Kan iemand me de vindplaatsen van de Infernus de NRG900 de Sanchez en de Cometgeven? ik kan nog niet op 3e eiland maar wel op Algonquin..
Bedankt!
Vindplaatsen Voertuigen
Geplaatst op 24 mei 2008 - 20:32
Maar ik zoek het op een Snapmap want met dit schiet ik niks op
Geplaatst op 24 mei 2008 - 20:36
Ze hebben geen vaste spawnplaats... In GTAIV zijn er wel spawnplaatsen, maar daar spawnen niet altijd dezelfde auto's.... Succes dus
PS3 account: PetitPierreIV => voeg me toe!
GTA:IV= MEER dan verwacht! Krijgt van mij een dikke 9.6!
Pieter1993 is niet meer! [background=rgb(0, 0, 0); color: rgb(0, 0, 0);" class="spoiler" onmouseover="this.style.color='#FFFFFF';" onmouseout="this.style.color=this.style.backgroundColor='#000000']PetitPierreIV[/font] has entered the forum!
Geplaatst op 24 mei 2008 - 20:39
PetitPierreIV zei op 24 May 2008, 21:36:04:
Ze hebben geen vaste spawnplaats... In GTAIV zijn er wel spawnplaatsen, maar daar spawnen niet altijd dezelfde auto's.... Succes dus 
Soms wel dus! Denk aan de Sultan RS... (Alderney) Dus misschien zijn er wel meer bepaalde voertuigen die altijd spawnen. Ik zou alleen ook niet weten waar, maar da's weer een ander verhaal.
Ⓓⓔⓐⓣⓗ Ⓘⓝⓒⓞⓡⓟⓞⓡⓐⓣⓔⓓ Ⓒⓞⓞⓡⓓⓘⓝⓐⓣⓞⓡ

Geplaatst op 24 mei 2008 - 22:03
Ik weet een NRG-900 standerd location op het eerste eiland
Op het tweede eiland is er geloof geen vaste locatie
Nadeel: je krijgt er vier sterren
http://snapmap.wikig...I...amp;set=831,308
Bij de toren is de locatie
Op het tweede eiland is er geloof geen vaste locatie
Nadeel: je krijgt er vier sterren
http://snapmap.wikig...I...amp;set=831,308
Bij de toren is de locatie
Heeft nu eindelijk Red Dead Redemption!
Geplaatst op 25 mei 2008 - 07:33
Die hat ik in mijn parkeer vak maar hij's gone
Geplaatst op 25 mei 2008 - 10:00
Ik neem aan dat iedereen dezelfde auto's voor Stevie moet stelen?
Nu heb ik een 2e opdracht van Stevie om een auto te stelen en die moet bij 1 van de (5?) Burger Shot's staan. Ik heb alleen geen flauw idee. Ik ben namelijk bij alle Burger Shot's geweest als het goed is, maar heb 'm niet gezien. Kan iemand mij hiermee helpen?
Edit: Laat maar. Heb al wat gevonden op wikigta..
Nu heb ik een 2e opdracht van Stevie om een auto te stelen en die moet bij 1 van de (5?) Burger Shot's staan. Ik heb alleen geen flauw idee. Ik ben namelijk bij alle Burger Shot's geweest als het goed is, maar heb 'm niet gezien. Kan iemand mij hiermee helpen?
Edit: Laat maar. Heb al wat gevonden op wikigta..
Dit bericht is aangepast door Dimitri Rascalov: 25 mei 2008 - 10:16
Geplaatst op 19 augustus 2008 - 21:10
er zijn auto's die op vaste plekken spawnen, de link heb ik in een ander topic opgegeven, waar het over de automerken gaan...
de NRG 900 kan je in een motorzaak vinden in Algonquin, als je goed rond kijkt, zie je een showroom met alleen NRG's
de rest van je voertuigen hebben geen vaste spawn plek...
de NRG 900 kan je in een motorzaak vinden in Algonquin, als je goed rond kijkt, zie je een showroom met alleen NRG's
Put us into corners 'cause we're into ideas.
When life gives you razer blades, you make a baseball bat covered with razer blades
When life gives you razer blades, you make a baseball bat covered with razer blades
Geplaatst op 20 augustus 2008 - 10:46
Hayte zei op 19 Aug 2008, 22:10:34:
er zijn auto's die op vaste plekken spawnen, de link heb ik in een ander topic opgegeven, waar het over de automerken gaan...
waar is die motorzaak
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren