Jump to content

Hoe kom je in zo'n groot vliegtuig?


beast_cannon

Recommended Posts

Hallo David. Allereerst, zoals dat hoort, verwelkom ik je op ons forum. Kijk gerust doch goed rond, aangezien hier o zo veel te beleven valt.

Over je vraag; Misschien, aangezien je nieuw bent, weet je nog niet helemaal goed hoe je op dit forum een vraag moeten stellen. Dat geeft uiteraard niet, aangezien elk lid, ja zelfs de crew (degene die dit forum onderhouden) zoals jij zijn begonnen. Het is bij een vraag handig zoveel mogelijk informatie te geven, zodat wij je ook zo goed mogelijk kunnen helpen. Beter teveel informatie dan te weinig informatie geven, teveel kan nooit kwaad.

Welk vliegtuig wil jij dus precies in? Er zijn drie verschillende soorten vliegtuigen, die ik hier even zal bespreken.

-Bestuurbare vliegtuigen Deze vliegtuigen zijn normale voertuigen die je gewoon in kunt alsof het auto's zouden zijn, methet verschil dat ze vliegen en niet (de hele tijd) rijden. Je benadert een vliegtuig en drukt op 'driehoekje' om in te stappen zoals bij elk ander voertuig. Let op: Vliegtuigen en helicopters zijn pas beschikbaar na de missie From Zero to Hero. Hiervoor verschijnen ze niet.

-Geparkeerde vliegtuigen Deze vliegtuigen staan stil op Escobar International Airport, het vliegveld van Vice City. Hier kan ik heel erg kort over zijn, hier kun je simpelweg niet in. Het zijn eigenlijk gewoon objecten, zoals normale gebouwen. Ze zijn gewoon voor de show.

-Zelfvliegende vliegtuigen Deze vliegtuigen stijgen op, vliegen een rondje en landen vervolgens op Escobar International Airport. Het is in tegenstelling tot de geparkeerde vliegtuigen wel een echt voertuig, echter kun je het niet zelf besturen. Met een bepaald trucje, kun je er wel in zitten (maar dus niet zelf vliegen). Pak een helicopter of, als je nog op het eerste eiland bent, een ambulance (een helicopter is makkelijker). Zodra het vliegtuig is geland en op een recht stuk taxiet (rijdt) spring je er boven de vleugel uit (helicopter) of zet je je wagen neer zodat je op de vleugel kunt springen (ambulance). Nu wordt het lastig. Het vliegtuig kan je namelijk aanrijden, zelfs als je erop staat. Loop voorzichtig naar de achterkant van de vleugel. Je schuift vanzelf dus blijf de hele tijd op 'driehoekje' drukken. Als je geluk hebt, zal Victor nu instappen door de muur. Niet gelukt? Gewoon opnieuw proberen, gebeurt heel vaak. Als je er eenmaal in zit, kun je erin blijven en zo een prachtige rondvlucht maken boven Vice City. Let op, het lijkt op het eerste gezicht alsof je er niet meer uit kunt. Dit is echter niet het geval. Als het vliegtuig lanzamer of sneler gaat (dus bij het landen en opstijgen) kun je wel uitstappen.

Hopelijk kun je met deze informatie en mijn eerdere tips weer een heel eind verder in VCS en op het forum. Hoe dan ook wens ik je nog veel plezier met je spel en op het forum.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Kan dit ook op de ps2 versie? bij mij komt er geen vliegtuig aanrijden

Vliegtuigen kunnen jammer genioeg niet rijden in de lucht. in de lucht vliegen ze, tijdens het landen rijden ze.

zou wel fun zijn als je ook echt erin kon vliegen

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het filmpje gevonden. Voor de mensen die beweren dat het niet kan:

Bij de vierde of vijfde bug, laat hij de vliegtuig bug zien

Haha, best grappig, wie vind nou zoiets uit :puh:

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het filmpje gevonden. Voor de mensen die beweren dat het niet kan:

Bij de vierde of vijfde bug, laat hij de vliegtuig bug zien

Haha, best grappig, wie vind nou zoiets uit :puh:

DSgregor :cya:

haha vet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier wat informatie over de vlucht.

De vlucht duurt 7:20 minuuten.

Als je ineens de vliegtuig zijn neus zie verlengen of in stukje ziet blijven haken op het scherm is dat niks ernstig dat is gewoon het gevolg van dat de camera buiten het speelveld aan het kijken is en dan blijven de beelden op zijn plek totdat je weer naar de gewone ingame beelden ziet.

En ik denk dat het missrien mogelijk was dat je met het vliegtuig kom vliegen in VCS. alleen heeft R* die missrien eruit gehaald. Dat je missrien een rondflucht door ViceCity kom maken ofzo. anders zou je er niet in kunnen.

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...