Ik heb nu een aantal Empire Sites.
Ik heb van de extortion missies er al 10 gedaan en nog steeds staan er geen gaurds bij mijn building? Is dat pas bij de ultimate rank? Of staan ze er gewoon niet altijd?
Pagina 1 van 1
Empire Sites - Geen guards
Geplaatst op 11 april 2008 - 21:25
OG Loco zei op 11 Apr 2008, 19:07:36:
Ik heb nu een aantal Empire Sites.
Ik heb van de extortion missies er al 10 gedaan en nog steeds staan er geen gaurds bij mijn building? Is dat pas bij de ultimate rank? Of staan ze er gewoon niet altijd?
GTA-fan2...
Geplaatst op 12 april 2008 - 13:58
Ik dacht dat er sowieso altijd gaurds staan, gelijk bij welke rank...
Je verwart het Protection Racket, als je alle Extortion's gedaan hebt, verandert er niets aan je gaurds.
Citaat
Je gangmembers hangen rond in de buurt van de bedrijven die je overgenomen hebt.
Je verwart het Protection Racket, als je alle Extortion's gedaan hebt, verandert er niets aan je gaurds.
Citaat
Herhaal dit net zo lang totdat je het 15 keer gedaan hebt om je reputatie in de Extortion helemaal vol te krijgen.

Geplaatst op 14 april 2008 - 16:54
Citaat
Kijk eens een beetje in de omgeving om de site. Meestal staan ze er niet precies voor. Weet je trouwens wel zeker dat je naar de juiste zit te zoeken. Het zijn kale blanke mannen. Met meestal een blauwe shirt. Op het 1ste eiland hebben ze knuppels en pistolen. Op het 2de eiland dragen ze AK's en Silenced U-zi's.
GTA-fan2...
GTA-fan2...
Dit klopt niet. Vanaf een Drugs gebouw staan er altijd mensen met AK's en Silenced Uz-i's. maakt niet uit of ze op het eerste of 2e eiland staan

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 9 maart 2010 - 18:32
Geplaatst op 9 maart 2010 - 18:33
Cuban Gangster zei op 14 april 2008 - 16:54 :
Citaat
Kijk eens een beetje in de omgeving om de site. Meestal staan ze er niet precies voor. Weet je trouwens wel zeker dat je naar de juiste zit te zoeken. Het zijn kale blanke mannen. Met meestal een blauwe shirt. Op het 1ste eiland hebben ze knuppels en pistolen. Op het 2de eiland dragen ze AK's en Silenced U-zi's.
GTA-fan2...
GTA-fan2...
Dit klopt niet. Vanaf een Drugs gebouw staan er altijd mensen met AK's en Silenced Uz-i's. maakt niet uit of ze op het eerste of 2e eiland staan
met akkoord
can you drift? well, I do!
Do you want todrift?
come on,
let's pop!!!
Do you want to
come on,
let's pop!!!
Geplaatst op 12 maart 2010 - 17:51
1 ding: Hoe kun je die 2 laatste empire's maken?
PS Als ik antwoord heb kan wel offtopic ja. :
PS Als ik antwoord heb kan wel offtopic ja. :
* = Agent die jou kietelt
** = Agenten die je auto kietelen
*** = Helicopter die de wolken kietelt
**** = Vrachtauto's gevult met veerverkopers
***** = Gestoorde mensen in een auto, die graag de auto in het water rijden
****** = Agenten die in een speelgoedauto alles om zich heen kietelen, zonder betaling
Šopyright 28 june '11
All rights reserved
** = Agenten die je auto kietelen
*** = Helicopter die de wolken kietelt
**** = Vrachtauto's gevult met veerverkopers
***** = Gestoorde mensen in een auto, die graag de auto in het water rijden
****** = Agenten die in een speelgoedauto alles om zich heen kietelen, zonder betaling
Šopyright 28 june '11
All rights reserved
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren