GTAGames.nl gebruikt cookies

cookie wet
Voor een goede werking van GTAGames.nl dien je cookies toe te staan. Hierdoor kunnen we onder andere controleren of je bent ingelogd, statistieken bijhouden zodat we weten welke pagina's dienen worden verbeterd en gerelateerde advertenties plaatsen zodat we de rekeningen kunnen blijven betalen.
Tevens kan je dankzij cookies Grand Theft Auto filmpjes van onder andere Rockstar Games, Vimeo en YouTube bekijken en berichten delen met je vrienden via onder andere Facebook en Twitter.

Meer informatie over alle cookies en je privacy op GTAGames.nl

Springen naar inhoud

GTAGames.nl advertentie Phost.nl cPanel webhosting

Leesbare foto's van GTAIV viral campagne posters

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
22 reacties op dit onderwerp

#1 PatrickW

PatrickW
  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPip

GTA Juggernaut

Geplaatst: 31 januari 2008 - 13:37

Op het internet zijn nu ook leesbare foto's opgedoken van de GTA4 viral campagne posters, de posters van Niko en Little Jacob waren al eerder in Belgie gesignaleerd, maar de tekst op deze posters is wel aangepast. Nieuw is dat er nu ook een wanted poster van drugdealer Elizabeta is opgedoken.

De beschrijvingen op de posters zijn zoals we van GTA gewend zijn, doorspekt met humor.

jacobposterbigs.jpg nikoposterbigs.jpg elizabetaposterbigs.jpg

bron: thatgirlssite.com

#2 Lantyz

Lantyz
  • Ereleden

S · Q · R · L

Geplaatst: 31 januari 2008 - 14:15

Voor ieder die zijn leesbril niet kan vinden:

Citaat

[Police department
City of Liberty]

WANTED
Assault with a deadly weapon

Description

[S]ex: Male
[A]ge: 28 - 32
Race: Caucasian
Height: 5'11" - 6'2"
Weight: 190 - 200 lbs
Hair: Black, cut short
Eyes: Brown
Complexion: Medium

[Susp]ect is wanted for questioning in connection with a shooting at a nightclub in the Hove Beach [area] of Broker. The incident is believed to be gang related. Witnesses reported hearing an eastern [Euro]pean accent which narrows it down to about 95% of the Hove Beach community. Even we can't [arre]st that many foreigners. Time to turn his dream into a nightmare. Shout on sight or email us [with] any information.

Notify the Liberty City Police Department with any information regarding the above subject.
[Detective Moeller assigned [...]
Email: tips@libertycitypolice.com]

Citaat

[Police department]
City of Liberty

WANTED
Illegal Arms Trade

Description

Sex: Male
Race: African American
Height: 5'8" - 5'10"
Weight: 175 - 185 lbs
Hair: Black, corn rows
Complexion: Dark

Suspect is believed to be prominent in both narcotics and illegal arms trades. Wanted fo[r] questioning in relation to a cache of recovered weapons, including rocket launchers and [a] variety of hand guns. Arms dealing is fine when we are the ones selling them to dictators, but this kind of untaxed business cannot be tolerated. The LCPD will clear any outstandin[g] parking/speeding  violations in excange for information leading to an arrest. Be a goo[d] American. We are watching you.

Notify the Liberty City Police Department with any information regarding the above subject.
[Detective Moeller assigned [...]
Email: tips@libertycitypolice.com]

Citaat

[Police department
City of Liberty]

WANTED
Narcotics Distribution

Description

Sex: Female
Race: Latina
Height: 5'11" - 6'2"
Weight: 200 - 225 lbs
Hair: Black, corn rows
Complexion: Dark

Suspect is wanted for questioning in connection with a drug deal in an apartment buildin[g] on Rocket st. in South Bohan. Suspect shot and wounded a police officer who arrived at th[e] scene before escaping on foot. $2,000.= in cash and 10lbs of cocaine were recovered at th[e] crime scene, almost half of which has been put aside in case we need it for evidenc[e]. Informants will be very well looked after. It only takes a minute to delete a file from th[e] database. Email us if you want to see your tax dollars in action.

Detective Moeller assigned Re: UF-61 #70-07548, Case #996
Email: tips@libertycitypolice.com

#3 2fast{0}

2fast{0}
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

Kingpin

Geplaatst: 31 januari 2008 - 14:19

Geweldige posters. :P Zou er ook wel 1 in mijn kamer willen hebben.

Toegevoegde afbeelding
--- .Een signature nodig? Ik maak ze graag, PB me.  ---
signatures gemaakt door mij worden voorzien van copyright en naam

#4 Joriz

Joriz
  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip

Webmaster

Geplaatst: 31 januari 2008 - 14:21

Iets zegt mij dat de politie van GTA4 luie mensen zijn die donuts zitten te eten (zie ook e-mail van tips@libertycitypolice.com waar het ook altijd lunch tijd is). Hopelijk komen ze wel achter je aan in GTA4 wel achter je aan want dat maakt het spel ten minste spannend en moeilijk. Al is het natuurlijk ook leuk als je ze een doos donuts geeft waardoor ze pas later of niet op komen dagen  :7

#5 AwiVC

AwiVC
  • Leden
  • PipPipPipPip

The Scientists baas

Geplaatst: 31 januari 2008 - 14:30

Bericht weergevenJoriz zei op 31 Jan 2008, 14:21:31:

Iets zegt mij dat de politie van GTA4 luie mensen zijn die donuts zitten te eten (zie ook e-mail van tips@libertycitypolice.com waar het ook altijd lunch tijd is). Hopelijk komen ze wel achter je aan in GTA4 wel achter je aan want dat maakt het spel ten minste spannend en moeilijk. Al is het natuurlijk ook leuk als je ze een doos donuts geeft waardoor ze pas later of niet op komen dagen  :7

Hehe bribes i.p.v sterretjes in de vorm van donuts :7 Misschien een missie waarin je een donutzaak moet overvallen en gelijk een woedend politiekorps achter je aankrijgt? :7

Toegevoegde afbeelding
|Soort van terug op het forum =]|

#6 AXIO

AXIO
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Er gaat niets boven Groningen

Geplaatst: 31 januari 2008 - 14:38

Bericht weergevenAwiVC zei op 31 Jan 2008, 14:30:41:

Bericht weergevenJoriz zei op 31 Jan 2008, 14:21:31:

Hehe bribes i.p.v sterretjes in de vorm van donuts :7 Misschien een missie waarin je een donutzaak moet overvallen en gelijk een woedend politiekorps achter je aankrijgt? :7
en dat je dan de donuts gaat gijzelen en geld vraagt héhé

#7 IV trailer

IV trailer
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

HDTV en PS3 expert

Geplaatst: 31 januari 2008 - 16:26

Offtopic: Persoonlijk vind ik het wel wat dubbelop hoor, volgens mij had dit gewoon bij het nieuwtje over wanted posters gesignaleerd gekund of andersom. Ik vind het maar een beetje spawm van de admins. :puh: (Zonder al te veel moderator gedrag :engel: ).
Ontopic: Overgens wel leuk dat eindelijk iemand een foto heeft genomen van de beruchte posters. Alleen had hij/zij wel wat meer zijn/haar best mogen doen om hem er helemaal op te krijgen. Ik denk dat ik ook maar eens naar de tiplijn ga mailen. :D
EDIT: Cool!!! je krijgt echt reactie terug als je naar de tiplijn mailt :D  :dans:

Bewerkt door IV trailer, 31 januari 2008 - 16:39 .

Toegevoegde afbeelding

Voor hoge heren zakkenvullers yuppen en rijkeluiskinderen

#8 joppie

joppie
  • Leden
  • PipPipPipPipPip

Grafisch vormgever

Geplaatst: 31 januari 2008 - 16:58

Stoer, maar ik heb ook posters..  :Y  jaja

Van Jacob en Niko

Maar die zijn iets anders en helemaal zichtbaar  ^_^

Toegevoegde afbeelding

#9 Twankala

Twankala
  • Leden
  • PipPipPipPip

Tony Montana Gang baas

Geplaatst: 31 januari 2008 - 17:00

Ze stellen al vast wat je haar is. Het zal dus beteken dat de kapper uit het spel wordt gelaten.
Die tweede zal denk ik een verrader worden.
Misschien zijn er ook wel mensen die je zoeken, en je willen vermoorden, om zo een beloning of wat te krijgen.

Toegevoegde afbeelding
Everybody Is Going To Die, But Grand Theft Auto Is Immortal!

#10 IV trailer

IV trailer
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPip

HDTV en PS3 expert

Geplaatst: 31 januari 2008 - 17:01

Bericht weergevenjoppie zei op 31 Jan 2008, 16:58:00:

Stoer, maar ik heb ook posters..  :Y  jaja

Van Jacob en Niko

Maar die zijn iets anders en helemaal zichtbaar  ^_^
En hoe kom je daar aan dan?

Toegevoegde afbeelding

Voor hoge heren zakkenvullers yuppen en rijkeluiskinderen

#11 AwiVC

AwiVC
  • Leden
  • PipPipPipPip

The Scientists baas

Geplaatst: 31 januari 2008 - 17:04

Bericht weergevenTwankala zei op 31 Jan 2008, 17:00:32:

Ze stellen al vast wat je haar is. Het zal dus beteken dat de kapper uit het spel wordt gelaten.
Die tweede zal denk ik een verrader worden.
Misschien zijn er ook wel mensen die je zoeken, en je willen vermoorden, om zo een beloning of wat te krijgen.

Dat betekend helemaal niks, als CJ begon je toch ook met een standaard kapsel wat gebruikt werd in alle previews.

Toegevoegde afbeelding
|Soort van terug op het forum =]|

#12 Gijsso

Gijsso
  • Leden
  • PipPipPipPipPipPipPip

Faptastic!

Geplaatst: 31 januari 2008 - 17:24

Ik vind het wel heel erg grappig :schater: . Er staat hier ook bij hoe lang ze zijn en hoe zwaar. Ik heb ff uitgerekend hoe lang ze zijn (gewicht weet ik niet hoe).

Niko: 178 tot 185 cm
Jacob: 170 tot 178 cm
Elizabeta: 178 tot 185 cm

Ze moeten in Nijmegen of Groesbeek komen te hangen!!!

Bewerkt door GTAGijsso, 31 januari 2008 - 17:50 .

Toegevoegde afbeelding

#13 Hanneswasco

Hanneswasco
  • Ereleden
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip

KiWii

Geplaatst: 31 januari 2008 - 17:38

Leuk, ik hoop dat ik ook zo eens ene poster ergens hier in Gent zie hangen. :)

Toegevoegde afbeelding

#14 Galiorix

Galiorix
  • Leden

Old and forgotten

Geplaatst: 31 januari 2008 - 18:51

Zien er strak uit, leuk om wat meer over de hoofdpersonen te weten te komen :D

Greetz :sigaar:

#15 Koupah

Koupah
  • Leden

Vandaal

Geplaatst: 31 januari 2008 - 19:42

volgensmij is het een soort hint over het verhaal, ik denk dat ze gezocht gaan worden in het spel en het weer recht gaan proberen te zetten ofzo.. want op gamekings.tv vertelden ze dat er iets zou gebeuren of er iets met niko aan de hand zou zijn wat ze van gamekings nog niet mochten vertellen en ik denk dat dat het is.
tis maar een gok hoor :P

Bewerkt door Koupah, 31 januari 2008 - 19:43 .

0+ gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0+ gasten en 0 anonieme leden