Jump to content

PSP Accu/Batterij kopen


Apple-Mac

Recommended Posts

Ik zoek dus een Accu voor de psp, maar ik vraag me af, in welke winkels ik die kan kopen. Ik wil niet via internet kopen. Weet iemand een paar goeie winkels? Want geen van de winkels in mijn plaats verkoopt ze.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek dus een Accu voor de psp, maar ik vraag me af, in welke winkels ik die kan kopen. Ik wil niet via internet kopen. Weet iemand een paar goeie winkels? Want geen van de winkels in mijn plaats verkoopt ze.

Apple-Mac

Ik denk niet dat je ze zou 1 2 3 in een winkel zal zien leggen. Maar wie weet moet je zoiets bestellen in de winkel. Dus loop gewoon naar de kassa toe. En vraag of ze zoiets kunnen bestellen. En hoe duur zoiets zal gaan kosten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder zie je een link waar je een batterij aan kan schaffen die 2 keer zo lang meegaat. Als je hem trouwens voor de Pandora nodig hebt is dit nu geloof ik ook al mogelijk met maar een batterij. Verder kan ik 100% gegraganderen dat consoleshop betrouwbaar is. Ik denk niet dat je hem in een winkel kan kopen.

http://www.consoleshop.nl/product/23883/23...600-mah%29.html

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook uitgebreid voor je gezocht, maar geen enkele winkel kunnen vinden waar ze zoiets verkopen. Je zult toch over moeten gaan op de reactie van de beste man hierboven.

Of consoleshop betrouwbaar is, kan ik niet bevestigen omdat ik er geen ervaring mee heb.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...