Jump to content

radio maken in gta san andreas


amshotel

Recommended Posts

Als je GTA San Andreas bezit voor de PC, dan is het mogelijk om een eigen 'radiozender' te maken. Je kunt het geheel zelf indelen, je kunt er een echte 'zender' van maken zoals dat ook is gemaakt bij San Andreas, maar je kunt er ook alleen eigen liedjes in zetten. Ga allereerst naar Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files -> User Track Player. Hier kun je je eigen nummers in plaatsen, een tip is om snelkoppelingen te plaatsen wegens ruimtebesparing. Hier plaats je je nummers, let wel op dat het uitsluitend MP3 of WAV bestanden zijn. Zodra je nummers zijn geplaatst, kun je ze scannen. Open het spel, ga naar Options --> Audio Options --> User Track Player --> Scan. Wacht even tot alles is gescand, en hierna kun je je eigen muziek luisteren. In de wagen kun je doorscrollen naar 'User Track Player'. Nu kun je je eigen geplaatste muziek luisteren, en eventueel muziek overslaan met F5.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ietsje moeilijker, maar zeker te doen. Download allereerst de GTA San Andreas GXT Editor, waarmee je GXT-bestanden kunt openen. Als je hem ergens hebt geplaatst, ga je naar je San Andreas map. Standaard zal dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas zijn. Eenmaal in deze map open je de map 'Text', en daarna american.gxt met de GXT-Editor. Zoek nu naar een value (Ctrl + F)met de naam 'User Track Player'. Nu zie je rechts een groot vak, zodra je op de value klikt, met de naam. Pas deze naar eigen wens aan, sla het op en kijk nu nogmaals in-game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
Dit is ietsje moeilijker, maar zeker te doen. Download allereerst de GTA San Andreas GXT Editor, waarmee je GXT-bestanden kunt openen. Als je hem ergens hebt geplaatst, ga je naar je San Andreas map. Standaard zal dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas zijn. Eenmaal in deze map open je de map 'Text', en daarna american.gxt met de GXT-Editor. Zoek nu naar een value (Ctrl + F)met de naam 'User Track Player'. Nu zie je rechts een groot vak, zodra je op de value klikt, met de naam. Pas deze naar eigen wens aan, sla het op en kijk nu nogmaals in-game. :)

als ik dat doe staat er bij mij: value not found

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ietsje moeilijker, maar zeker te doen. Download allereerst de GTA San Andreas GXT Editor, waarmee je GXT-bestanden kunt openen. Als je hem ergens hebt geplaatst, ga je naar je San Andreas map. Standaard zal dit C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas zijn. Eenmaal in deze map open je de map 'Text', en daarna american.gxt met de GXT-Editor. Zoek nu naar een value (Ctrl + F)met de naam 'User Track Player'. Nu zie je rechts een groot vak, zodra je op de value klikt, met de naam. Pas deze naar eigen wens aan, sla het op en kijk nu nogmaals in-game. :)

als ik dat doe staat er bij mij: value not found

probeer is niet heel de naam te typen maar een stukje van player BV: User Track play :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...