Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik kan die lijken niet echt vinden  :crying:  :crying:  :crying:

Dat maakt niet uit, daar ging dit topic niet over. Maar intussen is het alweer een week geleden dat de laatste EasterEggs zijn verzonden. Ik wil ze ook anders wel plaatsen als Lantyz het daar mee eens is. De zwembaden en het wrak onder de brug van Prawn Eiland naar Downtown zijn volgensmij de resterende nog. Anders kan iedereen natuurlijk de overige nog altijd zeggen. Er zijn er nog best veel te vinden trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Jajaja, ik kan niet heksen. :D

Hier nog wat screens.

Marco's Bistro

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

In het introfilmpje is Marco's Bistro uit GTA III te zien. Als je op de achtergrond let zie je daar een afgerekende gangster aan een vleeshaak tussen de rest van het vlees hangen.

Ook vermoed ik dat de foto aan de muur een foto is van een beruchte groep misdadigers, maar ik heb tot op heden nog niets gevonden hierover.

Saaie baan...

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

Tsja, wat moet je anders? Om zijn baan wat te verlevendigen heeft de beveiliging van The Studios wat foto's opgehangen. Zullen de bewakers nu hun hoofd nog wel bij hun werk kunnen houden? :puh:

Staunton Street

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

Ze zijn kennenlijk bezig met in film die zich afspeelt in Liberty City... Ze hebben in ieder geval een decor gebouwd wat verdacht veel lijkt op een hoofdstraat uit Staunton Island.

Luxe zwembaden

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

Het zwembad in de vorm van het Rockstarlogo staat al tussen de andere rockstarlogo's, maar dit zwembad mag er ook zijn. :puh: Let ook op de duikplank.

El Banco Corrupto Grande

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

Wederom belabberde grammatica, maar het klinkt in ieder geval Spaans. Vrij vertaald: 'Ongelofelijk corrupte staatsbank'.

Phil's Trailer

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

In Phil's trailer hangen ook wat grappige posters. Soldiers of Misfortune (They left Together, they came back in Pieces), Chicks & Guns (It fucking ROCKS!), een poster van FunBaqx (eerder genoemd in een reclame van GTA2) en een redneckvlag met het opschrift 'Heritage Not Hate'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mod dat je sommige gebouwen in kan bij Vice City. Daar zit ook Marko's Bristro's bij. Die afgerekende gangster zit in een apart hok, wel een beetje vreemd. Er is trouwens ook nog een zwembad waar het van bovenaf net lijkt of er een enorme schildpad in zwemt, ook op Starfish Eiland. En dat plaatje van die gangsters aan de muur zal ik ook even van iets dichterbij gaan bekijken. (als iemand wil weten waar die mod te downloaden is stuur dan even een PB)

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

En die reclameposters uit Phil's caravan hangen ook in het groot in GTA3 op zo'n groot reclamebord rond het vliegveld, en wat die maan betreft, die blijft hetzelfde op welke foto dan ook! Dat is volgens mij geen easter egg uit die horrorfilm!

Een maan veranderd niet. Maar wie weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is op zich wel waar wat je zegt; Elke afbeelding van de maan zou hetzelfde moeten zijn. Maar zoek maar 's op Google naar afbeeldingen van de maan. Je ziet wel diezelfde vlekken, maar de maan uit GTA en die uit de film blijven toch bizar veel op elkaar lijken. Dezelfde scherpte, dezelfde vorm van de kraters, etc. Het blijft toch opvallen.

En weer een stel maffe geintjes...

Hooker Inn

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Wederom typisch Rockstar. :lol:

Life's a... beach?

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Iemand was het niet helemaal eens met die tekst, en maate ervan 'Life's a bitch'.

Welcome to... Haiti?

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

Iemand anders was het hier niet mee eens en maakte ervan 'Welcome to Hell'.

A losers boat!

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

"Look! We have a boat that belonged to a loser!"

RIP currents

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

De strandwacht houdt kennelijk bij hoeveel badgasten er verzopen zijn. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Jajaja, ik kan niet heksen. :D

Hier nog wat screens.

Marco's Bistro

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuisd!*

In het introfilmpje is Marco's Bistro uit GTA III te zien. Als je op de achtergrond let zie je daar een afgerekende gangster aan een vleeshaak tussen de rest van het vlees hangen.

Ook vermoed ik dat de foto aan de muur een foto is van een beruchte groep misdadigers, maar ik heb tot op heden nog niets gevonden hierover.

dat ie aan een haak hangt is tog ook van de Texas Chainsaw Massacre net als die maan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet even terugkomen op mijn standpunt over die maan: Ik had er even niet bij stilgestaan dat de maan op verschillende plekken in de wereld ook onder verschillende hoeken gezien wordt. Vandaar dat de plaatjes die ik met de maan vergeleken heb niet altijd op die uit GTA VC leken. De afbeelding op de maan in GTA VC (en dus ook in GTA III en GTA SA) is dus GEEN easteregg, maar gewoon een afbeelding van de echte maan.

Mijn excuses, MrKookie, je had gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Waar had je het dan gelezen? Er is namelijk geen énkele missie waar je specifiek iemand op díé brug moet vermoorden. Er zijn wél "beelden" van lijken, maar daar heb jij zélf niet aan mee gewerkt. Trouwens, wanneer komen er nog andere EasterEgg's of hebben we ze allemaal gehad nu? Sorry als het "opdringerig" klinkt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan die lijken niet echt vinden :crying: :crying: :crying:

[EDIT door Lantyz: Veel duidelijker kan ik het kaartje niet maken. Ik heb onder in je post nog een screen toegevoegd van het andere lijk. Blijf zoeken; Ze zijn er echt]

die man in het water met dat cement als laarzen is de cement boots guy

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...