waar kun je deze al preorderen??
Speciale editie van GTA IV - Deluxe gta4 editie voor Xbox 360 en PlayStation 3
Geplaatst op 22 mei 2007 - 21:34
Het dilemma wordt steeds zwaarder: Ik roep al tijden dat ik geen console ga kopen voor GTA IV, maar de verleiding wordt wel erg groot. Helemaal als ik zo'n special edition zou kunnen bemachtigen. Toch maar eens proberen of ik op korte termijn zoveel geld kan genereren om een PS3 en GTA IV aan te schaffen, want deze special edition lijkt me echt schitterend
Geplaatst op 23 mei 2007 - 10:51
Wow die Grand Theft Auto IV: Special Edition móet ik hebben! Die rommeltjes die ze erbij hebben gestopt zijn gewoon helemaal hip, té cool en fantastisch! 
Nee hoor, aan het spel zelf heb ik genoeg. Die CD met nieuwe muzieknummers van topartiesten uit GTA IV zou ik dan nog enigszins leuk vinden, maar als de soundtrack van GTA IV wordt wat ik verwacht (hopelijk zit ik er compleet naast), dan mogen ze die CD van mij houden.
Nee hoor, aan het spel zelf heb ik genoeg. Die CD met nieuwe muzieknummers van topartiesten uit GTA IV zou ik dan nog enigszins leuk vinden, maar als de soundtrack van GTA IV wordt wat ik verwacht (hopelijk zit ik er compleet naast), dan mogen ze die CD van mij houden.
Geplaatst op 23 mei 2007 - 11:22
libertycitypc zei op 22 May 2007, 18:50:48:
waar kun je deze al preorderen??
De enige pre-order die ik heb kunnen vinden is de Australische site GP store; Xbox - PS
Op andere, meer bekende sites zal de Special Edition binnenkort ook wel verschijnen. Een afbeelding van de SE is er overigens ook nog niet.
Geplaatst op 23 mei 2007 - 14:56

Geplaatst op 23 mei 2007 - 15:04
Is het nou 67 of 89.95 euro? De ene keer zeggen ze dit:
En de andere keer zeggen ze dit:
Het is 67 euro, geen 89,95 euro.
In amerika gaat het voor 89,95 dollar over de toonbank, en dat is omgerekend zo'n 67 euro.
Met een beetje rekenwerk kom je uit op 22,95 euro minder dan jij eerst dacht.
Ok, het is wel wat verwarrend met dat euroteken voor die dollar's.
van de site insidegamer zei:
In de Verenigde Staten zal het spel namelijk 'slechts' €89,99 dollar gaan kosten. Dat is omgerekend zo'n 67 euro .
En de andere keer zeggen ze dit:
van de site insidegamer zei:
Voor die €89,95 krijg je een metalen kluisje met daarin een exemplaar van het spel.
In amerika gaat het voor 89,95 dollar over de toonbank, en dat is omgerekend zo'n 67 euro.
Met een beetje rekenwerk kom je uit op 22,95 euro minder dan jij eerst dacht.
Ok, het is wel wat verwarrend met dat euroteken voor die dollar's.
Dit bericht is aangepast door Jorair: 23 mei 2007 - 15:14

Geplaatst op 23 mei 2007 - 15:21
Van mij mogen ze die speciale editie + goodies ergens steken waar de zon niet schijnt
, komop wat is dat voor een prijs. Ik noem mezelf wel een echte GTA fan maar ik ga geen 90 euri neerleggen voor een spel met wat tierlantijntjes. Overigens is de special edition van San Andreas nu ook nog maar 20 euro ofzo dus ik heb goede hoop wanneer ik eindelijk het geld voor een PS3 bij elkaar heb deze editie ook betaalbaar is geworden...

Geplaatst op 23 mei 2007 - 17:07
Ik ga hem wel kopen. Voor die 30 euro extra krijg je een tas, een kluisje, een sleutelkoord een CD met de soundtrack en een boekje met artwork. Moet ik toch echt wel hebben!
Gratz,
Boris H.
Gratz,
Boris H.
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten
Citeren