Jump to content

GTA IV News : 'Trailer 2 -28 juni 2007'


SummerBase

Recommended Posts

GTA%20IV2.png

Het is zo ver, GTA IV komt steeds dichterbij en de nieuws berichten passeren ons. Na het succes van het The latest news from Vice City Stories topic kom ik met het 'GTA IV News' topic. Hier zullen jullie alle nieuws feiten zo snel mogelijk kunnen lezen. Ik, SummerBase ga dit voornamelijk zelf doen, maar Typhoon gaat mij ook vaak assisteren. Voor de mensen die het nog niet helemaal kennen. Je kunt dus de standaard nieuws items verwachten, maar ook vaak met een toegevoegde waarde. Zoals signatures, artworks, screens, countdowns, muziek en nog veel meer andere dingen die we gaan zien in het GTA IV deel. Dit is het uitgebreide nieuws dat ver in de details spit!

Dit topic is enkel om nieuws berichten te lezen. Echter kun je in tegenstelling tot het vorige nieuws topic voor VCS nu ook reageren. Dit doe je niet in het hoofdtopic, maar in het reactie topic. Bij elk nieuws item voegen wij een bericht toe waarna we kunnen discuseren over de nieuws items. Zo kunnen wij, de GTA IV fans gezellig met elkaar alles bespreken omtrent het nieuws. Dit bespaart niet alleen enorm veel onnodige topics, maar het is ook nog eens overzichtelijk voor de lezers.

- -- Posten in dit topic is zonder toestemming niet toegestaan! Een simpele reden die bedacht is om dit topic schoon te houden. Elke post die hier onrechtmatig gezet wordt zal verwijderd worden. Je kunt reageren in het reactie topic, hier verschijnen enkel de nieuws items. Om uit ervaring te spreken, Het stelen van nieuws berichten is per definitie niet toegestaan. In het verleden heeft één iemand dit soort dingen gedaan en ik kan als medeschrijver zeggen dat dit erg frustrerend was. Je mag de nieuwsberichten als informatief materiaal gebruiken, maar stelen is absoluut taboe! Niet doen dus! De grafische onderdelen en de hosting is verzorgd door SummerBase. -- -

Na elk nieuws bericht zal in deze hoofdpost een update plaatsvinden. Onder het logo "Headlines" vindt je een overzicht van de eerder geplaatste nieuws berichten, dit is handig om nog eens terug te lezen wat vorige week bijvoorbeeld geplaatst is. Ik wens jouw heel veel plezier bij het lezen van de nieuws berichten, mochten er vragen of opmerkingen zijn dan kunnen die uiteraard geplaatst worden in het reactie topic, lees ze!

GTA%20IV%20Headlines2.png

Laatste wijziging/aanpassing:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1174733604.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"GTA IV Reclames"

De countdown is niet alleen op internet te volgen, maar sinds een aantal dagen zend het Amerikaanse kanaal FX Network exclusief de countdown op TV uit. Dit hoort bij de promotie campagne van Rockstar Games' GTA IV. Het filmpje is ook opgenomen en vertoont niet veel spectaculairs. Tijdens het afspelen hoor je per seconde een zwaar geluid en daaruit kunnen we een hele lichte conclusie trekken. Ik denk persoonlijk dat het, gezien het logo en de geluiden op de TV een spel wordt dat in de onderwereld af gaat spelen. Enorm veel criminaliteit en een grijze stad, echter zijn dit natuurlijk enorm onveilige voorspellingen gezien wij eigenlijk zeer weinig informatie hebben.

Je kunt de televisie trailer vinden op '

', het geluid is irritant. Echter is het zeker weten het bekijken waard. Ook kwam er deze week een nieuws bericht over posters die op drukke plekken zouden hangen. Vooral in steden in de Verenigde Staten hangen posters met daarop het nieuwe GTA IV logo met daaronder de tekst ''Coming Soon'' in de donker rode kleur die ook op de countdown pagina te zien is.

GTA%20IV%20Reclame%20Thumb.png

"Klik voor vergroting..."

"Rockstar's IV Propaganda"

"Things will be different."

Met het uitzicht op de trailer kunnen we ons zelf veel vragen stellen. "Hoe laat zal het komen?", "Moet ik de hele nacht opblijven?", "Is het een 1 April grap?" en nog veel meer vragen waar wij nog geen antwoord op kunnen geven. Vanochtend kreeg ik een bericht in mijn mailbox met de mededeling "Rockstar Propagana". Met de melding "Rockstar Broadcast"... "Trailer Coming Next Week" met daaronder de tijd dat de trailer uit gaat komen. Dat zal 6.00PM worden. Dat betekent in Nederlandse taal 6 uur in de middag! Niemand hoeft dus meer snachts op te blijven, maar zorg dat je rond 6 uur (amerikaanse tijd) aanwezig bent. Dat moet voor iedereen lukken denk ik, en het is dus nu wachten totdat de trailer uit komt. Tevens komt er een melding "Things will be different." onderaan te mail. Dit toont aan dat Rockstar met haar nieuwe engine een compleet andere richting in wilt gaan, zal dit de GTA sfeer aantasten? We zien het over een aantal dagen!

GTA%20IV%20Things%20Thumbs.png

"Klik voor vergroting..."

We kunnen hier natuurlijk ook weer conclusies uit gaan trekken maar over een aantal dagen zullen we te zien krijgen wat GTA IV ons bied. Of het een sfeer filmpje wordt, of dat het nou een volledige trailer wordt. Het zal zeer zeker een leuke worden, gezien de GTA geschiedenis. Wil jij ook een GTA IV Countdown in je signature plaats dan de volgende code in je handtekening. Je kunt ook één persoonlijke bij mij, SummerBase aanvragen per PB.

[img=http://iv.summerbase.eu/trailer1.png]

trailer1.png

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175034765.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Geen teaser trailer"

Velen waren er bang voor, anderen maakten het niet zo veel uit, maar dat het onder de GTA fans het gesprek van de dag is mag duidelijk zijn. Velen dachten dat het net zoals de ''Manhunt 2 teaser'' zou worden. Een fraai sfeer filmpje waar wij niet veel uit kunnen halen. De echte GTA fans wachten met smart op de eerste beelden waar we ruim een maand op wachten. Velen waren er juist bang voor, omdat Rockstar Games een countdown heeft ingesteld, veel dingen duidde erop dat het een teaser wordt.

Op grote GTA fora's werden veel discussies de revu gepasseerd over deze trailer en op de betrouwbare website 'Games Radar' was het volgende stukje tekst te lezen "The official trailer for Grand Theft Auto IV is only a few days away as of this writing, and publisher Rockstar has promised that it won't just be some infuriatingly quick teaser. Instead, it'll offer up the first substantial look into what the game is all about, and internet speculation over what that might be has kicked the rumor mill into high gear." Voor de mensen die de engelse taal niet geheel beheersen, in het vlot staat er 'Dat Rockstar Games geen teaser uit gaat brengen, maar een volledige trailer die select zicht op het spel geeft'. Het is dus enorm spannend, want nog een grote dag en dan komt hij al uit. Lees ook het onderstaande artikel, om zo snel mogelijk tijdens de release van de trailer aanwezig te zijn, want er schijnen nog wat dingen niet in orde te zijn op Rockstar Games haar server netwerk.

"Rockstar's servers"

"Grote overkill verwacht!"

Tijdens de release van de trailer zullen duizenden fans hevig de officiële site bezoeken. Door de hevige klikken die de site te verduren krijgt kan het voorkomen dat de server traag of zelfs helemaal niet meer werkt. Rockstar Games kan hier vrij weinig aan doen, want zij kunnen zoveel bezoekers niet overzien. Tevens heeft GTA zo veel naamsbekendheid, en mede dankzij al die massale bezoeken is het dus handig om jezelf voor te bereiden.

Ik heb een drietal tips bedacht om tijdens een crash van de site toch nog aan de video te komen. Houdt YouTube in de gaten als de GTA4 site niet meer werkt, Rockstar Games zal zeer waarschijnlijk haar trailer daar ook plaatsen. Tevens is het aan te raden niet giga veel te klikken op de site op de laatste minuut. Hierdoor krijgen de servers een overkill en dan zullen zij uitvallen of overhit raken, waardoor de snelheid af neemt. Dan is er nog een andere tip, zorg er voor dat je direct naar de download stapt en hem direct naar je computer haalt. En wees niet getreurd, want GTAGames zal er ook bij zijn dus als je hem overhoopt niet kan bekijken, bekijk hem dan in de GTAForum video collectie. Te vinden op de Galerij pagina! Het is een grote voorzorg dat we dit met zijn allen doen, want anders lopen wij de kans dat niemand de trailer gedownload heeft.

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175168353.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Trailer in HD kwaliteit!"

Nog een paar uur en dan gaan we eindelijk zien wat ons te wachten staat en ik moet zelf bekennen dat ik er best wel naar verlang. Om de tijd maar eens goed te benutten ben ik het web afgespeurd naar informatie over deze GTA. Toen ik op de site van de twee platformen kwam, kwam ik op 'Xbox.com' het 'volgende' item tegen. Xbox is in eigendom van Microsoft en die praten geen onzin. Op hen site staat dat het spel in HDTV 720p is wat betekent; 720 lijnen op een 1280×720 resolutie.

Tevens staat er op die pagina dat het spel een 1 player spel wordt en onder de motorkap vinden we een heuze 5.1 geluids codering. En wat is er nou beter dan heerlijk geluid dat door jouw speakers galmt van maar liefst 6 speakers maximaal. Maar wij weten dus dat de trailer vanavond/vannacht uit komt in HD kwaliteit en dat kunnen we afleiden uit de zin "Watch the first HD trailer on March 29, 2007". En geloof mij, iedereen die wel eens HD DVD's of HD filmpjes heeft gezien op een HD ready scherm zal versteld staan van de enorm gedetailleerde beelden. Wees voorbereid, want we gaan er een top avond van maken!

"Geen PS3 versie?"

Tevens is er onder een select aantal fans die een PS3 bezitten onrust op komen dagen. Gister stond er op de support pagina van Rockstar Games alleen de GTA IV Xbox 360 versie. Veel PS3 bezitters waren helemaal geschokt en al helemaal, omdat zij dan ook een Xbox zouden moeten kopen. Echter was het schijnbaar een fout van Rockstar Games en het stond in een mum van tijd weer er op.

Of dit een ongelukje geweest is of dat Rockstar Games serieuze plannen heeft is niet duidelijk. Dat het toch wel belangrijk nieuws kan wezen voor mensen die nog geen keuze gemaakt hebben is zeker. Dit wordt zeker weten vervolgd wanneer weer meer informatie vrijgekomen is. Laten we in ieder geval hopen dat hij wel op beide consoles uit komt.

trailer1.png

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175216316.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"GTA IV Trailer uitgebracht!"

Het moment is daar gekomen, vannacht is de officiële GTA IV trailer uitgebracht en er waren direct al voorspelde problemen. Een select aantal websites hadden de video's al eerder in bezit om die te hosten, echter was de opkomst zo massaal dat bijna alle sites die deze video's hadden compleet plat lagen. Ook mede dankzij het fenomeen "HDTV" wat ik eerder vandaag vermelde. Dit gebruikt veel meer beeldpunten en is beter in kwaliteit.

De trailer zelf stelt qua inhoud niet zo heel veel voor, maar de grafische onderdelen zijn enorm, prachtig vindt ik. Ik weet niet of het pre-rendered is, maar als dit echt zo is dan heeft het GTAIV team een hele grote stap gezet. Ook is het weer leuk om terug te keren, maar ik wordt soms ook wel een een beetje zat van GTA Liberty Citys, maar dat zien we wel. Het is ook geen 1 April grap geweest, want alles verliep gezien de kwaliteit van de video perfect.

Binnenkort maar hopen dat er langere, betere en ingame video's uitkomen, want dan heb je een beter inzicht op het spel dan dat je bij deze krijgt. Tevens mis ik mooie muziek, maar dat hoort niet bij deze GTA, desalniettemin een prachtige trailer die ik in de loop van de dagen nog vaak ga bekijken. Neem ook eens een bezoekje aan mijn nieuwe topic, ''IV Trailer Onderzoek'' dat ik samen met Ice Cold Killa ga beheren. Mocht je nog een aantal dingen tegenkomen over deze trailer? Dan kan je dat in het eerder genoemde topic terug lezen.

"Bekijk hieronder de afbeeldingen gemaakt door SummerBase, eigendom van Take Two."

trailer1.png trailer2.png trailer3.png

trailer4.png trailer5.png trailer6.png

trailer7.png trailer8.png trailer9.png

trailer10.png trailer11.png trailer12.png

"Klik voor vergroting..."

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175266998.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Video ingame, niet pre-rendered!"

Veel van ons zullen zich afvragen, hoe kan een spel dat het merknaam "GTA" draagt zo mooi en glanzend in elkaar zitten? GTA is gekend van de sterke verhalen en de goede sfeer, maar graphics? Nee! Met de komst van GTA IV is daar verandering in gekomen, want Insidegamer vroeg zich af "Is dit pre-rendered of ingame?" en daarop kregen zij van Rockstar Games antwoordt dat het echt ingame was.

Het is gespeeld op een 720p console en er is niks aan bewerkt om het er mooier uit te laten zien. Het is het spel zoals wij hem gaan kopen in de winkel in Oktober dit jaar. Je zult jezelf misschien afvragen, waarom is ineens deze GTA zo mooi? De technologie staat tegenwoordig voor niks, de hardware is beter, er zijn betere drivers en noem het allemaal maar op. En het maakt gebruik van een nieuwe engine, de RAGE engine. Ook wil ik SamShine en M4X bedanken voor het melden van dit nieuws, alhoewel ik het al wel gezien had. ;)

trailer11.png

"Klik voor vergroting..."

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

Dit nieuwsbericht is geschreven door 'Typhoon'.

"Eerste GTA IV preview aangekondigd"

De trailer is nog maar net vrijgekomen, en gelijk word er al een preview aangekondigd. Het Game Informer magazine zal in mei een exclusive GTA IV preview in hun blad plaatsen. Wat is hier nou zo bijzonder aan zullen jullie denken, nou Game Informer heeft ook de 1e preview van GTA San Andreas geschreven, deze preview was maar liefst 10 pagina's dik en bevatte veel informatie en screenshots. Op de cover die ik hieronder heb toegevoegd zie je onze, nu wel bijna zekere hoofdpersoon staan met een Shotgun in zijn hand, onder hem staat dat we een preview van maar liefst 10 pagina's + details en screenshots kunnen verwachten. Wanneer de preview uitkomt zullen wij de informatie hier gelijk plaatsen. Wees voorbereid!

De aangekondiging kun je hier bekijken.

GTAIVpre.jpg

"Klik voor vergroting..."

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175457535.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"New York is boos!"

De trailer is nog geen halve week uit en New York heeft al weer commentaar geleverd op de aankomende Grand Theft Auto, GTA IV. Het commentaar komt niet van de inwoners, maar van de autoriteiten. Zij geven als reden dat een spel zoals GTA plaatsen in de veiligste stad van Amerika, Halo in Disney Land is bij wijze van spreken. "Setting Grand Theft Auto in the safest big city in America would be like setting Halo in Disneyland."

New York denkt dat een wereld groot spel zoals GTA IV de populariteit van New York sterk zal verminderen, omdat dit spel met hen stad geassocieerd wordt. Of de autoriteiten ook verdere stappen gaan ondernemen is niet duidelijk, maar mocht dat gebeuren dan zou het wel erg jammer wezen van al het werk wat Rockstar Games tot nu toe al heeft neer gezet. Dit verhaal wordt vervolgd...

"GTA IV naar Wii!"

Al een paar maanden gaan er geruchten dat spelcomputer gigant Nintendo Wii interesse heeft in Grand Theft Auto IV. Op Rockstar Games haar website werd vanochtend gemeld dat de Wii de grafische ellementen van GTA IV niet aan kon. Daarom denk men dat het verstandig is om oude graphics te gebruiken. Je kunt hem 'hier' bekijken! En... Riep er hier iemand 1 April GTA4.net? Ik vond het zelf wel erg grappig dus daarom heb ik hem hier geplaatst. Rockstar Games was niet bereid voor commentaar! :clown:

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175633630.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"[Video] IV Real Life?"

Na de Wii video is er nu ook een real life trailer video. Gemaakt door Allen05, van Gtaforums. De acteur die je in de trailer ziet, lijkt erg veel op de rus in de echte trailer. Het is dan ook waarschijnlijk hetzelfde persoon, maar dat hebben wij nog niet met zekerheid kunnen zeggen. Ik zou zeggen, pak een lekkere zak popcorn en chips en ga genieten van deze real life trailer, want ik vindt hem zelf erg leuk. Reacties kunnen zoals gewoonlijk in het reactie topic.

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175959098.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Mogelijke soundtrack uitgelekt?"

Een lokaal Brits krantje Lancashire Evening Post, heeft op haar website een interview geplaatst met musici ''Kurgan Merrick''. Het gesprek ging over Kurgan's projecten, waarin hij vertelde dat hij gevraagd was door Rockstar Games om een nummer op te nemen voor het aankomende Grand Theft Auto spel, oftewel GTA IV.

Het wordt vooral duidelijk uit het volgende stukje tekst; "I was contacted by someone who has heard my songs on the website. They wanted a track they could use on the car radio as people are driving round the game." Wat in het Nederlands betekent; 'Ik was gecontacteert door iemand die mijn muziek gehoord had op de website. Zij willen een nummer wat zij kunnen gebruiken in de radio als mensen door het spel rijden.'

Wil je wat van deze muzikant horen? Ga dan naar zijn website waar je kunt horen wat voor soort muziek Kurgan maakt. Als ik heel eerlijk moet zijn, vindt ik absoluut niet mooi, en als er alleen dit soort muziek in het spel komt ga ik wel gebruik maken van de User Track speler. Discuseer hierover in het reactie topic!!

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1175959098.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"OPM Preview op 2 mei!"

Het gebruiker van het Engels GTAForums wist eerder vandaag te melden dat OPM, voluit geschreven; Official PlayStation Magazine op 2 mei met een exclusieve preview komt. Dit komt vrij opmerkelijk, omdat GTA IV's wereld première preview een week daarvoor in Games Informer komt te staan? Zal het dezelfde informatie bevatten of zal het compleet nieuwe informatie zijn.

In ieder geval, zullen we in dit een aantal nieuwe screens tegen komen en bovenal veel informatie. Er is nog geen cover gepubliceerd, maar dit nieuws item is al bevestigd door de newsposters van het populaire GTANet, omdat zij een medewerker van OPM gevraagd hebben of het waar was. Dus houdt dit topic of andere nieuwsbronnen in de gaten.

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

Dit nieuwsbericht is geschreven door 'Typhoon'.

"Gratis GTA IV magazine"

De website gta4news.com heeft een gratis magazine uitgegeven in de vorm van een PDF bestand. In het blad van 7 pagina's zie je ondere andere screenshots uit de trailer met uitgebreide beschrijving. Ook zien we enkele belangrijke overeenkomsten tussen GTA IV en New York. Natuurlijk word er ook nog wat gezegd over de hoofdpersoon, de engine van de game en de transportmogelijkheden die tot nu toe ontdekt zijn. Het meeste weten we al maar het is altijd leuk om even door te lezen, het is ook makkelijk uit te printen. Het enigste nadeel is dat het Engels is, maar voor de mensen die Engels op school hebben moet het goed te lezen zijn. Je kunt het PDF bestand op de website downloaden, maar voor het gemak heb ik hem ook nog even geupload zodat jullie hem kunnen downloaden.

Voor de mensen die het niet met Acrobat Reader omkunnen gaan is er gelukkig nog een alternatief. GTAIVNews.com heeft het hele blad ook in HTML versie gezet, je kunt hem dus gewoon op Internet bekijken zonder iets te downloaden. Je kunt de afbeeldingen ook makkelijk opslaan. Bekijk de HTML versie hier.

Wanneer er weer een magazine word uitgegeven zullen jullie het gelijk te zien krijgen!

IVblad.jpg

"Klik voor vergroting..."

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1176068622.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Massieve IV Poster!"

Als je denkt dat Rockstar met 'dit' klaar is heb je het mooi fout. Rockstar Games ia namelijk een zeer slimme strategie begonnen. In New York is namelijk een massieve poster gevonden die tegen een gebouw hangt. Het is duidelijk dat Rocktar Games zich erg goed in het licht zet.

Het is niet de eerste keer dat Rockstar zich met zulke grote posters in het licht zet, maar dit is toch wel een overtreffer. En dan te bedenken dat men zich af kan vragen wat dat IV nou eigenlijk betekent? En is dit niet alleen om websites te bereiken, want ik neem aan dat doorgaans volwassenen niet door heeft wat het betekent of is, maar goed ik vindt het wel leuk dat Rockstar het op deze manier aan pakt.

IVposter.jpg

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1176158325.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"IV Ferrari 360 Auto?"

Rockstar Games haar strategie blijft sterk, want ook vandaag kwam er weer een nieuwe foto binnen. Er zou op een auto show in New York een Ferrari 360 Modena gespot zijn, die beplakt was met GTA IV stikkers. Het is nog niet zeker of het een wagen is, die door de fans beplakt is. Of dat het serieuze Rockstar Games propaganda is, wat mij iets logischer lijkt, want wie gaat zo'n dure bak vol plakken met stickers? Rockstar Games! En zo zet het haar derde stunt neer, wat zal volgen? Een kermis met daarop een reuzerad ''Ferrys Wheel'' en een achtbaan de ''Screamer''? Wie zal het zeggen, houdt het GTA IV News topic in de gaten!

IVauto1.jpg

"IV News magazine 2 uit!"

Vorige week melde Typhoon al dat deel één uit was van het magazine van ''GTA IV News.com" en in het kader van, nieuws is nieuws, is vandaag deel twee uitgekomen die je via de bijlage in dit bericht kunt downloaden maar ook op hun site. Om even terug te komen op de inhoud, in dit artikel gaat men nog een tikkeltje verder in op het transport gedeelte. Daarnaast komt niet alleen dit aan bod, maar ook besteed men aan de zogenaamde soundtracks die eerder vorige week fake werden verklaard. Ik zal niet al te veel verklappen, maar het is absoluut het lezen waard!

GTAForum Bijlage:Deel2.pdf

IVdeel2.jpg

"Kinderen en huisdieren? Nee."

In het welbekende GTA IV Trailer Onderzoek's topic kwam al vaker naarboven dat er kinderen of dieren in het spel zouden zitten. Typhoon merkte al op dat er een kindje op een bankje zou zitten, in shot 21. Echter bleek dit na een kleine discussie toch een paaltje te zijn, daarna kwam er door iemand in het onderzoek een nieuwtje aan het licht dat in shot 19 een kindje aanwezig zou zijn. Echter zou dit überhaupt niet waar kunnen zijn.

Jordan van Planet Grand Theft Auto, een Engelstalige fan website bedacht zich dat Rockstar Games ooit eens het volgende zei; "We don't particularly like the idea of children or small fuzzy animals in our games." En met dat feit kunnen we huisdieren en kinderen uit sluiten.

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA%20IV2.png

post-5021-1176253384.gif Dit nieuwsbericht is geschreven door 'SummerBase'.

"Games Informer uitgelekt!"

Wie had dit verwacht? Het mei nummer van Games Informers' haar wereld première preview is vannacht uitgelekt. Op de dinsdag middag kwam een gebruiker met het feit dat hij/zij het blad in eigendom had. Hier waren ook foto's bij gemaakt en de eerste echte informatie kwam naar voren. En omdat wij hier niks mogen plaatsen van auteursrechtelijke werken vat ik alles samen in deze nieuws posts. Hierin kom je onder andere te weten, hoe het verhaal gedeeltelijk in elkaar steekt en ook de technieken kwamen meerdere malen aan bod. Kortom, het is absoluut het lezen waard! Ook benadruk ik nog even dat het plaatsen van screens, letterlijke teksten en ander auteursrechtelijk materiaal verboden is, het zou dus ook bestraft kunnen worden met een officiële waarschuwing.
  • De hoofdrolspeler is een Oost-Europese man genaamd ''Niko Bellic".
    Niko Bellic komt naar Liberty City om de American Dream te beleven. Dit is hem aanbevolen door zijn sidekick en neef, Roman. Hierin zegt hij het volgende 'I live this amazing life, it's the American Dream come true. I have two women. I have four hot tubs. I have fifteen sports cars.' Waarin hij Nederlands vertaald zegt: 'Ik leef in een prachtig leven, het is de Amerikaanse Droom die uitgekomen is. Ik heb twee vrouwen. Ik heb vier kuipen. Ik heb vijftien sportwagens.'- ik wist alleen de vertaling van tubs niet, maar google gaf aan 'kuipen'.
  • Het realisme breid verder uit, volgens Dan Houser!
    Een topman binnen het Grand Theft Auto- team, Dan Houser spreekt in het interview vaak over de belevenis van het spel. Volgens hem is het spel niet enkel meer een standaard spel, maar de realiteit is zwaar naar boven gehaald met de huidige technologieën. Zo zal het veel interactiever zijn dan we nu al gewend zijn, verder gaat hij in de preview er wel erg vaak op in, daarom wou ik het wat betreft het realisme hier bij laten.
  • IV Kleiner als GTA San Andreas!
    Het zal voor sommige balen zijn, maar GTA IV wordt kleiner als GTA San Andreas. Ook zal er geen Desert achtig gebied in komen. Het zal een spel worden, met een stad; New York, waar architectuur voorop staat. Ook wordt er vermeld dat er een extra stuk bij komt, genaamd New Jersey, maar hier is verder nog niks over bericht, maar dat zal in de loop der tijd wel aan bod komen.
  • Bekende gebouwen/plaatsen van naam verandert in IV.
    Niet alleen het spel zal erg anders zijn dan voorgaande spellen, ook de namen van veel gebouwen zijn aangepast. Hieronder een kleine selectie. Brooklyn heet voortaan Broker, Manhattan heet Algoquin. En Queens is nu Dukes, The Bronx is Bohan. En dan noemen we New Jersey; Alderney. Statue of Liberty, naar Statue of Happyness Daarnaast zijn natuurlijk veel verwijzingen geplaatst, maar daarover hebben we het al uitgebreid gehad in het GTA IV Trailer Onderzoeks topic.
  • Criminaliteit speelt een erg grote rol!
    In het begin zal Niko veel met Roman optrekken, maar naderhand zul je merken dat hij wat meer afstandelijker wordt en voor zichzelf gaat zorgen. Hoe dit verder af gaat lopen is nog niet duidelijk, maar dat zullen we wel zien in de volgende previews, trailers of ander materiaal.

  • In het kort een overzicht:
  • Hoofdrolspeler: Niko Bellic
  • Statue of Liberty > Statue of Happyness
  • Stad speelt zich niet af in New York.
  • Bekende gebouwen zijn enkel gebruikt uit New York.
  • Geen Desert, en geen grote open gebieden.
  • Speelervaring zal beter dan ooit worden, men wil een andere richting in.
  • Roman is de sidekick van Niko Bellic in het begin.

Kortom voor nu is er niet echt veel meer te melden, als je alles volledig wilt weten is het aan te raden om dit blad te bestellen. Eventueel vertaal ik het naar het Nederlands morgen, en dan zet ik het in mijn eigen woorden, maar meer kan ik echter niet doen. In ieder geval zijn wij weer een heel stuk wijzer geworden, van deze wereld preview. Discussieer in het reactie topic!

"More to come..."

Posten in dit topic is niet toegestaan! -- Het stelen van nieuwsberichten is absoluut niet toegestaan.

Plaats een reactie over dit nieuwsbericht in het reactie topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...