Jump to content

Savegames downloaden en uploaden


michaelfivez

Recommended Posts

Ik heb problemen want de bestanden in mijn savegame kunnen niet gezien worden...

Het valt me wel op dat niemand BLES00229SGTA400.rar heeft staan.

Iedereen heeft of bij 400, 412 of 409 staan...

Kan het daaraan liggen?

Lijkt me sterk maar misschien.

En wat betekent dat dan het slot?

EDIT: ... ik moet tog een keer kunnen spelen?! weet iemand het misschien

Kan het niet zo zijn dat als je een savegame van slot 1 op een andere ps3 zet maar die dan ook op slot 1 komt, dat dat dus gewoon niet kan?

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    14

  • #laurenss

    7

  • Rullez

    6

  • Matt_buffalo

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar sommige bestand zijn .rar maar je hebt winrar dus niet nodig ?

4) Ga weer naar game en dan 'hulp programma voor opgeslage data'. Daar kies je bovenaan 'USB storage device' en daarin vind je je gedownloade savegame. Duw op driehoekje en kopieer het.

Als ik dan op hulpprogramma voor opgeslagen data klik zegt hij dat er geen opgeslagen data is... :N

Ik heb dus zo'n savegame opgeslaan op m'n memorystick en weet dus niet wat ik verkeerd doe :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je al in je vorige post zei heb je wel inderdaad Winrar nodig. Dit kan je hier downloaden. Gewoon dus even uitpakken en daarna op je USB stick zetten. Let er wel op dat in je USB stick de map PS3 moet staan, met daarin weer de map Savedata, en daarin dan weer de map van de savegame. Bij GTA IV heet de map van de savegame BLES00229SGTA4**, waarbij de sterretjes een nummer van 1 t/m 13 of 12 zijn, denk ik. :7

Edit @ hieronder: we hebben verder besproken via MSN en het bleek dat z'n PS3 de bestanden wel vind maar ze beschadigd zijn ...

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... maar ik heb die savegame geopened en zie dus in m'n winrar 5 dingen staan.

1 mapje en 4 andere files... die 4 files kopieer ik naar m'n memorystick van 256MB en dan haal ik m'n memorystick eruit.

Wat is er dan verkeerd gegaan ?

Elke keer als ik zo'n savefile wil openen op m'n ps3 zegt hij dat het bestand beschadigd is, wtf is dit ?!! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje laat, maar ach, als jullie het antwoord al weten is het in ieder geval duidelijk voor de volgende persoon die hier moeite mee heeft. ^_^

Ik wil een PS3 uplouden maar het lukt niet er staat de map EXPORT maar die zie ik helemaal niet

Er bestaat ook geen map export. Ik vrees dat dat een foutje is van de topicstarter. Je ziet dan een map "PS3", vervolgens een map "SAVEDATA" en daarna een map met "BLES00229SGTA41x". Die x is een getal, en dat is 0 t/m 12 geloof ik. Je moet heel die map die begint met "BLES" zippen of rarren wil je hem uploaden op internet.

4) Ga weer naar game en dan 'hulp programma voor opgeslage data'. Daar kies je bovenaan 'USB storage device' en daarin vind je je gedownloade savegame. Duw op driehoekje en kopieer het.

Oke die savegame staat op mijn ps3 en dan doe ik kopieren en dan staat het bij game.

maar wat moet ik dan doen ? want ik heb daarna het spel gestart maar er staat niks bij load game.

alleen lege savegames 1 tm 12

En de automatische savefile? Dat is het onderste slotje, nummer 13 eigenlijk (al heet hij bij de naam van de map 12).

Zoals je al in je vorige post zei heb je wel inderdaad Winrar nodig. Dit kan je hier downloaden. Gewoon dus even uitpakken en daarna op je USB stick zetten. Let er wel op dat in je USB stick de map PS3 moet staan, met daarin weer de map Savedata, en daarin dan weer de map van de savegame. Bij GTA IV heet de map van de savegame BLES00229SGTA4**, waarbij de sterretjes een nummer van 1 t/m 13 of 12 zijn, denk ik. :7

De slotjes hebben nummers 0 t/m 12. Er zijn 12 slots om op te slaan, 1 als autosave, dus in totaal 13 slotjes. De eerste is nummer 0.

Edit @ hieronder: we hebben verder besproken via MSN en het bleek dat z'n PS3 de bestanden wel vind maar ze beschadigd zijn ...
Elke keer als ik zo'n savefile wil openen op m'n ps3 zegt hij dat het bestand beschadigd is, wtf is dit ?!! :duh:

Ik vermoed dat hij een savefile uit de bijlage functie van dit forum heeft gehaald. Daar had ik zelf ook problemen mee, dan is het lastig en heb je vaak beschadigde bestandjes. Het is ook regelmatig zo dat je dan niet alle bestandjes had. Bekijk goed of je echt 4 bestandjes hebt. Probeer anders eens te downloaden van een andere site, zoals Rapidshare of Megaupload.

Het kan natuurlijk dat het bestandje echt beschadigd is, maar dat lijkt me sterk.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar vind je geen download, daar kan je downloads uploaden (dus leden van dit forum die daar hun savegames uploaden). Inderdaad wat dubbelzinnig gezegd van mij... Ik weet in ieder geval zeker dat deze savegames werken, aangezien ik ze zelf allemaal getest heb. Tevens staan deze niet geupload op dit forum, wat zo nu en dan problemen oplevert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die laatste savegame gedown en het lukt nog steeds niet...

Ik klik op 'download' winrar opent het en dan moet ik op 3 mappen klikken.

Eerst zie ik 2 mappen als ik het open: '..' en '92', ik klik op 92 en dan op BLES00229...

Dan zie ik 4 files die ik kopieer naar m'n memorycard.

Op mijn memorycard heb ik een map ps3 -> SAVEDATA -> BLES00229SGTA409 -> in deze laatste map zitten dus mijn bestanden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die laatste savegame gedown en het lukt nog steeds niet...

Ik klik op 'download' winrar opent het en dan moet ik op 3 mappen klikken.

Eerst zie ik 2 mappen als ik het open: '..' en '92', ik klik op 92 en dan op BLES00229...

Dan zie ik 4 files die ik kopieer naar m'n memorycard.

Op mijn memorycard heb ik een map ps3 -> SAVEDATA -> BLES00229SGTA409 -> in deze laatste map zitten dus mijn bestanden...

Heb je 'ps3' ook in hoofdletters staan dus dan wordt het PS3 -> SAVEDATA -> BLES0..... -> (De bestandjes)

Dit omdat ik weet dat de ps3 gevoelig is voor hoofdletters :Y

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen want de bestanden in mijn savegame kunnen niet gezien worden...

Het valt me wel op dat niemand BLES00229SGTA400.rar heeft staan.

Iedereen heeft of bij 400, 412 of 409 staan...

Kan het daaraan liggen?

Nee. Je moet het wel in dezelfde slot laten staan, je kunt niet zeggen: ik verander het laatste nummer van de map, waardoor de savegame ineens in een ander slot staat (de door jou gewenste slot). Als je een savegame in een ander slot wilt hebben, moet je GTA IV opstarten en opnieuw opslaan in de gewenste slot.

En wat betekent dat dan het slot?

In GTA IV kan je opslaan op meerdere plaatsen, waardoor je meerdere savegames tegelijk kunt bewaren. Je hebt in totaal 12 van die plaatsen, slots genoemd, en een plaats voor de autosave. In principe ook een "slot", maar die kan je niet aanklikken om op te slaan. Een slot is dus een plaats waar een savegame opgeslagen is.

EDIT: ... ik moet tog een keer kunnen spelen?! weet iemand het misschien

Kan het niet zo zijn dat als je een savegame van slot 1 op een andere ps3 zet maar die dan ook op slot 1 komt, dat dat dus gewoon niet kan?

Nu ben ik je kwijt, ik volg het echt niet meer. Wat is het probleem eigenlijk? Savegame niet gevonden? Heb je dan wel het volgende op je memorystick staan: PS3 -> SAVEDATA > BLES00229SGTA400 (of een ander getal voor de 00)? Met in die laatste map 4 bestandjes: ICONO.png, PARAM.PDF, PARAM.SFO en RAGE.SAV? Ziet je PS3 hem wel, maar is de data kapot? Kopieer je wel heel het mapje, en niet alleen de bestanden, zoals hierboven? Kortom: geef wat meer info. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met de nummers heb ik gewoon zo gelaten en op de stick staat het ook ged maar als ik de savegame kopieer naar me ps3 dan ziet ie hem niet in het lijstje bij savegames...

Ik wilde een aanvraag laten doen, maar de bestanden in de savegame werden niet gezien alleen het plaatje (logo).

Dus ik vroeg me af hoe dat kon of het door het slot kon komen want ik had nerges bij een aanvraag gezien dat er bij de bijlage in de naam BLES00229SGTA400.rar stond.

Tot ik een savegame had gedownload gisteren waar het wel stond maar dat op me ps3 zetten lukt ook niet want dan staat er niets in het lijstje bij de savegames, alleen de eerste van mij en de laatste voor een backup soort van...

Maar ik kan nu ook niet verder dus dat vind ik niet zo leuk want ik kan nu niet verder bij die Garry.

Ik ben nu bij I Need Your Clothes, Your Boots, and Your Motorcycle, maar die lukt dus niet.

En dan weet je dat je niets kan want de bestanden kunnen niet worden gezien en het van pc naar ps3 zetten werkt niet...

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...