Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

Jammer dat ik het topic even moet bumpen, maar dit is een van de dikste glitches ooit :7... Op de een of andere manier was er een Dukes opgeblazen, maar toch ook weer niet: Hij zag er uit alsof hij was opgeblazen, maar alle panelen, wielen zaten er nog aan en de ruiten en lichten werkten ook nog. Kon gewoon instappen en wegrijden... Het is twee keer gebeurd, allebei de keren in multiplayer. De auto ziet er bij anderen ook zo uit. De eerste keer waren een maat en ik aan het rommelen op de parkeerplaats van het vliegveld. Hij was een beetje auto's aan het opblazen met een RPG en met de "blow up all cars" functie van Native Trainer... Toen hij verder was gereden stond die Dukes er zo bij(één koplamp was kapot)... Vervolgens probeerde ik de auto te fixen met Native Trainer: De deuken en de lichten werden gerepareerd, maar de auto leek nog steeds opgeblazen, zie 2e screen. Ik kon ook alle extra's van de auto verwijderen of toevoegen, zonder dat de auto gerepareerd werd. Normaal wordt je auto bij het toevoegen van een extra automatisch gerepareerd... (zie derde screen)

Daarbij kon ik gewoon de kleur veranderen, en dat zag je ook door het zwarte heen...

Vervolgens, in een andere server met veel meer mensen, was ik iemand aan het achtervolgen, en hij reed denk ik tegen een gastankje aan terwijl zijn auto godmode had(waardoor hij zelf door kon rijden). Toen ik op die plek kwam(terwijl hij was doorgereden), stond er een vrouwtje met een F620 te toeteren, en die reed even later door... Toen ik omkeerde om te gaan kijken bleek dat die F620 opgeblazen was. Heb dat vrouwtje neergeknald en ben ingestapt... Kon de auto ook nu gewoon fixen, de kleur ervan veranderen, enzovoort... Ramen en lichten waren gewoon heel, alle panelen zaten er nog aan.. Carhealth op 1000 gezet(met Native Trainer): auto bleef opgeblazen, zoals te zien in de laatste screen...

De bug/glitch wordt denk ik deels veroorzaakt door een desync fout, die daarna verkeerd gesynced wordt: auto is in eerste instantie bij de anderen niet opgeblazen en bij mij wel, als ik dan het beeld terugdraai is de auto nog geladen, maar aangezien hij bij anderen niet opgeblazen is draait de motor enzovoort nog, en omdat de auto nog wel steeds geladen was bij mij, ziet hij er wel uit alsof hij opgeblazen is

Hier screens:

blownupDukesbug1.png

blownupDukesbug2.png

blownupDukesbug3.png

blownupF620bug.png

EDIT@hieronder: _O_ Meer rat look dan beater :D En ook een beater/rat look F620 :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik kwam vandaag een bug tegen bij die sidemission van Roman met die taxi's. In die missie van Vlad "Clean Getaway" moet je een zilvere Blista Compact stelen, maar in de volgende missie van Vlad 'Ivan the Not So Terrible" dan spawnt die zilvere Blista Compact voor het café waar Vlad altijd zit dus ik nam die auto en ik deed die missie en na die missie wou ik een job doen voor Roman dus ik bel hem. En Roman zegt dat ik een taxi van hem moet komen halen, maar Niko zegt dat hij al in een taxi van hem zit, maar dat is niet waar. Vervolgens werd ik naar het politie bureau gestuurd door de GPS en dan moet ik die politie auto nemen. Maar die zit op slot dus moest ik hem stelen en toen werd ik naar de locatie gestuurd waar ik de passagier moest ophalen. Dus ik kom daar aan en hij remt automatisch, maar ik krijg geen tussenfilmpje en als ik gas gaf dan begonnen de remlichten te flikkeren en ging ik in schokken vooruit tot ik uit die gele marker verdween hetzelfde gelde voor achteruit rijden. Maar omdat er niks gebeurde moest ik die job dan maar afbellen.

Maar toen ik die job terug deed dan had ik er geen last van. :puh:

Was best wel vaag. :7

Link to comment
Delen op andere websites

na het behalen van de missie 'babysitting' van gerald mcreary, kreeg ik een SMSje van Stevie en toen gebeurde er dit!

ook na dit filmpje dat ik gespawnt wordt bij het ziekenhuis bleef dit tot dat ik opnieuw me savegame ging laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Overlaatst kwam ik er weer een tegen ik kwam in die toiletten in middlepark bij de mannen en daar stonden twee hoertjes, eentje stond naar zichzelf te kijken in de spiegel en de andere stond te plassen bij die Franse WC's (en het waren vrouwelijke hoertjes), wat toch al heel vaag was. :7

Maar toen ik even bleef kijken zag ik ook dat ze alles in een versnelde speed-mode deed, ze schomelde snel van de ene naar de andere kant, rookte ook nog heel snel een sigaretje, enz.

Leuk om te zien. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen dus sorry als het al is gevonden..

Als je in een auto zit en de camera op slow-mo doet met de radio aan en je hebt de camera dicht bij de auto, hoor je de radio wel op normale snelheid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Nu heb ik een grappige bug ontdekt bij multiplayer op airport.

Ik kan door een muur heen en naar binnen in de voorhal van vliegveld.

Je hebt 2 luchttunnels over de weg heen. Ga naar de rechtse en loop erop tot je niet meer verder kan

Probeer dan naar voren te springen. Met een beetje geluk ben je binnen en kun jij zelf anderen doden, maar zij jouw niet.

Ik vind het wel grappig dat dit goed gaat terwijl het niet hoort te kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nu heb ik een grappige bug ontdekt bij multiplayer op airport.

Ik kan door een muur heen en naar binnen in de voorhal van vliegveld.

Je hebt 2 luchttunnels over de weg heen. Ga naar de rechtse en loop erop tot je niet meer verder kan

Probeer dan naar voren te springen. Met een beetje geluk ben je binnen en kun jij zelf anderen doden, maar zij jouw niet.

Ik vind het wel grappig dat dit goed gaat terwijl het niet hoort te kunnen.

die werkt ook in single player ik gebruik altijd de linkse en als ik binnen ben knal ik mensen en daarna de politie neer :$

Bewerkt: door iwantgta5
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 years later...

heb een nieuwe bug? gevonden. je kan in de metro en skycar in first person kijken door je mobiel te pakken en camera te selecteren;dan gebeurt er dit..

deze ga ik zeker uitproberen! Bedankt voor het delen! :*D
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...