GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Nieuwe beelden: Niko Bellic en Video review - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

Nieuwe beelden: Niko Bellic en Video review

Geplaatst op 26 april 2008 - 09:59     #1 Dit lid is offline   PatrickW 

• GTA Juggernaut
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Blog weergeven
  • Galerij weergeven
  • Groep: Administrators
  • Registratie: 03-augustus 04
Geplaatste afbeelding
Rockstar Games heeft de officiële GTA IV website uitgebreid met een filmpje over Niko Bellic. Hierin wordt onder anderen zijn verleden als militair belicht.Uiteraard is dit filmpje ook in onze Gallerij te bekijken.

Naast deze uitbreiding van de website is er nog meer officieel beeldmateriaal naar buiten gekomen in de vorm van een IGN Video Review. In deze eerste video review heeft GTA4 van IGN de perfecte score van 10 punten gekregen, en dat is een hele bijzondere score, die de laatste 10 jaar niet meer is voorgekomen bij IGN.

Je kunt je mening over deze filmpjes kwijt in ons GTAIV forum. Daar kun je ook met alle andere Nederlandse GTAIV fans praten over alles wat met GTA IV te maken heeft. En vergeet ook niet de GTAIV sectie van WikiGTA.org te bekijken.

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 26 april 2008 - 10:14     #2 Dit lid is offline   DJRobin 

• Tony Montana Gang baas
  • PipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 27-juni 07
Mooi filmpje :)!

Geplaatste afbeelding

Dit is nou echte kunst

Geplaatst op 26 april 2008 - 10:30 Berichticoon  #3 Dit lid is offline   Big Boss 

• a.k.a. Vince
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 28-februari 05
Nice!

Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, het wordt gewoon Übervet! :dans:

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 april 2008 - 11:46     #4 Dit lid is offline   Miek 

• Ouwe bok...
  • PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 02-december 06
  • Gang:De Wilde Ganzen
Leuk!
Grappig is het begin,met zijn rare
smoel :7

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 april 2008 - 11:55     #5 Dit lid is offline   Hanneswasco 

• Awesome Kiwi
  • Galerij weergeven
  • Groep: Moderators
  • Registratie: 05-januari 07
Stoer filmpje, en ook die ING Review is super! Ik kan echt niet meer wachten om het te spelen!

Geplaatste afbeelding
Het stemmen voor de voorlaatste ronde kan beginnen!

Geplaatst op 26 april 2008 - 12:29     #6 Dit lid is offline   TomHagen 

• Old and Wise
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 26-april 07
Beloofd wat! Krijg er echt zin in :)

>>> Door Thundercover: Signature verwijderd. Maximale afmetingen: 500x150 pixels en 100 kB.<<<
http://i696.photobuc...oldRushSig1.png

Geplaatst op 26 april 2008 - 12:30     #7 Dit lid is offline   bolie 

• Drugs en wapen dealer
  • PipPip
  • Registratie: 13-augustus 05
Nice kan niet wwachten op een pc versie. Al die er komt Go Rockstar :tu: :dans: :eten: :Y :klap:

"We shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender"

Geplaatst op 26 april 2008 - 12:32     #8 Dit lid is offline   $big$smoke$ 

• BLEKEN!
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 14-maart 07
Ik had het gisteren al gezien. Maar toch mooi filmpje, en het heeft een 10; dan moet het wel écht goed zijn hé... :dans:

Posted Image

Geplaatst op 26 april 2008 - 12:43     #9 Dit lid is offline   Hackman 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 30-december 07
Door dat filmpje wordt ik opgewonden :$
Het lijkt me tof om te spelen!

Geplaatst op 26 april 2008 - 12:45 Berichticoon  #10 Dit lid is offline   TimZwe 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 13-april 08
Dit wordt gewoon wachten tot 29 April en je dan afzonderen van de buitenwereld!
And We All Gonna Be Nico Bellic!

(KGB) Комитет государственной безопасности

Geplaatst op 26 april 2008 - 12:45     #11 Dit lid is offline   DenkaanHenk 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 15-februari 06
Het eerste legale GTA IV ingame beelden filmpje, een terecht cijfer. GTA IV here i come. :eten:

Geplaatst op 26 april 2008 - 13:03     #12 Dit lid is offline   Jay; 

• PipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 01-december 07
Nog maar heel eventjes, toch nog leuk als er wat naar buiten komt voor de release. :)

Geplaatst op 26 april 2008 - 13:19     #13 Dit lid is offline   Rene-GTA 

• VICE-PRESIDENT
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 22-februari 07
Mooi hoor, GTA IV wordt super! :dans:

Geplaatste afbeelding

Geplaatst op 26 april 2008 - 16:37     #14 Dit lid is offline   GTAmitch 

• TV-zaak overvaller
  • PipPip
  • Registratie: 04-februari 08
IK HEB GTAIV GESPEELD.. !! nee dit is geen geintje en ik probeer ook niet zielig te doen.

ik heb hem echt gespeeld, een vriend van mij heeft hem illegaal, hoe weet ik niet?

[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']IIG.. de auto's die je ergens neerzet hou je ook.. DUS kan je voor je huis bv 3 auto's parkeren en zullen ze er ook gewoon blijven staan.. Je kan op gruwlijke wijze een auto jatten waarbij bloed gepaard gaat, bv iemand dood schieten door de ruit.. dit was al bekend..

maar je kan nu ook met je auto door de was straat waardoor alles weer schoon wordt en er dus nergens bloed meer zit.. gewoon TE GRUWLIJK..

NOGMAALS; ik probeer echt niet zielig te doen en iedereen een beetje entousiast te maken. (als dat nog meer kan)ik heb gtaIV echt gespeeld.
[/font]
EDIT: ik kan jullie nog veel meer vertellen maar ik moet nu kampioenswedstrijd basketballen..

Dit bericht is aangepast door PatrickW: 26 april 2008 - 16:40

I Am The GTA Drift-King.. ;)

Geplaatst op 26 april 2008 - 17:33 Berichticoon  #15 Dit lid is offline   crisiboy 

• Autoradio jatter
  • Registratie: 06-april 08

Bericht weergevenGTAmitch zei op 26 Apr 2008, 16:37:24:

IK HEB GTAIV GESPEELD.. !! nee dit is geen geintje en ik probeer ook niet zielig te doen.

ik heb hem echt gespeeld, een vriend van mij heeft hem illegaal, hoe weet ik niet?

[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']IIG.. de auto's die je ergens neerzet hou je ook.. DUS kan je voor je huis bv 3 auto's parkeren en zullen ze er ook gewoon blijven staan.. Je kan op gruwlijke wijze een auto jatten waarbij bloed gepaard gaat, bv iemand dood schieten door de ruit.. dit was al bekend..

maar je kan nu ook met je auto door de was straat waardoor alles weer schoon wordt en er dus nergens bloed meer zit.. gewoon TE GRUWLIJK..

NOGMAALS; ik probeer echt niet zielig te doen en iedereen een beetje entousiast te maken. (als dat nog meer kan)ik heb gtaIV echt gespeeld.
[/font]
EDIT: ik kan jullie nog veel meer vertellen maar ik moet nu kampioenswedstrijd basketballen..

vet man nu kan helemaal niet meer wachten _O_ :eten: :tu:

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden