3 februari 2007 - 13:21
Ik hoop, net zoals vele anderen, dat de port van Vice City Stories geen flop zal worden, zoals LCS. Imo zou het een stap in de goede richting zijn van R* om zo'n topgame beschikbaar te maken voor andere mensen ( PS2 - gamers ). Anderzijds is het wel jammer voor diegene die speciaal voor VCS een PSP hebben gekocht, maar die zijn wel in de minderheid geloof ik. Ook zou het leuk zijn omdat er dan wat meer animo komt in het VCS Subforum
!
Dit bericht is aangepast door Nicsan: 3 februari 2007 - 13:21

Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren