maar als de readme doorlees staat er vervang bijv. Bank_001 als ik dat doe komt ie niet op de auto die ik wil maar op een andere!
[SA|OV] Audio modden in SA
Geplaatst op 13 april 2008 - 16:44
Geplaatst op 13 mei 2008 - 22:34
hallo
ik heb een probleem als ik het programma opstart kom ik wel in het begin scherm maar als ik dan bijv op radio x druk dan krijg ik de volgende foutmelding:
SAAT returned the following message: Error accessing input file c:/Documents and Settings/Gebruiker/Mijn documenten/GTA San Andreas\audio\streams\MR: No such fi
en als ik dan op OK druk dan gebeurt er niet, ik zou hier graag antwoord op willen weten
alvast bedankt,
marcel234
ik heb een probleem als ik het programma opstart kom ik wel in het begin scherm maar als ik dan bijv op radio x druk dan krijg ik de volgende foutmelding:
SAAT returned the following message: Error accessing input file c:/Documents and Settings/Gebruiker/Mijn documenten/GTA San Andreas\audio\streams\MR: No such fi
en als ik dan op OK druk dan gebeurt er niet, ik zou hier graag antwoord op willen weten
alvast bedankt,
marcel234
Geplaatst op 14 mei 2008 - 06:56
marcel234 zei op 13 May 2008, 23:34:10:
Volgensmij heb je de verkeede directory geselecteerd. Klik even op File > Set GTA directory, en selecteer dan de goede SA folder, die waarschijnlijk in een Rockstargames map zit die in de Program Files map zit van een van je schijfstations, en niet in jouw documenten.
Geplaatst op 17 juli 2008 - 22:10
Geplaatst op 19 september 2008 - 20:44
Galiorix zei op 5 Jan 2008, 23:42:52:
Goede tutorial Ko
Zeer duidelijk uitgelegd, en lekker veel gebruik gemaakt van plaatjes.
Ik ga hem zelf nog een keertje uitproberen met de radiozenders en de wapen geluiden, want de wapen geluiden kunnen echt niet meer
Greetz
Ik ga hem zelf nog een keertje uitproberen met de radiozenders en de wapen geluiden, want de wapen geluiden kunnen echt niet meer
Greetz
hey, een vraagje..hoe verwijder je die sound weer als je hem geinstalleerd hebt?
Geplaatst op 20 september 2008 - 01:15
Geplaatst op 30 september 2008 - 05:53
Hallo,
Ik heb dit topic gevonden en ik wilde wel eens kijken hoe het zou werken. Maar ik kan dus ook gewoon bijvoorbeeld de Sirenes vervangen door een Liedje? Als het in WAV is natuurlijk.
Ik heb dit topic gevonden en ik wilde wel eens kijken hoe het zou werken. Maar ik kan dus ook gewoon bijvoorbeeld de Sirenes vervangen door een Liedje? Als het in WAV is natuurlijk.
Geplaatst op 30 september 2008 - 18:25
..::GhostRider::.. zei op 30 Sep 2008, 15:48:11:
Als je de stappen goed volgd, en inplaats van een geluidje, een liedje erin zet dat het dan wel kan lukken. IK zou zeggen: probeer het! Je ziet wel wat er gebeurd, maar back wel alles up! 
Ik zal het eens een keertje proberen. MAar ik heb heel SA gebackupt namelijgk
Geplaatst op 9 oktober 2008 - 16:03
..::GhostRider::.. zei op 30 Sep 2008, 15:48:11:
Als je de stappen goed volgd, en inplaats van een geluidje, een liedje erin zet dat het dan wel kan lukken. IK zou zeggen: probeer het! Je ziet wel wat er gebeurd, maar back wel alles up! 
OK ik ben ermee bezig...
Maar hoe maak ik van een MP3 bestand een WAV bestand?
Geplaatst op 9 oktober 2008 - 16:18
..::GhostRider::.. zei op 9 Oct 2008, 17:12:54:
Ik heb even rondgezocht en heb >>hier<< een MP3 to WAV converter gevonden. Je zou deze misschien eens kunnen proberen. 
En waar in de SA Directory staan de Bestanden van Geluid? Want als het misloopt kan ik altijd nog de Back-up plaatsen
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren