Mooie trailer!! ga vooral zo door, ben benieuwd naar het eindresultaat!!
jammer dat ik geen SA op de pc heb, anders had ik hem zeker gedownload als die uit is, ziet er veelbelovend uit!!
GTA Mafia Stories team lanceert officiële trailer - Trailer van GTA Mafia Stories modding project
Geplaatst op 8 december 2007 - 23:34
Maarja, Goede kwaliteit kost tijd, en missie's maken doe je ook niet zo 1, 2, 3.
Greetz,
Black Force
Greetz,
Black Force
90% of teens today would die if Hyves had a system failure and was completely destroyed...If you are one of the 10% that would be laugh copy this to your sig!
Geplaatst op 9 december 2007 - 01:05
Dit is echt geweldig! Een heerlijk sfeertje, een grimmige stad en maffia. Vooral bij dat stukje met de trein en een treinsstation kreeg ik een heel goed gevoel. Als jullie het volhouden om deze mod af te maken kan dit nog wel eens een hele grote topper worden!
KUTGW!
KUTGW!
Geplaatst op 9 december 2007 - 09:20
Geplaatst op 9 december 2007 - 12:29
Ziet er goed uit!
Geplaatst op 9 december 2007 - 13:57
Ziet er goed uit
Kan niet wachten tot de mod uit is, het zou helemaal geweldig zijn als er ook nog eens een goed lopende storyline inzit.
Geplaatst op 9 december 2007 - 15:56
Ik vond de trailer waardeloos. Sorry! En nee ik ben geen hater van jullie mod want die mag er wel wezen. Maar tijdens het filmen had je volgends mij Giga Lag. Het geluid klinkt als : Het zingen van mijn oma onder de douche. En de graphics en mooiheid liggen Laag.
Een heele aangepaste game kunnen jullie maken. Maar wat meer klooien met windowsmoviemaker Of sonyvegas is te moeilijk
?
Een heele aangepaste game kunnen jullie maken. Maar wat meer klooien met windowsmoviemaker Of sonyvegas is te moeilijk

''I would rather be dead than cool''
bezig met het maken van een tutorial: HTML - Photoshop to Dreamweaver in 30 Min.
Geplaatst op 9 december 2007 - 16:08
BigM zei op 9 Dec 2007, 15:56:29:
Ik vond de trailer waardeloos. Sorry! En nee ik ben geen hater van jullie mod want die mag er wel wezen. Maar tijdens het filmen had je volgends mij Giga Lag. Het geluid klinkt als : Het zingen van mijn oma onder de douche. En de graphics en mooiheid liggen Laag.
?
Persoonlijk denk ik dat er ook wel wat punten waren waar de trailer op verbeterd kon worden, maar dat is nu te laat. Ik weet niet wat voor programma de trailer maker gebruikt heeft dus het is moeilijk beoordelen. Aan de 'giga' lag konden we eigenlijk niet zoveel doen.
De muziek op het begin is versloomd en ik vind het persoonlijk niet echt klinken.
Greetz
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten
Citeren