Jump to content
Joriz

Vice City Stories Playstation 2 Trailer


Nog geen 24 uur na de aankondiging van een binnenkort uit te komen GTA IV filmpje kregen we van Rockstar Games weer een mailtje met dit keer daarbij een hele mooie Grand Theft Auto Vice City Stories trailer van de Playstation 2 versie. Goed te zien is dat Vice City Stories er op de Playstation 2 beter uit ziet dan op de PSP.



(voor filmpje klik op afbeelding)

De PS2 versie van Grand Theft Auto: Vice City Stories vanaf 9 maart 2007 op de schappen zal liggen in Europa. Het spel bevat dezelfde mogelijkheden als de Playstation Portable Versie. Echter is wel de multiplayer mode eruit gehaalt.

Tevens hebben we enkele screenshots geupload van Vice City Stories.

Uitgebreide informatie over Grand Theft Auto: Vice City Stories is beschikbaar op WikiGTA.

Voor vragen en discussies over dit spel verwijzen we je graag door naar ons forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eigenlijk zijn GTA Vice City en Vice City stories wel leuke games alleen ik vind de graphics eerlijk gezegt echt kut...

Ik zou wel een nieuwe game willen in Vice City alleen dan met betere graphics.. ;) ook de nieuwe game GTA V lijkt me wel gaaf, betere graphics en het speelt zich weer af in los santos. Wat ook nieuw is de personage.. het zal wel Tommy Vercetti zijn..

Na GTA V zou ik wel een vervolg van Liberty City willen en Los Santos en eigenlijk wel Vice City willen.. je kan natuurlijk niet alles gelijk hebben alleen zulke GTA games zou ik wel willen dat die zich afspelen in die plaatsen..

Bewerkt: door MisterDM

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...