GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!: Liberty City? - GTAForum.nl - Het Nederlandse Grand Theft Auto Forum!

Ga naar de inhoud

GTAGames.nl advertentie

Welkom op het IV: Missie Hulp forum van GTAGames.nl
Zit je ergens vast, en kom je niet verder? Dan kan je hier terecht om weer verder te komen! Samen met andere forumleden op zoek naar de oplossing. Maak voor je een topic start eerst handig gebruik van de uitgebreide zoekfunctie en WikiGTA. Zoeken op de titel van de missie is daarbij de beste aanrader.
Vergeet niet de forumregels door te lezen voordat je wat gaat posten. Veel plezier!
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

Liberty City?

Geplaatst op 2 mei 2008 - 22:24 Berichticoon  #1 Dit lid is offline   mike-u2 

• Ruitje intikker
  • Groep: Leden
  • Registratie: 02-mei 08
Hallo,

Ik heb ook GTAIV gekocht natuurlijk. Ik ben trouwens nieuw hier. Mike, 18 jaartjes jong en gta verslaafd. Mijn vraag is: hoeveel missies moet je uitspelen of op wat voor een slimme manier kan ik aan de andere kant komen van de brug. Ik ben er met een motor al doorheen gekrost maar binnen 1 minuut wordt ik door een helikopter neer gehaald en ben ik dood. Dus hoe kom ik zo snel mogelijk naar de andere kant of hoeveel missies meot ik er voor doen.

Mike

GTAGames.nl advertentie

Geplaatst op 2 mei 2008 - 22:34     #2 Dit lid is offline   Gta-Alien 

• Opgepakt!
  • Groep: Banned
  • Registratie: 18-januari 08

Bericht weergevenmike-u2 zei op 2 May 2008, 22:24:39:

Hallo,

Ik heb ook GTAIV gekocht natuurlijk. Ik ben trouwens nieuw hier. Mike, 18 jaartjes jong en gta verslaafd. Mijn vraag is: hoeveel missies moet je uitspelen of op wat voor een slimme manier kan ik aan de andere kant komen van de brug. Ik ben er met een motor al doorheen gekrost maar binnen 1 minuut wordt ik door een helikopter neer gehaald en ben ik dood. Dus hoe kom ik zo snel mogelijk naar de andere kant of hoeveel missies meot ik er voor doen.

Mike

32 33 missies 23%
zoveel ongeveer
na the puerto connection

Geplaatst op 3 mei 2008 - 06:59     #3 Dit lid is offline   Rullez 

• The Godfather
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • Groep: Leden
  • Registratie: 14-juni 05
  • Corporation:The Covesight Community
Meestal komt er erg snel op het GTAForum een 100% savegame. Ook kan je eventueel mee doen aan de forum savegame. Dan kan je door zelf weinig missies te doen toch erg ver komen.

Geplaatste afbeelding

GTAGames.nl advertentie
Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen onderwerp beginnen
  • Je kunt niet reageren

1 gebruikers lezen dit onderwerp
0 leden, 1 gasten en 0 anonieme leden