Jump to content

HabboHotel.


reggie12

Recommended Posts

n dat was leuk totdat ze met de v2 engine begonnen te klooien

ik had met diverse lui een mega-mega-mega doolhof gemaakt

een grote puinhoop toen .. alle poppetjes hebben alles weer in de backpack , je mag alle kamers opnieuw maken en alle teleports waren door het voortdurende geruil een groot mysterie

maar.... het was leuk , en ik was rijk icon_mrgreen.gif

(keertje berekend dat ik 36 miljard credits zou hebben ofzo .. had een paar kamers vol gongs .. zelfs twee pinball aparaten blablablabla ..... )

okok .. mag ik naar een leuk plaatje verwijzen

Oke, dit snap ik totaal niet, heb jij al eens geprobeer om begrijpend te schrijven? Zodat anderen het snappen?

36 Miljard Credits, en een kamer vol gongs? Jammer vriend, die gongs heb je niet bij Habbohotel, wel bij cokemusic. Pinball apparaten hetzelfde geval. Ik snap niet waarom je hier over begint in een Habbohotel Topic, het is echt onduidelijk. Praat je over Habbo en dan ineens over Cokemusic.. Dat snap ik niet.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ViceAgent

    6

  • DJRobin

    5

  • reggie12

    4

  • Dogwatch

    4

n dat was leuk totdat ze met de v2 engine begonnen te klooien

ik had met diverse lui een mega-mega-mega doolhof gemaakt

een grote puinhoop toen .. alle poppetjes hebben alles weer in de backpack , je mag alle kamers opnieuw maken en alle teleports waren door het voortdurende geruil een groot mysterie

maar.... het was leuk , en ik was rijk icon_mrgreen.gif

(keertje berekend dat ik 36 miljard credits zou hebben ofzo .. had een paar kamers vol gongs .. zelfs twee pinball aparaten blablablabla ..... )

okok .. mag ik naar een leuk plaatje verwijzen

Oke, dit snap ik totaal niet, heb jij al eens geprobeer om begrijpend te schrijven? Zodat anderen het snappen?

36 Miljard Credits, en een kamer vol gongs? Jammer vriend, die gongs heb je niet bij Habbohotel, wel bij cokemusic. Pinball apparaten hetzelfde geval. Ik snap niet waarom je hier over begint in een Habbohotel Topic, het is echt onduidelijk. Praat je over Habbo en dan ineens over Cokemusic.. Dat snap ik niet.

omdat het bijna hetzelfde 'spel' is : het heeft exact dezelfde engine ..hetzelfde principe .. allebei van sulake enige verschil zit hem in de objecten die je kan gebruiken , de algemene ruimten , het credit systeem en de bezoekers

En ik quotte een opmerking over coke music , vandaar

vergelijk die plaatjes maar .... anyway

genoeg off topic nu

habbo.JPG

Bewerkt: door coz
Link to comment
Delen op andere websites

maar sulake verdient meer aan habbo dan aan coke music

Ja dat is helemaal waar, dat komt omdat je in 'Habbohotel' moet betalen om aan meubels te komen, en om leuke dingen te doen als Duiken van 'n duikplank. Bij Cokemusic kun je gratis kamers inrichten, je moet er wel wat voor doen, maar niet te betalen (in echt geld).

Anyway ik speel het spel al niet meer, dus het kan zijn dat ik er naast zit, maar ik denk dat dat niet het geval is.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

maar sulake verdient meer aan habbo dan aan coke music

:? heb jij inzage in de facturatie van sulake aan coca cola ?? :?

dacht het niet :cya:

Je hebt waarschijnlijk wel gelijk gezien het feit dat er steeds spelers bij komen en een hoop daarvan geld investeren in hun habbo , maar coke music heeft coca cola absoluut een hoop centjes gekost ..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Habbo is dom en ik ga nooit bellen om credits!

Iedereen die betaalt voor habbo is goed en ik ga niet betalen voor spel dat ik maar 2 jaartjes speelde, nu nog eigenlijk.

Maar nu is dat een hangjongerwebsite.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Habbo Hotel hoort eigelijk hier niet thuis maar meer bij Lifestyle omdat het een virtuele chatroom is (in vorm van een Hotel :duh: uiteraad pure geldverspelling :duh::duh: . )

Maar dit is aan de Moderators.

BTW. Habbo Hotel stinkt

RuneScape valt wel mee. :*D

Groenten, :puh:

Grove-Member

>>> Door NandroDavids: Habbo Hotel is een game en hoort daarom prima thuis hier. Lifestyle is voor onderwerpen uit het echte leven, dus laat maar lekker staan hier ;)<<<

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gespeeld, check mijn kamers maar is; ik had kames vol met hc's.. Wing-Weaver is de naam. Maar dit berichtje plaatste ik eigenlijk om iets anders; Ik ben gestopt om veranderingen van sommige items. Ik ruilde ontzettend veel voor een typo en daarna kwam ie gewoon in de catologus, En het werd veel te druk. Allemaal irritante mensen kwamen erbij en het is moeilijk om ff gewoon te kletsen met iemand zonder dat er iemand binnen kwam. Slotje is daarvoor wel een goeie uitvinding.

Wat vonden/vinden jullie van die veranderingen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik speel habbo en ik vind het over het algemeen best wel leuk.

Ik ben 140 dagen nog HC( Habbo club waarbij je extras hebt en elke maand een kado krijgt. )

Ik heet TehSaw erop.

Leuk?Habbo is allesbehalve leuk,het is daar 'wie credits heeft zijn de goeie.Daarom hebben ze alleen domme mensen die hun geld verspillen :duh: Ik zit op habbo voor te hangjongeren :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel habbo en ik vind hət over hət algemeen best wel leuk.

Ik ben 140 dagen nog HC( Habbo club waarbij je extras hebt en elke maand een kado krijgt. )

Ik heet TehSaw erop.

Leuk?Habbo is allesbehalve leuk,hət is daar 'wie credits heeft zijn de goeie.Daarom hebben ze alleen domme mensen die hun geld verspillen :duh: Ik zit op habbo voor te hangjongeren :schater:

Habbo is dom mijn vriend zat op zijn account op mijn pc te spammen(geld stelen) toen werd ik ook gelijk verbannen

Sinds kort wil ik hət spelenm maar ik ben verbannen van wegen geld fraude (me vriend dee dat) Kan je dan een nieuw account maken en gewoon weer habbo'en?

Bewerkt: door gekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik speel t, maar er is iets met m'n internet dus werkt het niet thuis.

maar zelf vind ik het een beetje saai, want je kan niet veel doen en als je een leuke kamer wilt dan moet je ECHT geld betalen.

Zelf vind ik clubpenguin leuk! :*D

En ook wou iemand een keer "habbo sex" met me hebben, pas op voor weirdos!

Bewerkt: door Eazy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...