GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Overleden bekende personen !

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp

#1 Only GrandTheftAuto

Only GrandTheftAuto
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Niko, We going to the top !

Geplaatst: 23 april 2007 - 17:12

Dit topic gaat over bekende mensen die zijn overleden.
- Presidenten/Ministers
- Sporters
- Showbizz mensen
- en nog veel meer

Dit topic begint vanaf vandaag. Dus hier komen geen oude bekende mensen te staan !

Boris Jeltsin

Boris Jeltsin (76) overleden
De voormalig Russische president Boris Jeltsin is overleden. Dat heeft het Kremlin bekendgemaakt. Jeltsin stierf op 76-jarige leeftijd.

Boris Jeltsin was een geliefde president. Jeltsin overleed in een ziekenhuis in Moskou aan een hartaanval, bevestigt de gezondheidsdienst van het Kremlin. De oud-president kampte al langer met hartproblemen. Hij onderging meerdere operaties.

Jeltsin was van 1991 tot 1999 staatshoofd van de Russische Federatie. Hij schoof persoonlijk zijn opvolger Vladimir Poetin naar voren.

Toegevoegde afbeelding

-----

David Halberstam

SAN FRANCISCO - De Amerikaanse schrijver en journalist David Halberstam is maandag bij een auto-ongeluk bij San Francisco om het leven gekomen. Dat heeft de politie laten weten. Halberstam is vooral bekend geworden door zijn verslaggeving over de oorlog in Vietnam, waarvoor hij met de Pulitzer Prize werd onderscheiden. Halberstam schreef in het begin van zijn carrière vooral over de burgerrechtenbeweging in de Verenigde Staten. In het begin van de jaren zestig stuurde The New York Times hem naar Vietnam. Hij zette vraagtekens bij het standpunt van Washington dat de Amerikanen de oorlog in Vietnam aan het winnen waren.

Toegevoegde afbeelding

-----

Carl Friedrich von Weizsäcker

De Duitse natuurkundige en filosoof Carl Friedrich von Weizsäcker is op 94-jarige leeftijd overleden. Hij speelde in de Tweede Wereldoorlog een belangrijke rol bij de mislukte Duitse pogingen om een atoombom te maken. Na de oorlog ontpopte hij zich als atoompacifist. Sinds 1946 werkte hij bij het beroemde Max Planck-instituut voor natuurkunde. Carl Von Weizsäcker wees een verzoek af om president van Duitsland te worden. Zijn broer Richard von Weizsäcker werd wel staatshoofd, van 1984 tot 1994.

Toegevoegde afbeelding

-----

Ivica Racan

(Novum/AP) - De voormalige Kroatische premier Ivica Racan is zondag in een ziekenhuis in Zagreb overleden. Dat heeft zijn sociaal-democratische partij meegedeeld. Racan had kanker en is 63 jaar geworden.Als premier in de jaren 2000-2003 leidde Racan een pro-westerse coalitie, die na het autoritaire en nationalistische bewind van wijlen president Franjo Tudjman aansluiting zocht bij Europa. De coalitie kon de groeiende sociaal-economische problemen echter niet de baas worden, waarna de Kroatische Democratische Unie van Tudjman, inmiddels hervormd en onder leiding van de huidige premier Ivo Sanader, weer aan de macht kwam.

Toegevoegde afbeelding

-Maandag 23 april 2007 : Boris Jeltsin !
-Maandag 23 april 2007 : David Halberstam !
-Zondag 29 april 2007 : Carl Friedrich von Weizsäcker
-Zondag 29 april 2007 : Ivica Racan

Als je iets kwijt wilt over iemand die is overleden van de bovenstaande personen , kun je dat gewoon posten. Ook als je een bekend iemand weet die overleden is post het dan ook. !

:bier:

Bewerkt door Only GrandTheftAuto, 29 april 2007 - 12:29 .

SoldMayor

Gamertag on Xbox 360 '' Add me if you want''

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

#2 Clowntje_93

Clowntje_93
  • Banned

opgepakt

Geplaatst: 24 april 2007 - 14:42

Maar is het alleen voor dit jaar of de afgelopen maand ofzo? :?

En sorry als ik hier mag posten maar ik zag niets staan in de beginpost van je mag niet posten ofzo.

#3 Only GrandTheftAuto

Only GrandTheftAuto
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 24 april 2007 - 15:07

Bericht weergevenClowntje_93 zei op 24 Apr 2007, 15:42:51:

Maar is het alleen voor dit jaar of de afgelopen maand ofzo? :?

En sorry als ik hier mag posten maar ik zag niets staan in de beginpost van je mag niet posten ofzo.

Het is gewoon vanaf nu. Bekende mensen die nu doodgaan zullen hierkomen te staan. En je mag hier ook gewoon posten.  :bier:

SoldMayor

#4 Verrity

Verrity
  • Banned

opgepakt

Geplaatst: 24 april 2007 - 19:40

O asjeblieft!!! Laten we toch gaan kappen over de dood!!! :$

#5 Only GrandTheftAuto

Only GrandTheftAuto
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 24 april 2007 - 22:01

Bericht weergevenGrove-Member zei op 24 Apr 2007, 20:40:49:

O asjeblieft!!! Laten we toch gaan kappen over de dood!!! :$

Als jou dit topic niet aanstaat , post hier a.u.b dan ook niets ! :duh:

SoldMayor

#6 bril_idioot

bril_idioot
  • Leden
  • PipPip

Drugs dealer

Geplaatst: 24 april 2007 - 22:15

23 April - David Halberstam (73), Amerikaans journalist, winnaar Pulitzer-prijs voor berichtgeving tijdens de Viëtnam-oorlog

De info moet je zelf maar even zoeken, maar voor de wat oudere mensen spreekt deze naam denk ik wel voor zich...

#7 Only GrandTheftAuto

Only GrandTheftAuto
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 24 april 2007 - 22:21

Bericht weergevenbril_idioot zei op 24 Apr 2007, 23:15:06:

23 April - David Halberstam (73), Amerikaans journalist, winnaar Pulitzer-prijs voor berichtgeving tijdens de Viëtnam-oorlog

De info moet je zelf maar even zoeken, maar voor de wat oudere mensen spreekt deze naam denk ik wel voor zich...

Ja bedankt !
Ik heb mijn 1st post weer ge-Update !!

SoldMayor

#8 Eazy

Eazy
  • Leden
  • PipPip

Drugs dealer

Geplaatst: 28 april 2007 - 18:18

En 2pac, Biggie en Eazy E dan?  :klap:
Toegevoegde afbeelding

#9 Only GrandTheftAuto

Only GrandTheftAuto
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 28 april 2007 - 18:31

Deze personen zijn allang dood.
Tupac al 11 jaar
B.I.G al 10 jaar
Eazy E al 12 jaar

SoldMayor

#10 LBG

LBG
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Leider Al-Qaida

Geplaatst: 28 april 2007 - 18:50

2Pac, Notorious B.I.G., Eazy E, Jam Master Jay, Proof, Big Pun, Mac Dre, Big L, Ol' Dirty Bastard, Soulja Slim, DJ Screw.

The mob we undisputed, Black Wall not G-Unit!

[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ó[/font]

^^^^
Duizendpoot.

#11 NilsHolgersson

NilsHolgersson
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

King Complex

Geplaatst: 28 april 2007 - 18:58

Dick van cafetaria Trefpunt is overleden. Mijn hele jeugd is op die cafetaria gebaseerd.
R.I.P. Dick

>>> Door NandroDavids: Sterkte ermee, maar hier graag alleen overleden personen plaatsen die nationaal/internationaal bekend waren<<<

Posted Image

#12 Only GrandTheftAuto

Only GrandTheftAuto
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 28 april 2007 - 19:19

Bericht weergevenLBG zei op 28 Apr 2007, 19:50:18:

2Pac, Notorious B.I.G., Eazy E, Jam Master Jay, Proof, Big Pun, Mac Dre, Big L, Ol' Dirty Bastard, Soulja Slim, DJ Screw.

Dit topic gaat over mensen die nog dood moeten (liever niet) gaan !!!
Als ik alle bekende mensen die al overleden zijn hier moet plaatsen , dan ben ik wel een paar dagen bezig !!

Lees dus a.u.b het 1st bericht goed !!

SoldMayor

#13 Only GrandTheftAuto

Only GrandTheftAuto
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Geplaatst: 5 juni 2007 - 22:02

Gert-Jan Dröge overleden
Televisie-presentator Gert-Jan Dröge is overleden. Hij is 64 jaar geworden.

Longkanker
Dröge werd onlangs opgenomen in het Amsterdamse Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis. Hij overleed na een kort ziekbed aan de gevolgen van een agressieve vorm van longkanker, zegt zijn familie.

RUR
Tandartszoon Dröge begon zijn carïëre met het begeleiden van en spelen in diverse musicalstukken en opera's. Ook begeleidde hij televisieprogramma's als RUR, een talkshow met Jan Lenferink.

Glamourland
De show die Dröge beroemd maakte in Nederland was Glamourland. Daarin ging hij op bezoek bij 'society-minnend Nederland'.

Bron www.rtlnieuws.nl

R.I.P

Toegevoegde afbeelding

Bewerkt door Only GrandTheftAuto, 5 juni 2007 - 22:02 .

SoldMayor

#14 Groot-Duimpje

Groot-Duimpje
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Whoever reads this is using internet

Geplaatst: 6 juni 2007 - 16:09

gezien op nieuws  , jammer , aardige man maarjah , het leven gaat verder

> Nieuwe Sig in aanmaak <

#15 NilsHolgersson

NilsHolgersson