YouTube filmpjes op het forum - nieuwe BBcode
Geplaatst op 8 september 2007 - 09:57
Leuke toevoeging, zeker omdat er ook wel handige dingen op kunnen staan. Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk
.
Geplaatst op 8 september 2007 - 10:09
Ik vind het een goed idee dan hoeven we niet zoals de andere al zeggen steeds een link te geven
. en dat ie niet in je handtekning mag vind ik wel gepast anders woord het een grote troep.
Maar ik vind het nogmaal een goed idee Crew
.
MVG,
gtaman122
Maar ik vind het nogmaal een goed idee Crew
MVG,
gtaman122

Geplaatst op 8 september 2007 - 10:55
Goed idee, dit is een hele goede verbetering in mijn ogen.
Zit er ook een limiet aan het aantal filmpjes in één post, want ik zou me voor kunnen stellen dat leden hun hele Youtube-verzameling in een post willen zetten.

-- Globale Moderator en Moderator van Gangs & Corporations --
Geplaatst op 8 september 2007 - 11:28
Ik vind het een zeer goede en grote stap vooruit. Doe zo verder GTAforum.nl!
Geplaatst op 8 september 2007 - 11:57
VWO-er zei op 8 Sep 2007, 10:57:33:
Alleen een vraagje, waarom staat hij nog niet in het postform? Voor de rest, goed werk
.
Als je met postforum de help-pagina's bedoeld staan de BB-code's voor Youtube er inmiddels tussen. Zo niet hoor ik het graag
Thundercover zei op 8 Sep 2007, 11:55:02:
Goed idee, dit is een hele goede verbetering in mijn ogen.
Zit er ook een limiet aan het aantal filmpjes in één post, want ik zou me voor kunnen stellen dat leden hun hele Youtube-verzameling in een post willen zetten. 
Goed punt, daar gooien we binnen de crew nog even een balletje over op.....
Geplaatst op 8 september 2007 - 12:15
GTA-Sheep zei op 8 Sep 2007, 12:57:41:
Ik denk dat VWO-er bedoelt in het formulier als je een post plaatst. Er staan aan de linkerkant en bovenin onder BB code invoeren een aantal BBcodes, maar de BBcode voor YouTube staat er dus nog niet tussen.

-- Globale Moderator en Moderator van Gangs & Corporations --
Geplaatst op 8 september 2007 - 12:56
Thundercover zei op 8 Sep 2007, 13:15:34:
Je leest m'n gedachten
Geplaatst op 8 september 2007 - 13:04
Goed idee! Ik heb post soms/regelmatig een filmpje maar dan moest je toch altijd een link posten. Nu kunnen mensen gewoon gelijk het filmpje zien endan hoeven ze geen venster te openen , dat is overzichtelijker en handiger 
Greetz
Greetz
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren