Crown is dan toch wel in alle boekwinkels enzo te koop??
ik koop hem zoiezo!!
Speciaal GTAIV magazine: Crown - met grote GTA Enquête, exclusief voor GTAForum.nl leden
Geplaatst op 26 april 2008 - 11:43
Ik weet niet of dat magazine in Belgie te koop is. Ik ga het navragen. Mogelijk dat je het later ook online kunt bestellen.
4,95 zijn de kosten, 84 pag's en glossy en in tegenstelling tot Computer and Videogames hebben wij de game wel gespeeld en zullen we proberen zoveel mogelijk van de magie in dit blad te stoppen. Het wordt geen hardcore walkthrough, meer een blad vol met teksten die aangeven hoe cool dit shit wel niet is en waarom. Een eerbetoon zeg maar.
JJ
4,95 zijn de kosten, 84 pag's en glossy en in tegenstelling tot Computer and Videogames hebben wij de game wel gespeeld en zullen we proberen zoveel mogelijk van de magie in dit blad te stoppen. Het wordt geen hardcore walkthrough, meer een blad vol met teksten die aangeven hoe cool dit shit wel niet is en waarom. Een eerbetoon zeg maar.
JJ
Geplaatst op 28 april 2008 - 21:20
De enquête is zojuist gesloten, nadat hij 671 keer is ingevuld. We kijken nieuwsgierig uit naar de resultaten, die in Crown zullen verschijnen.

.: Forumregels :: GtaGames.nl :: WikiGTA :: Gangs & Corporations :.
.: Jaarboek 2011 :: Admins Strippen :: GTA SnapMap :.
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Dit topic is gesloten

Citeren