Ik krijg dit 1807008..... bytes were read
[SA|OV] Audio modden in SA
Geplaatst op 21 oktober 2008 - 13:41
CjThaBest zei op 20 Oct 2008, 08:29:39:
Bij mij gaat stap 1 al mis, ik open het bestand en hij zegt dat hij het niet kan vinden
Dat had ik ook, ik had toen GTA Sanandreas opnieuw geinstalleerd en toen werktte het weer.
cross_dogg zei op 20 Oct 2008, 21:46:25:
weet iemand waar ik het geluid van de ambulance en brandweer kan vinden (bij bank_***)
Normaal gesproken bij Bank_068.
Geplaatst op 10 november 2008 - 23:27
Ik heb voor de ambulance een ander geluid geplaatst (de sirene van de Nederlandse ambulance) maar ik kwam er achter dat deze sirene dan ook meteen voor de brandweer en politie gebruikt wordt. Kan ik dit ergens veranderen, dat ik een ander geluid toewijs aan de ambulance dan politie en brandweer?
Geplaatst op 2 mei 2009 - 16:04
RalfB zei op 11 Nov 2008, 00:27:18:
Ik heb voor de ambulance een ander geluid geplaatst (de sirene van de Nederlandse ambulance) maar ik kwam er achter dat deze sirene dan ook meteen voor de brandweer en politie gebruikt wordt. Kan ik dit ergens veranderen, dat ik een ander geluid toewijs aan de ambulance dan politie en brandweer?
Dat heb ik dus ook ik wil voor alles aparte sirene's. Maar hoe moet je dat doen.
Geplaatst op 2 mei 2009 - 16:42
RalfB zei op 11 Nov 2008, 00:27:18:
mc-marco zei op 2 May 2009, 17:04:05:
Dat heb ik dus ook ik wil voor alles aparte sirene's. Maar hoe moet je dat doen.
Dit valt niet op te lossen, omdat deze sirenes van hetzelfde geluid gebruik maken. Je kan wel twee verschillende sirenes maken, alleen is dit een omweg en niet handig.
Er zijn namelijk 2 geluiden waar een sirene in is opgeslagen: SFX\GENRL\Bank_068\sound_011.wav en -\sound_012.wav. Als je de eerste vervangt door het politiesirene geluid (of een andere) en de tweede door het andere soort, heb je twee sirenes. Hier zijn alleen meet nadelen aan als voordelen in vergelijking met dezelfde sirene:
• Je hebt er maar 2, dus je moet 1 soort met dezelfde sirene kiezen
• Bij de tweede (sound_012.wav) moet je de toeter induwen als je de sirene aan hebt
• Als je bij de eerste soort (police, ...) de toeter inhoudt krijg je het geluid van de tweede soort
• Dit ook zo bij de tweede soort de toeter loslaten, je hoort dan de eerste soort
• Er zijn misschien meer nadelen, maar ik weet er nu geen.
![]() |
Covesight Community · Recruitment • PB • Profiel • GTA V |
|
Host signature: Megadreams |
Geplaatst op 24 juli 2009 - 12:09
Elke keer als ik het programma open komt er een keer heel snel een zwart venstertje... Maar in ieder geval: hij start niet op. Iemand een idee hoe dit komt???
You're born this way ~ Lady Gaga

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ

Profiel | PB | Twitter | Hustlers United - Recruitment | LibertyKillerZ
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren