GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: "SanAndreas Multiplayer stopt" niet! - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

"SanAndreas Multiplayer stopt" niet!

Geplaatst op 24 juli 2007 - 19:19     #16 Dit lid is offline   LXZ-76 

• Maffia onderbaas
  • PipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 02-januari 05
Wat een f*cking no-lifers als je een server laat crashen voor de lol.

Geplaatste afbeelding
"Death Inc. Coordinator" "The almighty forgives boy... Death inc doesn't" r75g0b75l0

Geplaatst op 24 juli 2007 - 20:26     #17 Dit lid is offline   Steel Dogg 

• -Opgepakt!-
  • Groep: Banned
  • Registratie: 30-april 06
Er speculeren roddels dat de site gehackt was. Er is dus blijkbaar niks aan de hand :)

Geplaatst op 24 juli 2007 - 21:07     #18 Dit lid is offline   -->nick<-- 

• PipPipPipPipPip
  • Registratie: 27-maart 07
Hoe bedoel je? dus San Andreas Multiplayer is er nog wel gewoon?

B.T.W. ik heb het eens bij iemand anders gespeelt en het is gewoon soms niet leuk want er wordt me veel gecheat de helft schiet je 100 keer op en dan draait hij zich op met een dikke gatling gun en schiet je gelijk dood terwijl je in die server niet eens een Gatling Gun kan hebben :bonk: of vliegende auto's zie je ook redelijk vaak :bonk:

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 25 juli 2007 - 02:32     #19 Dit lid is offline   Froop 

• zwart is toch meer sexy^^
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 30-januari 05
Vals alarm

Edit: Zie net dat PW het op Fok! heeft gesubmit.:7

Dit bericht is aangepast door Froop: 25 juli 2007 - 02:33

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 25 juli 2007 - 08:17     #20 Dit lid is offline   PatrickW 

• GTA Juggernaut
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 03-augustus 04
De website van sa-mp.com was niet gehack-ed. De leider had wel degelijk besloten te stoppen, maar onder druk van de rest van het team en een online-petitie, die binnen een halve dag meer dan 1800 handtekeningen binnenkreeg, heeft hij toch besloten om door te gaan.

Geplaatst op 25 juli 2007 - 08:20     #21 Dit lid is offline   Rivel 

• Wachtend op gisteren
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 18-november 06
Hip Hip Hoera!

Boeh.

Geplaatst op 25 juli 2007 - 09:49     #22 Dit lid is offline   Azer 

• Forumgebruiker
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 23-juni 05
ook voor het eerst dat er een nieuwspost over SA:MP op gtagames.nl verschijnt...

@Mania-92: crashers/spambots/flooders en andere exploits hebben helemaal niks met de anti-cheat te maken... De anti-cheat heeft te maken met de internals van GTA:SA en de exploits met de network layer (software) die gebruikt wordt genaamd Raknet. Zowel SA:MP als MTA maken hier gebruik van.

Het punt is gewoon dat het SA:MP team het moeilijker heeft gemaakt voor de scriptkiddies die bezig zijn met maken van trainers. Tsja en dan moet je maar wat anders zoeken om een multiplayermodje voor GTA te verkloten...

De reden dat MTA hier nog geen last van gehad heeft is omdat het gewoon minder interessant is om MTA aan te vallen (spelersaantallen etc), maar er is helaas wel te verwachten dat MTA dit ook zal overkomen.

En zoals PatrickW al aangaf, er is niks van waar dat SA:MP gehackt zou zijn. Altijd leuk die geruchten.

Geplaatst op 25 juli 2007 - 09:59     #23 Dit lid is offline   Jesperkaj 

• Bulderlachend
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 01-november 06
Hiep hiep hoera voor sa-mp dat ze hem niet hebben uitgezet.

Geplaatst op 20 augustus 2007 - 12:31     #24 Dit lid is offline   Grove St. 

• Asjemenou :O
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 13-november 05
Hahaha, allemaal onzin.. Dit is gewoon aandachttrekkerij. Zo van 'Wij gaan stoppen, start een website om onze afgang tegen te gaan, maak een petitie'.. Nah, ik blijf toch maar.. :7 Echt daar heb ik genoeg van meegemaakt.. Ook op dit forum. Eerst een heel protest beginnen en dan toch maar zeggen omdat je niemand meekrijgt; nou, ik blijf toch. (maar dit terzijde, verduidelijking éh)

En ik snap niet dat heel SA:MP kan plat worden gelegt omdat één leider wilt stoppen ermee.. Hierover moeten toch afspraken worden gemaakt, minstens een contract. SA:MP is geen clan, maar een modification voor GTA SA, ik had wat meer professionaliteit gehoopt. :Y

Maargoed, hun hebben weer lekker veel bezoekers door hun actie en wij kunnen lekker door gamen.. Ieder zijn ding. ^_^

Dit bericht is aangepast door Grove St.: 20 augustus 2007 - 12:31

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 20 augustus 2007 - 14:48     #25 Dit lid is offline   Mania-92 

• Al Capone
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 18-september 04

Bericht weergevenAzer zei op 25 Jul 2007, 10:49:25:

@Mania-92: crashers/spambots/flooders en andere exploits hebben helemaal niks met de anti-cheat te maken... De anti-cheat heeft te maken met de internals van GTA:SA en de exploits met de network layer (software) die gebruikt wordt genaamd Raknet. Zowel SA:MP als MTA maken hier gebruik van.

Beter laat dan nooit, maar ik doel ook helemaal niet op spambots oid... Maar gewoon op echte healthackers, speedhackers, vliegende gastjes etc... Ik weet niet of het in 0.2 nog zo erg is maar in 0.1b was het echt om de minuut zag ik iemand met 28833 langs rijden of vliegen.. :duh:

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden