GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: MTA: SA Deathmatch Development Preview gereleased - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (4 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

MTA: SA Deathmatch Development Preview gereleased

Geplaatst op 4 januari 2008 - 10:54     #31 Dit lid is offline   Galiorix 

• Turn back
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 24-september 05

Bericht weergevenFerre zei op 4 Jan 2008, 10:10:13:

Ik vind het nog niet helemaal soepel lopen en fijn spelen. Op een ander forum zei ik al:

Ferre zei op Jan 3 2008, 19:20:

Mijn theorie: de 1 april grap van vorig jaar kan nog best waar zijn. De onwikkelaars zijn in ieder geval Steam gebruikers en/of fans. In mijn ogen is MTA:DM perfect voor Steam. Steam update de games gelijk en als er iets gefixed moet worden - en dat is zo, want het duurt zo lang - gebeurt dat met een hoge internetsnelheid. Misschien kan er ook Valve Anti Cheat worden gebruikt - :clown: - want die cheaters moet je bij MTA:Race handmatig bannen.

Dit is het Multi Theft Auto: Deathmatch menu:

En dit van een willekeurige Source game:

En het logo (lettertype) lijkt best wel op dat van Garry's Mod:

Het zou mooi zijn als Steam met MTA DM zal werken, het is een fijn systeem, ook door die automatische updates.
Ik heb MTA DM inmiddels al weer wat uurtjes gespeeld en het is zeker vet! Alleen nog veel bugs en ik heb 1 crash gehad, opeens uit het niets.

Greetz :sigaar:

Geplaatste afbeelding
“This is a Renault Espace, probably the best of the people carriers. Not that that’s much to shout about. That’s like saying ‘Oh good, I’ve got syphilis, the best of the sexually transmitted diseases!’”

Geplaatst op 4 januari 2008 - 12:01     #32 Dit lid is offline   Rivel 

• Community legend in wording
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 18-november 06
Ik vind het niet goed. Dan is het misschien wel 50% zeker dat je voor die game dan moet betalen.

Geplaatste afbeelding
Klik op signature voor promotiefilm |Meer informatie & Aanmeldingen

Geplaatst op 4 januari 2008 - 13:43     #33 Dit lid is offline   David22 

• Internationaal Top Crimineel
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 06-februari 06

Bericht weergevenGaliorix zei op 4 Jan 2008, 11:54:07:

Alleen nog veel bugs en ik heb 1 crash gehad, opeens uit het niets.

Ik zal 2 :duh: Maar goed, het ziet er vet uit en het werkt met Vista :dans:

Edit @ hieronder: Modden, gamen, internetten, ik doe alles met Vista :Y

Dit bericht is aangepast door David22: 4 januari 2008 - 22:16

Gone vanwege RL situatie...

Geplaatst op 4 januari 2008 - 14:07     #34 Dit lid is offline   korner 

• Vandaal
  • Registratie: 23-maart 06
Ik had meteen een crash in het begin maar verder leuk idee zo

offtopic David22: speel je games op vista? :P

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 4 januari 2008 - 18:48     #35 Dit lid is offline   account 

• kloon
  • Groep: Geblokkeerde leden
  • Registratie: 03-januari 08
bedankt, MTA speelt een grote rol in m'n leven, als ik me depressief voel, ga ik MTAen ^_^

ik ga hem nu spelen.............. :Y

edit: heb hem gespeeld, hij is wat 'buggy' en 'laggy' hier en daar maar het was vet!
en de radio stations gingen heel sloom zodat alle liedjes 'verlangzaamd' werden en alle stemmen heel laag werden :P

het is wennen maar het is vet, ondanks de bugs.

Dit bericht is aangepast door account: 4 januari 2008 - 19:48

Geplaatst op 4 januari 2008 - 20:11     #36 Dit lid is offline   Ferre 

• deadmau5
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Superleden
  • Registratie: 30-juli 05

Bericht weergevenRivel zei op 4 Jan 2008, 12:01:47:

Ik vind het niet goed. Dan is het misschien wel 50% zeker dat je voor die game dan moet betalen.

Nee. Je kan ook gratis dingen via Steam gebruiken. Dan staat er bij je profiel In-Mod, Multi Theft Auto: Deathmatch. Die In-Mod dingen kun je alleen niet via Steam downloaden, maar het is handig als je MTA:DM kan downloaden voor normaal gebruik, zonder Steam, en ook deze versie voor steam, als mod. Er zit zeker toekomst in Steam en MTA:Dm kan dat wel gebruiken als mod voor een ouder spel.

Geplaatst op 4 januari 2008 - 22:16     #37 Dit lid is offline   .Whoopdidoo. 

• Postless Person
  • Groep: Geblokkeerde leden
  • Registratie: 16-april 05

Bericht weergeven.WhoopDiDoo. zei op 3 Jan 2008, 21:48:33:

Bericht weergevenGaliorix zei op 3 Jan 2008, 21:34:20:

Bericht weergeven.WhoopDiDoo. zei op 3 Jan 2008, 20:16:22:

En ik kan het niet installen.... heb geen admin acces. Btw loopt het met vista ?

Ik denk dat als SA op jou computer werkt dat MTA dan ook werkt :)

Greetz :sigaar:

Ik vraag dit, omdat MTA Race niet op vista loopt.

Iemand hier antwoord op ?

Geplaatst op 4 januari 2008 - 22:20     #38 Dit lid is offline   Flame^ 

• Dictator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 04-april 05
mtadm werkt op vista.. (staat ook op de download page volgens mij hoor :/)

._. ._. ._. ._. ._. ._. ._. ._.

Geplaatst op 4 januari 2008 - 23:39     #39 Dit lid is offline   Mania-92 

• Al Capone
  • Groep: Megaleden
  • Registratie: 18-september 04

Bericht weergevenFerre zei op 4 Jan 2008, 20:11:57:

Nee. Je kan ook gratis dingen via Steam gebruiken. Dan staat er bij je profiel In-Mod, Multi Theft Auto: Deathmatch. Die In-Mod dingen kun je alleen niet via Steam downloaden, maar het is handig als je MTA:DM kan downloaden voor normaal gebruik, zonder Steam, en ook deze versie voor steam, als mod. Er zit zeker toekomst in Steam en MTA:Dm kan dat wel gebruiken als mod voor een ouder spel.

Hoezo steam? :?
Ik zie geen/weinig voordelen in het gebruik van steam, ik hoef die rotzooi niet.

"Far out in the uncharted backwaters of the unfashionable end of the Western Spiral arm of the Galaxy lies a small unregarded yellow sun. Orbiting this at a distance of roughly ninety-two million miles is an utterly insignificant little blue green planet whose ape-descended life forms are so amazingly primitive that they still think digital watches are a pretty neat idea."

Geplaatst op 5 januari 2008 - 10:30     #40 Dit lid is offline   Ferre 

• deadmau5
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven

Bericht weergevenMania-92 zei op 4 Jan 2008, 23:39:04:

Ik zie geen/weinig voordelen in het gebruik van steam, ik hoef die rotzooi niet.

Maar als je Steam hebt kan het wel handig zijn. Dan update ie makkelijk en automatisch allemaal bugs. Ik zou een Steam versie en een normale Steam loze versie handig vinden. De Steam gebruikers kunnen dan hun spel makkerlijker laten updaten. De mensen die voor de normale versie gaan hoeven geen Steam te gebruiken maar updates wel apart te moeten downloaden. Voor de non-Steam gebruikers is er niks aan de hand en voor de Steam gebruikers is het alleen maar een voordeel. Snappie?

Btw, net kreeg ik een update nieuwtje: je kan nu ook R* games via Steam kopen. En dan de 1 april grap van 2007 en het menu dat lijkt op een Source game, het is voor mij wel duidelijk.

Dit bericht is aangepast door Ferre: 5 januari 2008 - 10:31

Geplaatst op 5 januari 2008 - 10:43     #41 Dit lid is offline   ikt 

• Legendary Godfather
  • Registratie: 01-september 05

Bericht weergevenFerre zei op 5 Jan 2008, 10:30:10:

Bericht weergevenMania-92 zei op 4 Jan 2008, 23:39:04:

Maar als je Steam hebt kan het wel handig zijn. Dan update ie makkelijk en automatisch allemaal bugs. Ik zou een Steam versie en een normale Steam loze versie handig vinden. De Steam gebruikers kunnen dan hun spel makkerlijker laten updaten. De mensen die voor de normale versie gaan hoeven geen Steam te gebruiken maar updates wel apart te moeten downloaden. Voor de non-Steam gebruikers is er niks aan de hand en voor de Steam gebruikers is het alleen maar een voordeel. Snappie?

Btw, net kreeg ik een update nieuwtje: je kan nu ook R* games via Steam kopen. En dan de 1 april grap van 2007 en het menu dat lijkt op een Source game, het is voor mij wel duidelijk.

Maar alle games launchen bij Steam tergend langzaam, daar zit de meerderheid niet op te wachten hoor. Ik ben iemand die gewoon iets los downloaded/koopt en dan met 2 keer klikken op het bureaublad meteen in de game zit.. Ik wil niet op nutteloze updates wachten, die een half uur duren.. En als er patches zijn, dan download ik die zelf. Kijk dan, als GTA SA bij steam zat, dan zou niemand kunnen MTA'en/SA-MP'en of modden, omdat die alleen op V1 werkt. Dus niet updaten kan ook handig zijn. :Y

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 5 januari 2008 - 11:07     #42 Dit lid is offline   Ferre 

• deadmau5
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
Begrijp me nou niet verkeerd. Je had eerst toch ook Grand Theft Auto als de normale versie? Nu is het óók voor Steam te downloaden. Dus ik ben er van overtuigt dat er een normale versie komt van MTA:DM én ook een Steam versie. Voor Steam gebruikers leuk en non-Steam gebruikers hebben nergens last van en hebben niks te maken met Steam.

De updates download je in een paar minuten op high speed. Games installeer je misschien nog wel sneller als je het via Steam doet.

Dit bericht is aangepast door Ferre: 5 januari 2008 - 11:09

Geplaatst op 5 januari 2008 - 14:09     #43 Dit lid is offline   Azer 

• Forumgebruiker
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 23-juni 05
Maar toch Ferre, ze bieden op steam waarschijnlijk versie 2.0 aan van GTA:SA en de kans dat die ooit door MTA gesupport zal worden is vrij klein. Nogal nutteloos dus om MTA aan te bieden op steam.

Geplaatst op 5 januari 2008 - 16:11     #44 Dit lid is offline   tjoef 

• ramptoerist
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 09-juni 07
?? :???
Als ik opstart, is alles in orde tot ik op het beginscherm kom(waarbij CJ en Claude Speed aan een controletafel zitten).
Ik heb de compabiliteitsmodus aangepast en al administrator uitgevoerd, maar het werkt niet echt :N

ROYAL Geplaatste afbeelding GUARDIAN

Geplaatst op 8 januari 2008 - 17:13     #45 Dit lid is offline   ikt 

• Legendary Godfather
  • Registratie: 01-september 05
Is het jullie opgevallen hoe makkeijk het is om de MTA ''look and feel'' te veranderen? Ik heb een andere Pause-background voor MTA (png file te vinden in X:\\X\Rockstar Games\GTA San Andreas\MTA\cgui\images) Een ander letterype X:\\X\Rockstar Games\GTA San Andreas\MTA\coreconfig.xml (deze kun je trouwens ingame bewerken met een command, weet niet welke) chatkleur en ook de chatlengte veranderen in dat bestand. Je vind er ook leuke veranderingen van echte plaatjes, zoals Intel nogwat, gebruikt voor het beginscherm (met CJ enzo)

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
  • (4 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden