Beetje laat, maar ach, als jullie het antwoord al weten is het in ieder geval duidelijk voor de volgende persoon die hier moeite mee heeft.
mdgNL zei op 29 May 2008, 16:08:28:
Ik wil een PS3 uplouden maar het lukt niet er staat de map EXPORT maar die zie ik helemaal niet
Er bestaat ook geen map export. Ik vrees dat dat een foutje is van de topicstarter. Je ziet dan een map "PS3", vervolgens een map "SAVEDATA" en daarna een map met "BLES00229SGTA41x". Die x is een getal, en dat is 0 t/m 12 geloof ik. Je moet heel die map die begint met "BLES" zippen of rarren wil je hem uploaden op internet.
powerpats zei op 4 Jun 2008, 22:11:01:
4) Ga weer naar game en dan 'hulp programma voor opgeslage data'. Daar kies je bovenaan 'USB storage device' en daarin vind je je gedownloade savegame. Duw op driehoekje en kopieer het.
Oke die savegame staat op mijn ps3 en dan doe ik kopieren en dan staat het bij game.
maar wat moet ik dan doen ? want ik heb daarna het spel gestart maar er staat niks bij load game.
alleen lege savegames 1 tm 12
En de automatische savefile? Dat is het onderste slotje, nummer 13 eigenlijk (al heet hij bij de naam van de map 12).
Hanneswasco zei op 16 Jun 2008, 19:27:24:
Zoals je al in je vorige post zei heb je wel inderdaad Winrar nodig. Dit kan je
hier downloaden. Gewoon dus even uitpakken en daarna op je USB stick zetten. Let er wel op dat in je USB stick de map
PS3 moet staan, met daarin weer de map
Savedata, en daarin dan weer de map van de savegame. Bij GTA IV heet de map van de savegame
BLES00229SGTA4**, waarbij de sterretjes een nummer van 1 t/m 13 of 12 zijn, denk ik.

De slotjes hebben nummers 0 t/m 12. Er zijn 12 slots om op te slaan, 1 als autosave, dus in totaal 13 slotjes. De eerste is nummer 0.
Citaat
Edit @ hieronder: we hebben verder besproken via MSN en het bleek dat z'n PS3 de bestanden wel vind maar ze beschadigd zijn ...
Matt_buffalo zei op 16 Jun 2008, 21:41:22:
Elke keer als ik zo'n savefile wil openen op m'n ps3 zegt hij dat het bestand beschadigd is, wtf is dit ?!!

Ik vermoed dat hij een savefile uit de bijlage functie van dit forum heeft gehaald. Daar had ik zelf ook problemen mee, dan is het lastig en heb je vaak beschadigde bestandjes. Het is ook regelmatig zo dat je dan niet alle bestandjes had. Bekijk goed of je echt 4 bestandjes hebt. Probeer anders eens te downloaden van een andere site, zoals
Rapidshare of
Megaupload.
Het kan natuurlijk dat het bestandje echt beschadigd is, maar dat lijkt me sterk.