Jump to content

SnapMap van te betreden gebouwen en daken


Jacky-2007

Recommended Posts

te betreden gebouwen

Het leek mij een goed idee om samen een SnapMap te maken van alle gebouwen waar je in kan, ook de gebouwen die je niet ontdekt via missies! Makkelijk voor sniperfestivals, hideouts tijdens cooperative, wat je maar wil! Voornamelijk handig voor online natuurlijk! :Y

De punten zijn de gebouwen die ik tot nu toe gevonden heb, help mee!

[table=header]HOE GAAN WE MET ZIJN ALLEN TE WERK?

Punten toevoegen aan de SnapMap doe je door op "Wijzig" te klikken. Nadat je de door jou gevonden gebouwen een punt hebt gegeven op de SnapMap, kopieër je de nieuwe URL en voeg je deze toe als link in een reactie in dit topic, of PB'tje naar mij.[/table]


Versie 3.0!



Laatste versie: 20 juli 2010

North-West:

tn_gallery_89338_50_3863.png

Bekijk deze map op WikiGTA

South-West

tn_gallery_89338_50_127086.png

Bekijk deze map op WikiGTA

North-East

tn_gallery_89338_50_218179.png

Bekijk deze map op WikiGTA

South-East

tn_gallery_89338_50_259081.png

Bekijk deze map op WikiGTA

[table=header]Opmerkingen

  • Klik op de kleine afbeelding voor een printvriendelijke vergroting
  • Klik op de link om naar de SnapMap pagina te gaan op gtagames.nl

De interieurs op deze maps zijn allemaal te betreden in de Freemode van GTA: TBOGT. Op deze map zijn alle interieurs van IV, TLAD en TBOGT open. Let op: Dit geldt dus niet voor de singleplayer map, die een stuk beperkter is

Het totaal aantal interieurs staat in deze versie op 133 te betreden interieurs[/table]


[table=header]Medewerkers aan deze SnapMaps|Datum|Toevoeging

@Jacky-2007|< 21 mei 2008|Start van dit topic

@dutchmaster|22 mei 2008|Platforms kabelbaan

@Iscariah & @Jacky-2007|27 mei 2008|IGN Maps en verscheidene trappenhuizen toegevoegd (Update 2.1)

@mdgNL|31 mei 2008|Burger Shots en Cluckin' Bells waarvan er op de ingame map geen blip was

@Kai-ShockWave|12 juni 2008|Interieur op de South East map

|28 december 2009|Perestroika, The Triangle Club, Honkers, Warenhuis

@Basssss|17 maart 2010|Trappenhuis naast het appartement van Playboy X

|17 maart 2010|Hart van Liberty City

@Sentasi (i.s.m. @Jacky-2007)|19 juli 2010|Nieuwe versie 3.0: Met als bronbestand de maptool van de Death Incorporated clan nieuwe blips geplaatst van alle interieurs uit IV, TLAD, en TBOGT Free Mode[/table]


te betreden daken

Nieuw onderdeel van dit topic zijn op initiatief van en een boel werk van @Guardian1980 een aanvullende database met daarin alle gebouwen waar je dan wel niet in, maar wel op kan. Met een auto, dankzij een container, of vanaf een aangrenzend gebouw.. Talloze mogelijkheden! De komende tijd wordt onderstaande database aangevuld met screens en onderliggende SnapMap.

:tu:

dak11.jpgdak12.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak21.jpgdak22.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak31.jpgdak32.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak41.jpgdak42.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak51.jpgdak52.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak61.jpgdak62.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak71.jpgdak72.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak81.jpgdak82.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak91.jpgdak92.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak101.jpgdak102.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak111.jpgdak112.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak121.jpgdak122.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak131.jpgdak132.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak141.jpgdak142.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak151.jpgdak152.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak161.jpgdak162.jpg


  1. Bekijk de twee foto's goed
  2. Klik op één van de foto's
  3. Een SnapMap laat zien waar het pand staat

dak171.jpgdak172.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jacky-2007

    29

  • Iscariah

    10

  • mdgNL

    5

  • PrioX

    5

Veel plezier met het maken ervan, maar zoiets bestaat al... Als je wilt zien waar die locaties zijn, ga je naar: http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map en dan haal je het vinkje bij start even weg en zet je een vinkje bij Points of Interests.

... Maar ik doelde erop om het voor en door dit forum te maken... Thanks voor de tip, zal eens kijken en ze toevoegen! Misschien zijn er tenslotte nog meer! :tu:

Edit: Ik heb even gekeken, en ik heb er al sowieso twee gebouwen op staan (In Alderney, midden bovenin) waar je wel in kan, maar die niet op de kaart van ign staan. Pech voor ign dus, en zoeken voor ons! We gaan door met dit topic!!:Y

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Veel plezier met het maken ervan, maar zoiets bestaat al... Als je wilt zien waar die locaties zijn, ga je naar: http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map en dan haal je het vinkje bij start even weg en zet je een vinkje bij Points of Interests.

... Maar ik doelde erop om het voor en door dit forum te maken... Thanks voor de tip, zal eens kijken en ze toevoegen! Misschien zijn er tenslotte nog meer! :tu:

Edit: Ik heb even gekeken, en ik heb er al sowieso twee gebouwen op staan (In Alderney, midden bovenin) waar je wel in kan, maar die niet op de kaart van ign staan. Pech voor ign dus, en zoeken voor ons! We gaan door met dit topic!!:Y

Ja, ok daar heb je gelijk in... speciaal voor hier is wel leuk ja. En die map van IGN is trouwens ook door gebruikers ingevuld. Maar het is iig een mooi punt om te beginnen. Die plekken kan je alvast zo kopieëren!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat mij fijn lijkt? Nee? Ha nee daarom ga ik het nu vertellen.

*kuch* Goed .. kijk.

Neem de info die je van Iscariah kreeg over. Met alle info (naam wat het is etc)

En maak het printable! Want dat lijkt me ook vrij handig om bij de hand te nemen (hmm woordspeelelement..)

Anyways. Ik miste eigenlijk nog wel zo'n map en het lijkt me ook wel dope om te weten waar je binnen allemaal kan schuilen in Multiplayer voor dat extra element. _O_

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij de eerste SnapMap update met dank aan Dutchmaster! :dans:

SnapMap 1.1

Om nog even in te gaan op Iscariah, ik heb de map van IGN nog eens bekeken. Hier staan alleen startpunten van missies op. Dus niet in alle gevallen staat daar een gebouw waar je in kan, dat moeten we gaan uitzoeken door erheen te gaan. Het is inderdaad vergeleken bij SnapMap een meer geavanceerd systeem. Echter, SnapMap is simpeler dus overzichtelijker. Als ik met een map naast me in een Online vuurgevecht zit, wil ik in één oogopslag naast me kunnen kijken op mijn printje waar het dichtbijzijnde gebouw is, en niet eerst alle icoontjes van de ign map afzoeken!:puh:

Shorty_D, de map is printable! :D Open de link, druk op "printscreen". Open "Paint" en klik vervolgens op "bewerken" en dan "plakken". Vervolgens een kwestie van de randen uitgummen als je dat vervelend vindt, en printen! Succes! :Y

Edit 2: Wie weet nog waar je de auto op moet halen van Little Jacob, die ouwe bakken waar de drugs in ligt? Daarnaast zit namelijk ook een gebouw waar je binnen kan!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Update nummerrrrrrrrr.... 1.2! :dans:

Hier is hij dan, het heeft even geduurd! Voor verdere info, lees de berichten hierboven! :D

SnapMap update 1.2

Inmiddels toegevoegd: Enkele te betreden huizen, één van de te betreden ziekenhuizen, projects, laundro'mat. (wasserette)

Tot de volgende update! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Keep up the good work.

Alleen ik print het nog ff niet aangezien dit niet (bijna) alles is. :D

Then again.. keep up the good work! :tu:

Ik heb 'm zelf ook nog niet geprint, idd omdat dit nog lang niet alles is! Ik ben tijdens het gamen gewoon aan het opletten, waar je door de raampjes kan kijken... Ik weet niet wie er klaagde over te weinig gebouwen waar je in kan, maar nu ik er actiever mee bezig ben, worden het er steeds meer. Gewoon panden waar nooit een missie is geweest, en waarvan je nét alleen via een klein deurvenstertje kan zien dat het enterable is. Super! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij de eerste SnapMap update met dank aan Dutchmaster! :dans:

SnapMap 1.1

Om nog even in te gaan op Iscariah, ik heb de map van IGN nog eens bekeken. Hier staan alleen startpunten van missies op. Dus niet in alle gevallen staat daar een gebouw waar je in kan, dat moeten we gaan uitzoeken door erheen te gaan. Het is inderdaad vergeleken bij SnapMap een meer geavanceerd systeem. Echter, SnapMap is simpeler dus overzichtelijker. Als ik met een map naast me in een Online vuurgevecht zit, wil ik in één oogopslag naast me kunnen kijken op mijn printje waar het dichtbijzijnde gebouw is, en niet eerst alle icoontjes van de ign map afzoeken!:puh:

Shorty_D, de map is printable! :D Open de link, druk op "printscreen". Open "Paint" en klik vervolgens op "bewerken" en dan "plakken". Vervolgens een kwestie van de randen uitgummen als je dat vervelend vindt, en printen! Succes! :Y

Edit 2: Wie weet nog waar je de auto op moet halen van Little Jacob, die ouwe bakken waar de drugs in ligt? Daarnaast zit namelijk ook een gebouw waar je binnen kan!

Sorry, ik had je reactie niet gezien... Maar dat zijn dus niet alleen de startpunten. Rechts kan je dingen aan en uitvinken. Start vink je uit en de dingen die je wilt zien, vink je aan. Ik ben er zeker van dat je daar ook nog wel iets op vindt, dat je toe kan voegen...

Link to comment
Delen op andere websites

En daar issie weer... Update 1.3 met héél, héél veel nieuwe gebouwen met interieurs! :dans:

Met dank aan Iscariah voor de tip naar een andere site! _O_ Deze SnapMap is alleen makkelijker te printen.

Ziekenhuizen, parkeergarages, Laundro'mats, het advocatenkantoor (vet groot!) en veel, veel meer!

De SnapMap is opgedeeld in twee, vanwege de grote hoeveelheid punten. Twee printscreens maken dus.

SnapMap Update 1.3 deel 1

SnapMap Update 1.3 deel 2

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

UNDER CONSTRUCTION

Beste lezer, de laatste update bleek te groot te zijn om op één SnapMap te passen. Op dit moment staat de map opgedeeld in twee delen in dit topic. Hierop zijn de punten echter niet echt duidelijk, maar een onlogische mix.

Rest mij dus nu, om alle punten opnieuw in te gaan voeren per eiland, zodat we per eiland een uitdraai kunnen maken. Ik ga voor ieder eiland een "eigen" SnapMap maken, die als "SnapMap van te betreden gebouwen 2.0 <naam eiland>" gaan uitkomen. Hier gaat echter nogal wat tijd in zitten, dus graag even geduld.

Heb je nog gebouwen ontdekt die nog niet op de map staan, hoor ik het graag! Deze kunnen dan nog worden toegevoegd vóór 2.0 klaar is, wel zo handig. Keep postin'! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...