Jump to content

GTA III easter eggs


Mister Fuji

Recommended Posts

De kleur, beide zijn rood, en de lage neus komen ook overeen.. De borgnine lijkt echter meer op de Cabby Fat Cat uit Carmageddon Reincarnation, zie onderstaande artwork ervan.

Caddy_Fat_Cat.jpg

Deze versie van de Cabby Fat Cab lijkt meer op een remake van de Cabby Fat Cab uit Carmageddon 64. (Ja, ik heb even wat research gedaan :puh: )

Daarnaast zijn beide wagens taxi's..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    47

  • Mark B.

    22

  • Flitskikker

    14

  • Lantyz

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even weer eens een GTA III-waardige post plaatsen, daar is het subforum wel aan toe met al die stomme spelletjes ^_^.

Zojuist heb ik de EE-pagina van GTA III op de Wiki even onder handen genomen. Onder andere de reeds bekende, maar op de desbetreffende pagina nog niet vermelde, Tanner-EE uit Two-faced Tanner bijgevoegd, een link naar ''No Parking'' geplaatst (en die pagina uitgebreid). Evenals de toelichting en pagina van het Oorlogsmonument uitgebreid en de toelichting van de ''student met de penis op zijn notitieblokje''-EE zeer verscherpt :roll: .

Veel interessanter nog; nadat ik vandaag in de bestanden van GTA III aan het neuzen was en onder andere dit tegenkwam direct de pagina Persiflages (GTA III) flink uitgebreid.

De volgende persiflages zijn toegevoegd:

  • John Holmes (verplaatst van de algemene EE-pagina);
  • Gasoline
  • McAdam Airways
  • FatBurgerKid
  • GTA
  • Budgeezer

Daarnaast de pagina uitgebreid met een aanzienlijk aantal afbeeldingen :) .

Reacties en meningen zijn altijd leuk! :)

Als Mark B dit nou had mee mogen maken :erm: , hopelijk leest hij het ooit op een dag :)! Mijn gedachten bij elke grap en grol uit GTA III zijn bij u, Mark!

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf het indrukwekkend vinden hoe je je aan deze kennis komt om het te vinden en aan elkaar te linken, Dotz! De EE van Tommy Vercitty in Driver heb ik nooit gekend, maar dat zijn wel geniale streken. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dankuwel! ^_^

Overigens heb ik er nog een, maar die kan ik niet uploaden in verband met een .500-foutmelding, zowel hier als op de wiki :N

edit: via wat omzwervingen toch gelukt, ''The Tunnel'' staat nu ook tussen de persiflages :)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Blijf het indrukwekkend vinden hoe je je aan deze kennis komt om het te vinden en aan elkaar te linken, Dotz! De EE van Tommy Vercitty in Driver heb ik nooit gekend, maar dat zijn wel geniale streken. :7

Je bedoelt Timmy Vermicelli? :7

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

''Tommy'' :o! Oeps, de voornaam van de man uit Driv3r heet helemaal geen Tommy, maar ''Timmy''! Maar gauw even aanpassen dus!

Waar heb je het over? Zijn naam is Timmy Vermicelli :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat jij aan het doen bent, VeryRealGirl, maar je hebt je post aangepast nadat ik mijn post had geplaatst. Ik had net de EE-pagina van GTA III op WikiGTA gewijzigd. Door jouw post zag ik dat ik Timmy Vermicelli's voornaam verward had met die van Tommy Vercetti daar jij zei dat je ''Tommy Vermicelli'' grappig vond. Zodoende heb ik de EE-pagina van GTA III wederom aangepast. Ik begrijp dat zo'n foutje grappig is, maar er is geen reden om je zo uit te laten jegens mij. Zeker niet als je daarvoor je post aanpast, je had zelf je fout niet eens door en ik heb een donkerbruin vermoeden dat je tot vandaag nog nooit van Timmy Vermicelli gehoord had :t

Om dit bericht niet volledig in een tragedie te laten eindigen ook maar wat zinnige informatie: Tanner geniet sinds enige minuutjes ook zijn eigen pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...