Jump to content

GTA IV: de storyline


SummerBase

Recommended Posts

Een SD kaart ingang heb je alleen maar bij de 60 GB versie van de Playstation 3. De 40 GB heeft dit ,spijtig genoeg, niet. Downloaden vanaf je PS3 gaat, volgens mij, ook niet. De enigste mogelijkheid is dus met een USB-stick, of iets anders met USB (zoals een MP3, PSP met kabel (?), iPod, ...)

ik zie een vraagteken bij je PSP met kabel, maar dat zou moeten lukken, aangezien het ook met muziek lukt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hanneswasco

    7

  • SummerBase

    5

  • huseyink

    3

  • Dutchy3010

    2

Downloaden kan trouwens wel vanaf je PS3, deed het een tijdje om muziek op mn PS3 te krijgen (op mijn mail zetten en vanaf de PS3 naar mijn mail gaan) en SD kan ook sowieso in de 60GB versie, maar ook in de 40GB versie, via een externe card reader :)

Dacht ik voeg het even toe :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb pas 3 weken een ps3 80gb verzie en meteen gta Iv erbij gekocht nu wil ik ook savegame's erop zetten maar nothing works. Als ik dat doe krijg ik 1 beschadigde data 2 roze logo van gta IV 3 hij doet het zowiezo niet. Ik dacht ik kopieer mijn savegame even op mijn USB en zag toen dat mijn savegame map met BLUS begint en de gedownloaden savegame's met BLES. Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik dit kan oplossen ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb pas 3 weken een ps3 80gb verzie en meteen gta Iv erbij gekocht nu wil ik ook savegame's erop zetten maar nothing works. Als ik dat doe krijg ik 1 beschadigde data 2 roze logo van gta IV 3 hij doet het zowiezo niet. Ik dacht ik kopieer mijn savegame even op mijn USB en zag toen dat mijn savegame map met BLUS begint en de gedownloaden savegame's met BLES. Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik dit kan oplossen ?

geem flauw idee, ik heb aleen ook nog een vraagje... stel dat ik missie 78 download krijg ik dan alle voorgaande missies ook mee in de download... want hoe moet ik dan 100% game data downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

@Cherrim: waarschijnlijk komt dit omdat de bestanden nog ingepakt zijn, hebben ze op het einde .RAR of .ZIP? Pak ze dan even uit met een programma als WinRAR.

geem flauw idee, ik heb aleen ook nog een vraagje... stel dat ik missie 78 download krijg ik dan alle voorgaande missies ook mee in de download... want hoe moet ik dan 100% game data downloaden?

Als je bijvoorbeeld missie 78 download dan download je een savegame waarin die missie net is gespeeld, en dus ook alle voorgaande missies. Een 100% savegame kan je in de Download Database downloaden, en wel hier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 4 maanden later...

Hallo allemaal,

mijn savegame zit nu op 95% ik moet alleen nog duiven afknallen en stunts doen dit is in ontwikkeling,

als iemand interresse heeft in deze savegame stuur me maar een pm maar zodra hij 100% is ga ik hem te download zetten

in deze savegame zijn 0 cheats gebruikt

de keuzes:

Niemand Dood,

Roman leeft

en ehm de broer is dood politieagent leeft nog maar dat maakt tog niet zoveel meer uit want de storyline is uitgespeeld

als ik voor iemand een missie moet spelen doe ik dit ook erg graag en zal ik het doen zonder cheats, als iemand dus interresse heeft moet hij/zij mij maar eventjes een PM sturen + savegame dan maak ik dit met plezier voor je in orde waarschijnlijk diezelfde dag nog wel

even voor de duidelijkheid ik speel op de playstation 3;

niet dat ik straks berichten binnen krijg voor pc & xbox360 alhoewel het voor xbox volgens mij niet kan

Vriendelijke Groet

Kenny-Petrovic

>>> Door Hanneswasco: In de GTAGames.nl Download Database staat al een 100% savegame (al kan je die van jou er natuurlijk altijd bijzetten) en dit forum is bedoelt voor savegame-aanvragen, dus niemand hoeft jou daarvoor een PB te sturen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist een savegame gedownload. Ik wil deze nu op de PS3 zetten, maar hij schijnt het data bestandje niet te kunnen vinden op de USB-stick.

Het bestandje is uitgepakt en al. Ik heb hem van de Storylinetopic van Summerbase en Dutchy3010. Lijkt me een te vertrouwen savegame dus.

Iemand enig idee waarom het niet werkt?

Geen flauw idee....Bij mij werkt het PRIMA!

Goed gedaan hoor !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...
  • 5 maanden later...

Ik heb zojuist een savegame gedownload. Ik wil deze nu op de PS3 zetten, maar hij schijnt het data bestandje niet te kunnen vinden op de USB-stick.

Het bestandje is uitgepakt en al. Ik heb hem van de Storylinetopic van Summerbase en Dutchy3010. Lijkt me een te vertrouwen savegame dus.

Iemand enig idee waarom het niet werkt?

u heeft tocht wel de mappen ps3 en SAVDATA op u stick

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist een savegame gedownload. Ik wil deze nu op de PS3 zetten, maar hij schijnt het data bestandje niet te kunnen vinden op de USB-stick.

Het bestandje is uitgepakt en al. Ik heb hem van de Storylinetopic van Summerbase en Dutchy3010. Lijkt me een te vertrouwen savegame dus.

Iemand enig idee waarom het niet werkt?

u heeft tocht wel de mappen ps3 en SAVDATA op u stick

Zie je dan niet dat je een topic van 2 jaar geleden bumpt XD? Op 9lives zouden ze je warnen XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb zojuist een savegame gedownload. Ik wil deze nu op de PS3 zetten, maar hij schijnt het data bestandje niet te kunnen vinden op de USB-stick.

Het bestandje is uitgepakt en al. Ik heb hem van de Storylinetopic van Summerbase en Dutchy3010. Lijkt me een te vertrouwen savegame dus.

Iemand enig idee waarom het niet werkt?

u heeft tocht wel de mappen ps3 en SAVDATA op u stick

Zie je dan niet dat je een topic van 2 jaar geleden bumpt XD? Op 9lives zouden ze je warnen XD

sorrieblij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...