GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Nieuwe beelden: Niko Bellic en Video review - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

Nieuwe beelden: Niko Bellic en Video review

Geplaatst op 26 april 2008 - 18:38 Berichticoon  #16 Dit lid is offline   kammy140 

• Autoradio jatter
  • Groep: Leden
  • Registratie: 19-maart 07
er zijn ook allemaal gameplay geleakt typ maar een op youtube gtaiv gameplay maar ze worden allemaal
verwijder i.v.m copyright er zijn nog paar filmpjes die nog niet zijn verwijderd

Geplaatst op 26 april 2008 - 18:46     #17 Dit lid is offline   DenkaanHenk 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 15-februari 06
Je moet ook live streams kijken, maar wel live streams van goede kwaliteit. Op youtube zijn al die ingame filmpjes slechte kwaliteit.

Geplaatst op 26 april 2008 - 19:08 Berichticoon  #18 Dit lid is offline   (MOH)tomik 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 05-december 07
met die ingame beelden kan ik helemaal niet meer wachten :eten: :eten:

Guns don't kill people, video games do

Geplaatst op 26 april 2008 - 20:29 Berichticoon  #19 Dit lid is offline   kammy140 

• Autoradio jatter
weet iemand nog een site waar de gamplays zijn? want ze zijn bij youtube allemaal verwijderd :N

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 26 april 2008 - 21:07 Berichticoon  #20 Dit lid is offline   Master of Evil 

• kloon
  • Groep: Banned
  • Registratie: 20-februari 08
Ik geloof m oge niej!

Bijgevoegde afbeeldingen

• Bijgevoegde afbeelding

Geplaatst op 26 april 2008 - 21:08 Berichticoon  #21 Dit lid is offline   kammy140 

• Autoradio jatter
in dit gameplay kun je zien hoe het is als niko dronken is

Geplaatst op 26 april 2008 - 21:08     #22 Dit lid is offline   kammy140 

• Autoradio jatter
o ja ik ben vergeten de site bij te zetten :: >>> Door Dutchy3010: url verwijderd, filmpjes zijn niet toegestaan op dit moment.<<<

Geplaatst op 27 april 2008 - 09:13 Berichticoon  #23 Dit lid is offline   Redfire18 

• Burn!
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 16-februari 08
  • Corporation:The Covesight Community
ik vin hem wel leuk maar een beetje saai deze trailer us de zoveelste al ik wil hem spelen ^_^ _O_

Posted Image

Geplaatst op 27 april 2008 - 10:22     #24 Dit lid is offline   oostzaan 

• AFCA MOKUMMER
  • PipPipPipPipPip
  • Registratie: 05-maart 08
Idd live streams zijn echt nice. In sommige kun je ook vragen aan degene die speeld of hij iets wilt doen wat je wilt zien. Jammer dat je geen sites op dit forum mag zetten...

Geplaatst op 27 april 2008 - 13:27     #25 Dit lid is offline   rendual 

• Buurt crimineel
  • Pip
  • Registratie: 26-april 08

Bericht weergevencrisiboy zei op 26 Apr 2008, 18:33:37:

Bericht weergevenGTAmitch zei op 26 Apr 2008, 16:37:24:

IK HEB GTAIV GESPEELD.. !! nee dit is geen geintje en ik probeer ook niet zielig te doen.

ik heb hem echt gespeeld, een vriend van mij heeft hem illegaal, hoe weet ik niet?

[background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']IIG.. de auto's die je ergens neerzet hou je ook.. DUS kan je voor je huis bv 3 auto's parkeren en zullen ze er ook gewoon blijven staan.. Je kan op gruwlijke wijze een auto jatten waarbij bloed gepaard gaat, bv iemand dood schieten door de ruit.. dit was al bekend..

maar je kan nu ook met je auto door de was straat waardoor alles weer schoon wordt en er dus nergens bloed meer zit.. gewoon TE GRUWLIJK..

NOGMAALS; ik probeer echt niet zielig te doen en iedereen een beetje entousiast te maken. (als dat nog meer kan)ik heb gtaIV echt gespeeld.
[/font]
EDIT: ik kan jullie nog veel meer vertellen maar ik moet nu kampioenswedstrijd basketballen..

vet man nu kan helemaal niet meer wachten _O_ :eten: :tu:

als je bloed op je wagen heb ga je tog nie door de was straat dat laat je toch gewoon zitte :P
zou wel leip zijn shiet je iemand neer en speel je het spel uit zit da bloed nog op die wage

Geplaatst op 27 april 2008 - 16:37     #26 Dit lid is offline   BJ Luijk 

• Vandaal
  • Registratie: 09-juni 05

Bericht weergevenoostzaan zei op 27 Apr 2008, 11:22:13:

Idd live streams zijn echt nice. In sommige kun je ook vragen aan degene die speeld of hij iets wilt doen wat je wilt zien. Jammer dat je geen sites op dit forum mag zetten...

speeld? met een D?

:duh:

Geplaatst op 27 april 2008 - 19:05     #27 Dit lid is offline   MartyCeha 

• ow hai
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 02-juni 06
hoe heet dat liedje van Kanye West in het begin?

-_-"

Geplaatst op 28 april 2008 - 09:03     #28 Dit lid is offline   Ingmar2811 

• Ruitje intikker
  • Registratie: 28-maart 08
Ik heb het spel ook gespeeld afgelopen vrijdag..
Nu moeten jullie even opletten wat ik zeg, ik probeer niet de hele game te beoordelen want ik heb 2 minuten gespeeld, op de xbox 360.
Ik heb wat rondgereden en ik dacht kom laat ik iemand in elkaar meppen, maar toen kwam ik erachter dat het vechten nogal lafjes was. Dat wilde ik even laten weten, verwacht dus niet dat het spel daadwerkelijk perfect is, en ik denk ook dat een 10 van IGN overdreven is, hoe vet het spel ook is. (net als die score van Jan in de PU voor Assassin's Creed :puh: )
Maargoed, mijn boodschap: Laat je niet blind maken door de hype en blijf kritisch! Het zegt wel wat dat ik in de ultra korte tijd die ik heb gespeeld toch al dingen tegenkwam die me niet bevielen.. dus wees achteraf niet al te teleurgesteld als het spel niet perfect is :tu:

Geplaatst op 5 mei 2008 - 10:54     #29 Dit lid is offline   Gijsso 

• Faptastic!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Registratie: 03-september 07
  • Corporation:Beat Down
Bij www.gametrailers.com hebben ze GTA 9.8 gegeven!! Alleen door de iets slechtere graphics kwam dat. Bij een freeroaming game moet je niet op de graphics letten.

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
  • (2 pagina's)
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Dit topic is gesloten

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden