GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Exclusieve content voor Vice City Stories op de PS2? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Exclusieve content voor Vice City Stories op de PS2?

Geplaatst op 13 februari 2007 - 13:47     #16 Dit lid is offline   M4X 

• Opgepakt
  • Groep: Banned
  • Registratie: 23-juli 06

Bericht weergevenClowntje_93 zei op 12 Feb 2007, 20:32:40:

Ik voel me nu echt een sukkel dat ik die PSP gekocht heb. Alleen voor 2 spellen die toch op de PS2 uit zijn gekomen(die ik niet heb maar wel goedkoper is) :-(

Dit is veel mensen overkomen zoals ik hierboven al zei, en het is erg vervelend. Maar ik zou je PSP nu niet meteen op marktplaats zetten voor een goedkope prijs, want daar schiet je nog minder mee op. Probeer nog wat andere leuke spellen voor je PSP, ik ben er van overtuigd dat dit alles weer goed maakt. In tegenstelling tot de PS2, gaat de PSP nog veel langer mee. Er is wel sprake geweest van een PSP2, maar dan praten we over een paar jaar later. Met de PS3 op de markt zul je weinig aan je PS2 in de toekomst hebben, die tegenwoordig even duur is als een PSP. Ik snap dat je veel voor de exclusieve PS2 contents over hebt, maar aan de andere kant is de PSP ook een leuk ding, waar je veel plezier aan kan hebben in de toekomst.

Geplaatst op 22 februari 2007 - 18:49     #17 Dit lid is offline   Big Playahh 

• Injured Gaming
  • PipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 08-januari 07
ik vind het ook onzin dat LCS op de PS2 goedkooper is dan de PSP versie maar het zal me niet tegen houden om een PSP te kopen

'ava made by MartyCeha'
Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 22 februari 2007 - 22:21     #18 Dit lid is offline   The Scientist 

• Inbreker
  • Registratie: 03-januari 07
Het alleen wel raar dat VCS 10 euro duurder is dan LCS want LCS Kostte 19,99 toen ie uitkwam zie ik bij bol.com :engel:

The Scientist

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 23 februari 2007 - 17:32     #19 Dit lid is offline   Caltson 

• 'The Artist'
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 30-mei 05
Bij mij stond anders Gta Liberty city stories toch 1 eurotje duurder in de game mania. die kwam namelijk op €28.98 en vice city stories komt op €29.98. Voor 1 euro zoveel exclusiefs? kan zijn..
Ik vind het wel leuk dat ze een exclusieve content toevoegen aan de ps2 versie, anderzijds snap ik de PSP gamers dat dit wel vervelend is. Maar je moet ook rekening ermee houden dat het al ee hele prestatie is om een fatsoenlijke Gta zomaar mee te kunnen nemen op een draagbaar systeem. Als m'n enkel de graphics aangepast gaan worden op ps2 is dat ook erg nadelig voor de ps2 gamers, want die vinden dat de ps2 meer aankan. dit gevoel had ik ook bij Liberty City stories en zelf hoop ik toch dat er op ps2 nu een waardige gta VCS uitkomt met helikopters en extra interieuren. maar dan zou voor mij ook wel de prijs wat mogen stijgen.

Greetz

Geplaatste afbeelding

Citaat

Een lid dat stamt uit de prehistorie op dit forum, gtagangster, heeft besloten voortaan als Caltson door het leven te gaan.

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden