Jammer Preddy, maar het is een keuze die ik en uiteraard iedereen op het forum respecteren. Ik vond je een geweldige moderator...
Nog zo'n geweldige moderator is Summerbase! Ik ben ervan overtuigd dat je het goed zal doen als moderator van Computer Talk!
Vervanging Computer Talk Moderator - Summerbase vervangt Preddy
Geplaatst op 3 september 2007 - 17:35
Geplaatst op 3 september 2007 - 18:50
Jammer Preddy ik dacht laatst al van ik zie hem niet zo heel veel meer maarja......
Maar gelukkig is en een vervanger genaamd Summerbase ( heeft hij nu twee fora's onder zijn hoede? ) Veel succes allebij Preddy met school
en Summerbase met zijn fora's
.
Veel succes nogmaals
.
MVG,
gtaman122
Maar gelukkig is en een vervanger genaamd Summerbase ( heeft hij nu twee fora's onder zijn hoede? ) Veel succes allebij Preddy met school
Veel succes nogmaals
MVG,
gtaman122

Geplaatst op 3 september 2007 - 19:29
Preddy, je deed je werk Uitstekend. Jammer dat je van je blauwe kleurtje afstapt. Veel succes in je komend schooljaar.
Freek, je hebt je al bewezen in de Vice City Stories en Liberty City Stories. Je zal ook uitmuntend werk in de Computer Talk fora geven. Succes
Freek, je hebt je al bewezen in de Vice City Stories en Liberty City Stories. Je zal ook uitmuntend werk in de Computer Talk fora geven. Succes
Geplaatst op 3 september 2007 - 20:05
Oh wat ben ik weer laat, en hij is een van me beste vrienden ! *Schaam*, gefeliciteerd Freek ik weet zeker dat je een goede vervanger bent voor Preddy. Preddy, jammer dat je stopt met moderator zijn maar school en dat soort zaken gaan natuurlijk voor. Nogmaals gefeliciteerd SummerBase !
Geplaatst op 4 september 2007 - 06:40
Jammer Preddy , je deed het super! Summerbase , veel succes met je nieuwe baantje , het ga je absoluut goed 
Greetz
Greetz
Geplaatst op 4 september 2007 - 15:49
Bedankt voor de leuke reacties. En uiteraard had ik liever gehad dat Preddy zelf alles in handen hielt, maar als dat niet gaat zal er vervanging moeten komen. Zelf ben ik ook erg druk, dus heel erg actief zal ik in de komende periode niet wezen, maar ik zal er wel voor zorgen dat de orde aanwezig blijft. Kortom... Ik ga mijn best doen en we zien wel waar het schip strand.
En GTAMan; ik heb er drie: ''GTA VCS, LCS en Computer Talk." In totaal 7 subfora's, maar dat doet er verder niet toe...
Als je al je doelen hebt bereikt
heb je de lat te laag gelegd.
Geplaatst op 4 september 2007 - 21:35
gta-pilot zei op 4 Sep 2007, 17:09:52:
summer strax heb je bijna alle fora's onder je hoede 
Nou dat zouden we maar niet doen, denk je niet? Ik heb gewoon een leven hoor en dit forum is maar een heel klein deel van mijn dagbesteding. Eerst was dat veel groter (ja ik was verslaafd
Als je al je doelen hebt bereikt
Geplaatst op 6 september 2007 - 16:02
Verrity zei op 5 Sep 2007, 15:29:42:
Predje
Je hebt het echt goed gedaan
Maar je hebt helemaal gelijk waarom je wou stoppen met Modereren
Succes groentje!
Je hebt het echt goed gedaan
Maar je hebt helemaal gelijk waarom je wou stoppen met Modereren
Succes groentje!
Gefeliciteerd Summerbase met je extra forum

Mega proud member of The Gunslingers
[UG]Ultimate Gamers -> PWNAGE SA:MP & MTA clan!
THE GUNSLINGERS 4 LIFE!!!
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren