GTA Mafia Stories team lanceert officiële trailer - Trailer van GTA Mafia Stories modding project
Geplaatst op 2 juli 2008 - 07:26
echt leuk alleen moet nog wel veel aan gedaan worden denk aan de wapens die er in die tijd niet waren
en bvd bij dat stukje met die trein liep er een vrouw langs met zon kort truitje enzo dat had je in dietijd ook nog niet
wel heel leuk die godfather sfeer heb ik altijd al van gehouden de autos en het filmen is leuk gedaan
GA ZO DOOR ik kijk er naar uit
groet danny
en bvd bij dat stukje met die trein liep er een vrouw langs met zon kort truitje enzo dat had je in dietijd ook nog niet
wel heel leuk die godfather sfeer heb ik altijd al van gehouden de autos en het filmen is leuk gedaan
GA ZO DOOR ik kijk er naar uit
groet danny
Geplaatst op 20 augustus 2008 - 14:41
mmm....ik heb een paar punten
1.het noemt GTA dus het is volgens mij copyright schending...ik weet niet zeker hoor
2.ik kan ook niet w8en
3.vervangt het ook GTA SA user files?
4.is de MAP groter?
5.ga je er ook cheats in plaatsen?
6.gaat er ook andere personages in komen?
7.MAAK ER BIJ DAT ER ALIENS IN HET SPEL ZITTEN DIE JE WILLEN KILLEN EN DIE EVENVEEL HEALTH hebben als bigfoot en of big smoke in de missie the end of the line
dit waren mijn punten en nu een rate op de trailer
7/10 beetje duidelijker plz
maar toch keigoe!!
1.het noemt GTA dus het is volgens mij copyright schending...ik weet niet zeker hoor
2.ik kan ook niet w8en
4.is de MAP groter?
7.MAAK ER BIJ DAT ER ALIENS IN HET SPEL ZITTEN DIE JE WILLEN KILLEN EN DIE EVENVEEL HEALTH hebben als bigfoot en of big smoke in de missie the end of the line
maar toch keigoe!!
Dit bericht is aangepast door da pman: 20 augustus 2008 - 14:46
Geplaatst op 20 augustus 2008 - 14:54
da pman zei op 20 Aug 2008, 15:41:23:
mmm....ik heb een paar punten
2.ik kan ook niet w8en
4.is de MAP groter?
maar toch keigoe!!

2.ik kan ook niet w8en
4.is de MAP groter?
maar toch keigoe!!
1. Wat de fock zou dat jou kunnen schelen.
2. Goed om te horen
3. Nee
4. Nee, is niet haalbaar.
5. Default Cheats
6. Uiteraard, meerdere zelfs
7. Deze mod heet Mafia Stories, niet GTA ET phone home.
Bedankt voor je comment.
Dit bericht is aangepast door Wazuup: 20 augustus 2008 - 14:54
Gone...
Geplaatst op 20 oktober 2008 - 09:08
Na een lange tijd non activiteit van MS, is er nu weer wat leven in gekomen. Uiteraard heb ik goed nieuws voor jullie.
We zijn weer opnieuw begonnen met een nieuw CDC, een ruim gedeelte van dit nieuwe CDC staat al ingame. Het enige wat ik nog moet doen is genericks plaatsen, Paths aanleggen, en de prelightning fixen.
Binnenkort ben ik dan dus ook van plan, om van dit nieuwe MS een trailer te maken, dus er komt een 2de trailer aan. Ik kan jullie helaas nog niet zeggen wanneer deze zal uitkomen, in ieder geval kan ik jullie al wat info erover geven.
*De sfeer is nu nog donkerder en overheersender,
*De trailer laat een achterbuurt zien, verdruipt in criminaliteit.
*De lightning zal optimaal zijn
*De trailer is voor de SA versie, aangezien we over willen stappen naar GTA IV.
greetz. Tim
We zijn weer opnieuw begonnen met een nieuw CDC, een ruim gedeelte van dit nieuwe CDC staat al ingame. Het enige wat ik nog moet doen is genericks plaatsen, Paths aanleggen, en de prelightning fixen.
Binnenkort ben ik dan dus ook van plan, om van dit nieuwe MS een trailer te maken, dus er komt een 2de trailer aan. Ik kan jullie helaas nog niet zeggen wanneer deze zal uitkomen, in ieder geval kan ik jullie al wat info erover geven.
*De sfeer is nu nog donkerder en overheersender,
*De trailer laat een achterbuurt zien, verdruipt in criminaliteit.
*De lightning zal optimaal zijn
*De trailer is voor de SA versie, aangezien we over willen stappen naar GTA IV.
greetz. Tim

Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten

Citeren