Jump to content

Hoe kan je filmen op de PS3?


leroyajax

Recommended Posts

Dat lijkt me nogal moeilijk gaan..

Of het moet zijnd at je hem op de een of andere manier aan je PC vast kan koppelen, maar dat lijkt me eerlijk gezegd niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is best simpel hoor. Men neme een PC en een Playstation 3, 2, 1 of welke console dan ook. In de pc bouw je een tv kaart in met video aansluitingen. Nu plug je gewoon de videokabel die uit je PS3 komt in de aansluiting op je pc. Dan start je het bijgeleverde programma op (of Windows Moviemaker oid) en ga je opnemen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog makkelijker idee...

je zet je ps3 aan en dan laat je het beeld filmen zo als je dat ook normaal doet dat je bijv: een film opneemt op Rtl 5 ofzo volgens mij heb je een blue ray dvd speler nodig

zo doet een vriend van mij het hoe het helemaal in details in elkaar zit weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is best simpel hoor. Men neme een PC en een Playstation 3, 2, 1 of welke console dan ook. In de pc bouw je een tv kaart in met video aansluitingen. Nu plug je gewoon de videokabel die uit je PS3 komt in de aansluiting op je pc. Dan start je het bijgeleverde programma op (of Windows Moviemaker oid) en ga je opnemen. :cya:

sorry hoor maar wat bedoel e met een tv kaart bouwen snap het niet zo gewoon USB ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

heb nog makkelijker idee...

je zet je ps3 aan en dan laat je het beeld filmen zo als je dat ook normaal doet dat je bijv: een film opneemt op Rtl 5 ofzo volgens mij heb je een blue ray dvd speler nodig

zo doet een vriend van mij het hoe het helemaal in details in elkaar zit weet ik niet

En dat vind jij makkelijker? :+

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is best simpel hoor. Men neme een PC en een Playstation 3, 2, 1 of welke console dan ook. In de pc bouw je een tv kaart in met video aansluitingen. Nu plug je gewoon de videokabel die uit je PS3 komt in de aansluiting op je pc. Dan start je het bijgeleverde programma op (of Windows Moviemaker oid) en ga je opnemen. :cya:

Wat je simpel noemt, ik denk dat de gemiddelde mainstream GTA Speler dat niet kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je toch echt een capture card voor de PC nodig. Die bouw je dan in en verbind je met je TV en dan kan je content opnemen van je TV naar je PC.

Bewerkt: door GTAGTAGTA1
Link to comment
Delen op andere websites

een tv kaart is er voor om tv te kijken (duuh) hoe werkt zon kaart? nou je sluit je video signaal er op aan en word op de monitor weer gegeven (WHALLA!) oke nu is het geen tv signaal maar een PS3/XBOX360/WII/ECT dan verschijnt het beeld op je monitor (WHOEHOEW!) dan is een kwestie van opnemem of met bijgleverde software van bijv een pinnacle kaart (noem maar wat) of met des noods fraps.. maar er moet wel een TV KAART in je pc zitten OF een videokaart met TV-IN poort! (NIET TV-OUT dat werkt niet!)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet het nou de hele tijd, die HOOFDLETTERS?

Maar als je je PS3 op je pc monitor wil aansluiten moet je ook een speciaal programma hebben om het te zien.

Zoals Intervideo Home Theater.

Daar is alles echt perfect en makkelijk te gebruiken.

Greetzzz -GoldWing-

Link to comment
Delen op andere websites

jah heel fijn dan heb je het beeld op je monitor alleen dat kan ook als je bijv de xbox met een hd-av kabel met vga uitgang op je monitor aansluit maar dan neem je niks op.. je hebt echt een tv kaart nodig.. of tv-in op je videokaart..!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...