alvast bedankt
Pagina 1 van 1
taxi
Geplaatst op 30 april 2008 - 13:39
Je moet eerst de 5'de of 6'de missie van Roman voltooid hebben. Dan kun je dit doen. Als je dit nog niet hebt gedaan, kun je ook nog niet fluiten, en dan lukt het natuurlijk niet. Je moet het eerst vrijspelen, maar ik weet helaas niet meer na welke missie dit is.
Life is just a joke.
Geplaatst op 1 mei 2008 - 16:00
DenkaanHenk zei op 30 Apr 2008, 11:13:07:
Je moet het driehoekje ook in gedrukt houden.
ik zal het zometeen is proberen
swiggers zei op 30 Apr 2008, 13:39:59:
Je moet eerst de 5'de of 6'de missie van Roman voltooid hebben. Dan kun je dit doen. Als je dit nog niet hebt gedaan, kun je ook nog niet fluiten, en dan lukt het natuurlijk niet. Je moet het eerst vrijspelen, maar ik weet helaas niet meer na welke missie dit is. 
ik kan al fluiten zover was ik al
smarties zei op 30 Apr 2008, 14:02:40:
je moet bij de achterdeur gaan staan
als je bij de voorste staat trap hij de chauffeur eruit
als je bij de voorste staat trap hij de chauffeur eruit
zou goed ook is kunnen nu dat je het zegt stond wel elke keer dicht bij de deur zal zo proberen
Geplaatst op 3 mei 2008 - 09:08
Maakt volgens mij niet uit waar je staat als je maar het knopje ingedrukt blijft houden. Wanneer je dit kort doet trekt hij hem uit de auto. Zelfde wanneer je een heli tour wilt doen, ik trok elke keer die gast uit de heli. Wanneer je hem langer indrukt doet niko gewoon rustig.
Succes!
Succes!
Geplaatst op 3 mei 2008 - 17:16
giztec zei op 3 May 2008, 10:08:13:
Maakt volgens mij niet uit waar je staat als je maar het knopje ingedrukt blijft houden. Wanneer je dit kort doet trekt hij hem uit de auto. Zelfde wanneer je een heli tour wilt doen, ik trok elke keer die gast uit de heli. Wanneer je hem langer indrukt doet niko gewoon rustig.
Succes!
Succes!
het was al gelukt
maar toch bedankt voor je reactie
Pagina 1 van 1
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren