Jump to content
PatrickW

GTA Vice City Stories op PS2 vanaf 9 maart 2007


Vandaag heeft Rockstar Games aangekondigd dat de PS2 versie van Grand Theft Auto: Vice City Stories vanaf 9 maart 2007 op de schappen zal liggen in Europa. In de verenigde staten zal het 3 dagen eerder beschikbaar zijn, dus vanaf 6 maart 2007.

Volgens de aankondiging zal de PS2 versie dezelfde storyline en missies bevatten, die ook in de eerder uitgebrachte PSP versie zaten.

gallery_1_10_80510.jpg

Uitgebreide informatie over Grand Theft Auto: Vice City Stories is beschikbaar op WikiGTA.

Voor vragen en discussies over dit spel verwijzen we je graag door naar ons forum.

[bron]

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is dan toch wel waar! Ik had het altijd al stiekem gehoopt, omdat ik geen zin had om speciaal voor Vice City Stories een dure PSP aan te schaffen. Ik zag het helaas somber in, aangezien er destijds vele geruchten rond gingen dat hij niet voor de PS2 gereleased zou worden, wat achteraf dus lariekoek bleek te zijn. Nu kan ik eindelijk mijn GTA collectie compleet maken, door deze GTA ook voor mijn PS2 aan te schaffen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind dit ook mooi nieuws om te lezen. Hoewel ik GTA Vice City Stories al op de PlayStation Portable heb, ga ik hem zeker ook op de PlayStation 2 kopen. Dat puur om te zien hoe het spel is op een groot scherm, want GTA Vice City Stories is echt een fantastisch spel! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe deze stap van Rockstar zal uitpakken, en dan denk ik even terug aan het niet al te grote succes van LCS op de PS2. Ik weet wel zeker dat VCS beter zal worden, maar of het een echt groot succes gaat worden is mij nog de vraag. Er is in ieder geval wel beter over nagedacht, en daarom verwacht ik er ook meer van. Het is wel jammer voor de PS2 mensen die speciaal voor VCS een PSP hebben gekocht, wat eigenlijk niet had gehoeven. Ik kijk er zeker naar uit, maar ik vrees dat het echte succes uit zal blijven..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

whooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeee ga HELEMAAL UIT ME DAK HIER!! :D dit word zeer relaxed

k zit nu op school en d8 ff snel op gtaforum kijke ik voelde gewoon dat er iets wasXD

Bewerkt: door chillco14

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is dan toch wel waar! Ik had het altijd al stiekem gehoopt, omdat ik geen zin had om speciaal voor Vice City Stories een dure PSP aan te schaffen. Ik zag het helaas somber in, aangezien er destijds vele geruchten rond gingen dat hij niet voor de PS2 gereleased zou worden, wat achteraf dus lariekoek bleek te zijn. Nu kan ik eindelijk mijn GTA collectie compleet maken, door deze GTA ook voor mijn PS2 aan te schaffen. :)

Ik heb speciaal voor liberty city stories een psp aangeschaft en ik heb er zeker geen spijt van. Kan je altijd op vakantie, in de auto, in bed enz gta spelen. Toen vice city stories werd aangekondigd was het alleen maar leuker en nu hoop ik ook op san andreas stories (met at-400 door sa vliegen op zon scherm 8)) en er zijn natuurlijk ook andere leuke psp spelen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allereerst wil ik natuurlijk iedereen die z'n collectie wou bijvullen en geen PSP had, zeggen dat ik enorm blij voor ze ben :klap: Rockstar Games heeft een goeie zet gezet zolang de kwaliteit van de beeld maar goed blijft, dus niet zoals Liberty City Stories want dat was 1 grote flop ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ga hem gelijk halen.

Heb al zoveel over VCS gelezen, maar ik heb geen PSP.

net als jij ^^

ik wist het dat die ook voor PS2 zou uitkomen

maar volgend maand al heb ik niet verwacht, misschien hebben R* al lang in het geheim gewerkt eraan en dan bij perfecte datum laten weten om de zenuwachtige ongeduldige mensen te geruststellen dat het ook PS2 uitkomt heb ik gevoel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

JE ZUS!!!!! ik ga echt heeeeeeleeeeemaaaal uit mijn fucking dak !!!!!!!!!!!!whoooohaaaaaa eindelijk kan ik op houden met vraagen stellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu kan ik lekkrrrr vcs'en opmijn kamer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whoohhaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

100000000000000000000 punten voor r* :bonk::bonk::bonk::bonk:

EDIT: sorry voor dat ge fuck, ik ga gewoon uit mijn dak ahhahahhhahaahhhah

Bewerkt: door 60

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...