soedje zei op 11 Jul 2008, 15:57:34:
even een bump... zit hier namelijk ook vast dus heb ff gezocht of ie er al stond...
ik kom dus ook steeds te laat.
zodra de eerste paar dood zijn ren ik naar beneden (ongeveer beneden aangekomen krijg ik de melding, Rescue ... before he dies)...
onderweg schiet ik er een paar in mijn loop dood..
ik ging dus net rechtsom (zoals TomHagen), maar dan ben ik net te laat.. en sneller is bijna onmogelijk...
Dus je bent altijd nét te laat, zelfs als je er om heen loopt? Dit klinkt misschien een beetje lullig maar je kan met

(ps3) en

(X-doos) sprinten als je de knop snel achter elkaar indrukt. Natuurlijk kun je sneller sprinten met een (Micro) SMG dan met een Assault Rifle dus als je boven met de Sniper een paar doodschiet en dan snel een (Micro) SMG pakt dan kun je snel van de trap af sprinten en bij de rechte stukken van de trap kun je ook springen aangezien Niko erg sloom op trappen is vind ik zelf. Als je beneden bent sprint je lang het gebouw en het mannetje dat daar staat schiet je ook dood. Dan moet je nog even sprinten en eenmaal om de hoek moet je naar hem toe rennen en dan ben je als het goed is op tijd. Als het met deze tips nog niet wil lukken kun je nog een
Savegame Aanvraag gaan doen. Als je niet weet hoe je dat moet doen dan moet je
hier maar een kijkje gaan nemen, dat is wel alleen voor de Ps3! Voor de X-doos is het er ook wel alleen dat gaat wat moeilijker en je hebt dan waarschijnlijk minder kans dat iemand het voor je doet.
Hier staat hoe het moet op pagina 2, het gaat om de post van FerryN. Veel succes!