GTA IV quiz - Max. 3 posts per persoon per dag!
Geplaatst op 14 maart 2010 - 01:21
Nog steeds niet volledig, Waste Not Want Knots en Late Checkout zijn goed
.
Geplaatst op 14 maart 2010 - 22:47
GTAIVfreak, on 14 March 2010 - 01:11 , said:
GTA IV:
Action speaks louder than words
I need your clothes, your boots and your motorcycle
I'll take her
Ransom
She's a keeper
Diamonds are a girl's best friend
Pegorino's pride
Payback
Entourage
Dining out
Liquidizing the assets
Waste Not Want Knots In deze missie ga je tesamen met P McReary geld gaan stelen van een mafiafamilie. Ik weet niet meer welk een het is.
Late Checkout ik weet niet of dit bij de vraag hoort, maar ik zet het erbij omdat het majestic hotel van de messina family is.
Museum Piece De diamantdeal wordt verstoord door Luis Lopez maar ook door de ancelotti family die er met de diamanten vandoor gaat.
Catch The WaveIn deze missie moet je samen met Phil Bell een lading cocaine stelen die de russen gingen verkopen aan de Ancelotti family
Trespass In deze missie moet je Charlie Matteo omleggen. Hij is een hoge pief bij de Ancelotti Family
TLAD:
Gang wars
TBoGT:
I luv L.C
Practice Swing
Blog this part 1
Frosting on the cake
Ladies half price
Party's over
Action speaks louder than words
I need your clothes, your boots and your motorcycle
I'll take her
Ransom
She's a keeper
Diamonds are a girl's best friend
Pegorino's pride
Payback
Entourage
Dining out
Liquidizing the assets
Waste Not Want Knots In deze missie ga je tesamen met P McReary geld gaan stelen van een mafiafamilie. Ik weet niet meer welk een het is.
Late Checkout ik weet niet of dit bij de vraag hoort, maar ik zet het erbij omdat het majestic hotel van de messina family is.
Museum Piece De diamantdeal wordt verstoord door Luis Lopez maar ook door de ancelotti family die er met de diamanten vandoor gaat.
Catch The WaveIn deze missie moet je samen met Phil Bell een lading cocaine stelen die de russen gingen verkopen aan de Ancelotti family
Trespass In deze missie moet je Charlie Matteo omleggen. Hij is een hoge pief bij de Ancelotti Family
TLAD:
Gang wars
TBoGT:
I luv L.C
Practice Swing
Blog this part 1
Frosting on the cake
Ladies half price
Party's over
Dit bericht is aangepast door GTAIVfreak: 14 maart 2010 - 23:02
Geplaatst op 15 maart 2010 - 11:56
Allemaal goed, maar nog steeds niet volledig.
Geplaatst op 16 maart 2010 - 09:19
Als ik dat zeg word het antwoord te makkelijk, aangezien het dan te voor de hand liggend is. Sorry, maar ik kan het dus niet zeggen
.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren