Jump to content

[SA] GTA: TreasureHunt


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    42

  • PatrickW

    33

  • Blue Yoshi 97

    21

  • ikt

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Patrick, leuk he dat je neef ook mee doet :D Ik zie dat je me al in het lijstje hebt gezet.

Goede onderneming, leuk dat je dit met zuster Jet hebt georganiseerd, wie er wint is natuurlijk al lang duidelijk.

:Y:Y Bradley H.

Link to comment
Delen op andere websites

Patrick, leuk he dat je neef ook mee doet :D Ik zie dat je me al in het lijstje hebt gezet.

Goede onderneming, leuk dat je dit met zuster Jet hebt georganiseerd, wie er wint is natuurlijk al lang duidelijk.

:Y:Y Bradley H.

Sorry Bradley.. Je hebt ook nog een neef die mee doet, en dat ben ik. Ik doe namelijk ook mee, en ik ga al winnen.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Patrick, leuk he dat je neef ook mee doet :D Ik zie dat je me al in het lijstje hebt gezet.

Goede onderneming, leuk dat je dit met zuster Jet hebt georganiseerd, wie er wint is natuurlijk al lang duidelijk.

:Y:Y Bradley H.

Sorry Bradley.. Je hebt ook nog een neef die mee doet, en dat ben ik. Ik doe namelijk ook mee, en ik ga al winnen.. :Y

Ik schrijf me wel uit :-( Tegen dit natuurgeweld kan ik nooit op...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe ook mee

Krijg ik dan een mailtje met het programma gestuurt op zo?

PatrickW en Dutchy3010 zullen het topic opschonen (Waarmee bedoelt word dat alle reacties van 'Ik doe mee' verwijdert worden) en zullen nader meer informatie over het tournament plaatsen ;), Je kan je ook inschrijven door een PB te sturen. Zodra PatrickW/ Dutchy3010 je bericht of pb heeft gelezen word je ingeschreven bij het tournament tenzij er geen plek meer vrij is. Er is nu namelijk al een tournament aan de gang, het gaat om SA: School van Froodooo als dit tournament is afgelopen, zal GTA: TreasureHunt van start gaan ;)

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels hebben we een begindatum van de wedstrijd vastgesteld op vrijdag 21 September. De wedstrijd zal op die datum zowel hier als op het engelstalige GTAforums.com van start gaan.

Een correctie op bovenstaande informatie van Bigstijn: Het aantal deelnemers aan de wedstrijd is niet beperkt, dus iedereen die zich inschrijft kan in principe gewoon meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier komt de tussenstand.

GTA-Sheep - 0 punten



ikt - 0 punten

Mirrrr - 0 punten

..::GhostRider::... - 0 punten

-Matthijs- - 0 punten

VWO-er - 0 punten

Bigstijn - 0 punten

Bling - 0 punten

$NeoSyp$ - 0 punten

..... (de rest)

21 september staat genoteerd :Y Alhoewel het van mij ook best een maandje later mag beginnen. Tenslotte sta ik nu nog nummer 1 :schater: Ben in ieder geval erg benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben....

Link to comment
Delen op andere websites

21 september staat genoteerd :Y Alhoewel het van mij ook best een maandje later mag beginnen. Tenslotte sta ik nu nog nummer 1 :schater: Ben in ieder geval erg benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben....

Die logica volgende moet ik dus nu al genoegen nemen met brons...


  • Ja750
  • nosferatu5
  • HerrieM
  • de rest...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...