Word een leuke week.
Vice City Stories Playstation 2 Trailer - GTA VCS actie filmpje
Geplaatst op 4 maart 2007 - 12:32
Zeker doen.
Ik ga het ook doen
.
[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']Maar ik heb wel een al een ps2 xD [/font]
Ik ga het ook doen
[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']Maar ik heb wel een al een ps2 xD [/font]
Dit bericht is aangepast door BigT: 4 maart 2007 - 12:33
Geplaatst op 6 maart 2007 - 12:35
Ze moeten toch echt de vegetation een beetje verbeteren...
Zoals de bosjes enzo totnutoe zit in elke gta de zelfde textuur plus moddel.
Maar ik moet wel zeggen dat de palbomen opeens heel anders zijn
Even kleine toevoeging.
De gta sa engine kan beina de zelfde plaatjes maken als de just cause engine *kijk naar gosttown paradise @gtaforums)
Je moet alleen alles goed afstellen....
Spijtig dat R* daar niet eerder achter was gekomen...
Naja
Even een belangerijke vraag.
Hoe heet dat liedje???
Grats gybrus
Zoals de bosjes enzo totnutoe zit in elke gta de zelfde textuur plus moddel.
Maar ik moet wel zeggen dat de palbomen opeens heel anders zijn
Even kleine toevoeging.
De gta sa engine kan beina de zelfde plaatjes maken als de just cause engine *kijk naar gosttown paradise @gtaforums)
Je moet alleen alles goed afstellen....
Spijtig dat R* daar niet eerder achter was gekomen...
Naja
Even een belangerijke vraag.
Hoe heet dat liedje???
Grats gybrus
Dit bericht is aangepast door Dhr.Gybrus: 6 maart 2007 - 12:35
KEVIN DIERKX |PORTFOLIO
Geplaatst op 6 maart 2007 - 20:02
Woei! Nu ben ik helemaal overtuigd! Ik was al van plan 'm een keer te gaan halen, maar dat doe ik nu zeker!
Weer prachtig werk R*!
Geplaatst op 8 maart 2007 - 18:10
Woei ik heb hem eindelijk. 
Ik moet zeggen: Het is niet zomaar een port maar het is echt een super port,de sfeer van VCS op de PSP is gewoon overgebracht op de PS2.
Moet ik ff aan toevoegen dat er het trail effect terug is,dit geeft de stad nog een extra mooie gloed.
De trailer zelf laat echt zien hoe het spel eruit ziet,de grafix zijn dus niet "Gedowngrade"
Good-job Rockstar!
Ik moet zeggen: Het is niet zomaar een port maar het is echt een super port,de sfeer van VCS op de PSP is gewoon overgebracht op de PS2.
Moet ik ff aan toevoegen dat er het trail effect terug is,dit geeft de stad nog een extra mooie gloed.
De trailer zelf laat echt zien hoe het spel eruit ziet,de grafix zijn dus niet "Gedowngrade"
Good-job Rockstar!
You're gonna be a statistic!
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren