The Godfather heeft zijn taak als Admin neergelegd. In het megaleden forum, gaf hij de volgende reden voor zijn vertrek:
The Godfather@Megaleden forum zei:
ik stop ermee, laatste tijd niet veel meer aanwezig.
Het nieuwtje is er voor mij af, en me schooljaar word erg zwaar, heb dus prioriteiten moeten stellen.
Heb het hier altijd leuk gevonden, alleen de sfeer is veranderd helaas nope.gif .
het gaat jullie goed.
Het nieuwtje is er voor mij af, en me schooljaar word erg zwaar, heb dus prioriteiten moeten stellen.
Heb het hier altijd leuk gevonden, alleen de sfeer is veranderd helaas nope.gif .
het gaat jullie goed.
Bij deze willen we hem in ieder geval bedanken voor z'n inzet en we wensen hem veel succes voor het nieuw schooljaar.
Ook BMW heeft z'n functie neergelegd als moderator. Hij kondigde z'n vertrek aan met de volgende mededeling:
BMW@megaleden forum zei:
Ik heb hier een poos over nagedacht, maar ik heb besloten mijn mod-functie neer te leggen en verder te gaan als megalid. Dit komt om meerdere redenen, de belangrijkste is eigenlijk dat ik het op dit moment al erg druk heb met andere dingen en dat zal de komende tijd zeker niet minder worden, integendeel. Ik denk dat een aantal van jullie inmiddels al wel gemerkt had dat ik de laatste week of 2 weken al een stuk minder online was dan voorheen. Daarom heb ik besloten om mijn mod-functie neer te leggen omdat ik zelf vind dat je als mod toch meer online hoort te zijn als ik kan zijn.
Dit betekent dus niet dat ik ga vertrekken want dat doe ik niet. Ik zal echt regelmatig nog wel langs komen hoor, maar je daar maar niet druk om. Ik heb een leuke tijd gehad als moderator en geweldige collega’s. Bedankt jongens.
Dit betekent dus niet dat ik ga vertrekken want dat doe ik niet. Ik zal echt regelmatig nog wel langs komen hoor, maar je daar maar niet druk om. Ik heb een leuke tijd gehad als moderator en geweldige collega’s. Bedankt jongens.
Ook hem willen we natuurlijk bedeanken voor z'n inzet, en we hopen dat we hem nog regelmatig zien, zoals hij heeft aangekondigd.
Voorzover de achterstallige berichtgeving. Het nieuws van vandaag is dat eclipse stopt met zijn werk als "global moderator", omdat hij het het komende schooljaar te druk krijgt. Hij blijft wel op het forum, en ook zijn taak als moderator van de modding fora blijft hij uitvoeren. We hebben hier natuurlijk begrip voor, vooral ook omdat hij naast moderator ook nog zeer verdienstelijk modder is, waar we hem ook niet willen missen.
Ook eclipse wensen we veel succes in het komende schooljaar.
Hoe en of de verschillende vrijgevallen plekken worden opgevuld, is nog niet definitief besloten, maar nadere mededelingen hierover volgen..
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren