Verwijzingen & Geintjes topic
Geplaatst op 4 maart 2010 - 20:19
Dat was ondertussen al een tijd bekend, er zijn wel meerdere verwijzingen naar PacMan in de GTA-serie, zoals de badges van de LS-politie-agenten, deze is ook duidelijk een verwijzing naar PacMan. Over het EE wezen van deze twijfel ik al even, want ik vind het niet zo lachwekkend, het is wel leuk en duidelijk dat het PacMan voorstelt maar ik heb al leukere grapjes in LC tegengekomen
.
Geplaatst op 6 maart 2010 - 16:59
Toen ik een beetje aan het snuffelen was voor wat leuke dingen kwam ik een winkel tegen, een er stond:
Enema en daar onder Los Santos, dit is natuurlijk een verwijzing naar GTA San Andreas en de stad Los Santos.
Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik post het toch maar.
een plaatje kon ik niet krijgen helaas maar ik zet er wel even een snapmappie bij!

EDIT: ok ik heb geen flauw idee hoe ik een snapmap toevoeg.. :S
Enema en daar onder Los Santos, dit is natuurlijk een verwijzing naar GTA San Andreas en de stad Los Santos.
Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik post het toch maar.
een plaatje kon ik niet krijgen helaas maar ik zet er wel even een snapmappie bij!
EDIT: ok ik heb geen flauw idee hoe ik een snapmap toevoeg.. :S
Dit bericht is aangepast door EE hunter: 6 maart 2010 - 17:03
Geplaatst op 7 maart 2010 - 02:00
Ten eerste, dit is volgens mij geen echte EE en past beter in het verwijzingen en geintjes topic.
>>> Door Dutchy3010: Agree, samengevoegd.
<<<
Ten tweede, de snapmap kun je hier vinden. Als je daar bent klik je op de plek(ken) die je wilt markeren. Als je alles hebt aangekruist kopieer je de gehele code die verschijnt bij 'BBcode' en die plak die in je post.
>>> Door Dutchy3010: Agree, samengevoegd.
Ten tweede, de snapmap kun je hier vinden. Als je daar bent klik je op de plek(ken) die je wilt markeren. Als je alles hebt aangekruist kopieer je de gehele code die verschijnt bij 'BBcode' en die plak die in je post.
Geplaatst op 7 maart 2010 - 17:02
De 2 voorgenoemde verwijzngen waren al (lang) bekend, er zitten dan ook veel verwijzingen naar de 'GTA-universum'-steden.
EE hunter: Gewoon na het zetten van het bolletje of de bolletjes de 'BBCode' kopiëren, die staat in een balk boven de map en in je post bijvoegen.
EE hunter: Gewoon na het zetten van het bolletje of de bolletjes de 'BBCode' kopiëren, die staat in een balk boven de map en in je post bijvoegen.
Geplaatst op 13 maart 2010 - 17:17
Bij de pier. Zie je op de grond, De logo van rockstar. Ik heb een video daarvan gemaakt.
http://www.youtube.c...h?v=XG2cmRhnppA
http://www.youtube.c...h?v=XG2cmRhnppA
Dit bericht is aangepast door LibertySeasnake: 13 maart 2010 - 17:18
Geplaatst op 13 maart 2010 - 17:23
Dit is niet zo byzonder.
Rockstar stopt zijn logo's altijd in de Gta's
Rockstar stopt zijn logo's altijd in de Gta's
Geplaatst op 13 maart 2010 - 20:13
Subtiel gedaan, maar zoals gezegt, Rockstar zet zijn logo's in elke GTA en op meerdere manieren... zo zal je het logo wel meerdere keren tegenkomen in LC, ik ben het zelf toch al vaak tegengekomen hoor
.
Geplaatst op 14 maart 2010 - 12:39
Het is inderdaad wel gebruikelijk, daarom is een apart topic niet nodig. Samengevoegd met Verwijzingen & Geintjes topic.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren