Graphics Collection - Made by Kai-ShockWave - Winnaar Beste Graphicus Award 2010
Geplaatst op 3 december 2009 - 17:31
Kai-ShockWave zei op 03 december 2009 - 15:56 :
Graag gedaan.
Mocht je toch nog iets anders willen dan kan je op de volgende zoektermen nog wat vinden:
Damn, sommige dingen zijn echt niet mis.. Thanks!
''Dromen zijn een raadsel en dat gaat als volgt; het smelt in je hoofd, niet in je hand.'' ~ Spinvis
Geplaatst op 11 december 2009 - 16:53
World Series
Dit keer heb ik maar weer ergens anders een woord op geplakt en dit keer is dat Hollywood. Naast Hollywood heb ik nog 2 extra borden die ik in het platteland heb gezet gemaakt, alleen vindt ik die iets minder gelukt maar toch aardig om te laten zien.
Niet quoten s.v.p.

Niet quoten s.v.p.
Dit keer heb ik maar weer ergens anders een woord op geplakt en dit keer is dat Hollywood. Naast Hollywood heb ik nog 2 extra borden die ik in het platteland heb gezet gemaakt, alleen vindt ik die iets minder gelukt maar toch aardig om te laten zien.
Niet quoten s.v.p.

Niet quoten s.v.p.
Dit bericht is aangepast door Kai-ShockWave: 30 december 2010 - 19:20
Geplaatst op 10 februari 2011 - 22:37
*Bump*
maar Kai, serieus.. je bent een god
Ik vraag me nog steeds af hoe je het doet
Echt mooi werk!
maar Kai, serieus.. je bent een god
Ik vraag me nog steeds af hoe je het doet
Geplaatst op 12 februari 2011 - 09:37
Netjes Kai.
Hollywood
Shockwave
Precies dezelfde hoeveelheid letters (9) dus dan was het iets makkelijker om de bg te herstellen. Of heb je 'm gewoon in 3ds Max gemod en dan omgezet naar een achtergrond van een heuvel? Nais as always anyway
Hollywood
Shockwave
Precies dezelfde hoeveelheid letters (9) dus dan was het iets makkelijker om de bg te herstellen. Of heb je 'm gewoon in 3ds Max gemod en dan omgezet naar een achtergrond van een heuvel? Nais as always anyway
''Dromen zijn een raadsel en dat gaat als volgt; het smelt in je hoofd, niet in je hand.'' ~ Spinvis
Geplaatst op 12 februari 2011 - 15:44
Danku allen. 
@ Cabyon: Nee, ik heb eerst de oude letters weggepoetst en toen de nieuwe tekst erop gezet.
Ik zal binnenkort maar weer eens de hoofdpost updaten. Er is staat veel nieuw werk nog niet in.
@ Cabyon: Nee, ik heb eerst de oude letters weggepoetst en toen de nieuwe tekst erop gezet.
Ik zal binnenkort maar weer eens de hoofdpost updaten. Er is staat veel nieuw werk nog niet in.
Geplaatst op 15 maart 2011 - 19:49
Er zit een wit "vlekje"op hoogstwaarschijnlijk van sentasi want hij is de grootste fan en vriend van Kai Shockwave.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren