Clan Talk! - Death Inc. Clan Talk topic
Geplaatst op 19 juni 2008 - 18:17
![]() |
#12 |
Ok, mooi... Daar hebben we onze talk topic! Voordat we met de clan waren begonnen, had ik eerst een heleboel namen gemaakt en daaruit hebben we Death Incorporated gekozen. Hieronder introduceer ik de lijst, zodat anderen er misschien er wat aan hebben:
- Allied Powers
- Alpha Males
- Angels Of Death
- Appetite For Destruction
- Big Sexy Freaks
- Bleeding Souls
- Blood Brothers
- Bomb Squad
- Children Of The Damned
- Dark Killing Souls
- Dark Warriors
- Disposable Heroes
- Dutch Rebel Invasion
- Dutch Ultraviolence
- Even The Gods Must Die
- Evil Unlimited
- Flaming Youth
- Fuck N00bs!
- Generation X-Treme
- Harbingers of Death
- Hardcore Motherfuckers
- Killing Machine
- Murder Incorporated
- Rat Pack
- Rebels With Attitude
- Reckless Life
- Riot Act
- Rough Justice
- Servants Of The Damned
- Show Stealers
- Sick And Twisted Bitches
- $WAT Team
- Technically Fucking Superior
- The Blessed Dead Souls
- The Bringers Of War
- Urban Cowboys
- War Machine
- Western Triad
- XxXPlosive Idiots
- Youth Gone Mad
Veel suc6 ermee... Deze post zal ik later nog updaten met de signatures voor de clan en een transparante logo, zodat je een eigen signature kan ontwerpen indien gewenst. Mocht je een eigen signature gemaakt hebben, wees dan wel even zo vriendelijk om hem in dit topic te showen!
Met vriendelijke groet,
Iscariah.
UPDATE: En jawel, het logo is nu klaar. Ik zal hem hieronder presenteren, maar ik heb ook 2 transparante versies gemaakt zodat je zelf het logo mag gebruiken. (Mits je lid bent) Ik heb een kleine gemaakt omdat signatures niet hoger mogen zijn dan 150 pixels en een grotere. Je kan de kleinere hier vinden en de grotere kan je hier vinden.. We hebben nu 12 signatures beschikbaar. Ik ga nog meer signatures maken, maar het is een begin! Goed... Hier komen ze dan. Eerst presenteer ik aan u, het logo:

En dan de signatures:

Later komen er dus nog meer signatures, heb nog heel even geduld.
Dit bericht is aangepast door Jacky-2007: 13 juni 2010 - 12:29

Geplaatst op 20 juni 2008 - 10:04
Zoals je weet heeft Death Incorporated zijn eigen Clan Achievements. Niet iedereen is even creatief, daarom hier wat handreikingen. Belangrijkste: Het sergeant-systeem is niet verplicht om te gebruiken!
1. Opbouw
Een FTF is opgebouwd uit drie simpele basiselementen:
- Startlocatie
- Bestemming
- Einddoel
Daartussen komt de opvulling, dan ziet het er zo uit:
- Startlocatie
- Vervoerswijze
- Wanted level of zonder?
- Samen, Teams, ieder voor zich?
- Bestemming/handeling
- Vervoerswijze
- Wanted level of zonder?
- Samen, Teams, ieder voor zich?
- Eindlocatie
Daar hang je dan een verhaaltje aan, maakt niet uit hoe gek!
Bijvoorbeeld: "We verzamelen wapens en verzamelen op het dak van de LCPD, North Alonquin. Vanaf daar gaan we verspreid per twee om niet op te vallen (zonder Wanted level) naar het gebouw van de VN. Wij vinden namelijk dat Koffie Annan lekkerder is dan koffie van Douwe Egberts.
Als dat gelukt is, rennen we weg, jatten we een paar auto's, vluchten we weer per 2 á 3 man gespreid weg voor de LCPD en zodra ieder koppel eindelijk zijn Wanted level kwijt is, gaan we pas terug naar ons ongure hippie-krakersappartementje in Broker om het succes van ons protest te vieren!
Zoals je ziet in dit voorbeeld: 1. Het slaat nergens op. (hoeft ook niet) 2. Heeft alle basiselementen.
2. Basiselementen
Hiervoor geldt vooral: Gebruik de SnapMap! voor de plekken van alle te betreden gebouwen, zie dit topic. Deze kaarten van Liberty City zijn erg makkelijk te printen!
Verder: gebruik wat fantasie! Waarom die bestemming? Wat voor plek wil je daarbij laten horen? (Bijv. het nette huis bij de McReary's in de straat, of het crackhouse in South Bohan?
- Startlocatie
Waar beginnen we?
- Bestemming
Waar gaan we heen?
- Einddoel
Waar ronden we de FTF af?
3. Opvulling
Opvulling is simpel. Gewoon wat jij gaaf vindt om met de clan te doen!
Vervoerswijze. Kiezen voordat je het verhaal verzint:
- Auto's
Pakken we alles met vier wielen, of een specifiek type? Bijvoorbeeld SUV? Of LCPD squad car?
- Motoren
Hebben allemaal twee wielen. Maar een low-profile Faggio valt minder op dan een snelheidsduivel of Harley-look-a-like, vooral als je met tien man door de straat komt tuffen.
- Heli's
Bewapend of niet?
- Benenwagen
Al knallend, of juist proberen gezamelijk je Wanted kwijt te raken?
Wanted level of zonder.
Wat voor spanning wil je beleven? All out masacre, of sneaky en ongezien?
Samen, Teams, ieder voor zich.
Wat is het vervoer? Wat is dan het beste?
4. Afronden
CLAN ACHIEVEMENTS: THE SCORE
Benieuwd wat je hebt? Of wat een ander heeft? Op de Death Incorporated Clan website komt een prachtig overzicht, maar om vast een idee te geven van het hoe of wat, hieronder even een screenshot van onze turflijst. En een kleine preview van een Clan Achievement!
Info: voor de meeste Achievements zijn vijf of tien overwinningen nodig om de achievement te krijgen!
Dit bericht is aangepast door Jacky-2007: 8 september 2008 - 21:01
Geplaatst op 20 juni 2008 - 10:35
Ik heb wel 2 kleine probleempjes
1. Ik wacht nog steeds op m'n Hard Drive hoop em 30 Juni te krijgen
dus ik ga voor 2 Juli
2. m'n moeder kijkt s'avonds TV dus hoop ik dat ik ze kan ompraten als ik
KAN spelen ivm hard drive
Gratzz GTAFreak007
Dit bericht is aangepast door GTAFreak007: 20 juni 2008 - 10:35

Geplaatst op 20 juni 2008 - 13:41
bleisboi zei op 20 Jun 2008, 12:59:56:
Moeten denk ik meer spelers bij komen, maar voor de rest is het een goed ideetje,,ben er zoiezo wel bij..
De naam van het evenement zegt het al: Het gaat voornamelijk om eens van elkaar te zien wat voor speelstijl we hebben, elkaar te leren kennen en gewoon samen wat lol te trappen! Uiteraard zijn er wel enige speltypes online die we kunnen doen met het huidige aantal, we zien wel even! Inmiddels heeft een vriend van mij ook aangegeven erbij te willen, dus die zal binnenkort lid worden van het forum en zich aanmelden.
Afhankelijk wat Iscariah ervan denkt, maar momenteel denk ik erover om op beide dagen een Clan freemode te starten. Het leukste zou natuurlijk zijn om allemaal tegelijk te gamen, en dat is nog steeds de doelstelling. Maar voor diegenen die op één van de twee dagen niet kunnen, hebben we dan een tweede datum. Ik wacht even af wat Iscariah ervan zegt. Als hij accoord is, verander ik de Evenementpost.
Geplaatst op 20 juni 2008 - 14:43
En bij II staat mijn naam verkeerd, het is JELLE niet JELLY.
En nog wat, weet iemand hoe je je naam verandert op Xbox Live, ik dacht namelijk dat je je echte naam moest invoeren maar dat was dus niet zo slim
Signature verwijderd door Jowx, je signature mag maximaal 500x150 pixels en 100kb groot zijn!
Geplaatst op 20 juni 2008 - 15:08
jellybee zei op 20 Jun 2008, 14:43:47:
En nog wat, weet iemand hoe je je naam verandert op Xbox Live, ik dacht namelijk dat je je echte naam moest invoeren maar dat was dus niet zo slim
Sorry, je heet nu ook bij Team II echt Jelle!
Als je je naam wil veranderen kost dat volgens mij Microsoft points, maar dat weet ik niet zeker.. Of een nieuw profiel aanmaken, maar dan ben je je gamerpoints kwijt.
Maar je hebt toch best een gave naam, lekker laten zo toch? Ik had trouwens ook niet door dat het je echte naam was eigenlijk, je hebt best een exclusieve achternaam.
Geplaatst op 20 juni 2008 - 15:30
Jacky-2007 zei op 20 Jun 2008, 16:08:00:
jellybee zei op 20 Jun 2008, 14:43:47:
Sorry, je heet nu ook bij Team II echt Jelle!
Als je je naam wil veranderen kost dat volgens mij Microsoft points, maar dat weet ik niet zeker.. Of een nieuw profiel aanmaken, maar dan ben je je gamerpoints kwijt.
Maar je hebt toch best een gave naam, lekker laten zo toch? Ik had trouwens ook niet door dat het je echte naam was eigenlijk, je hebt best een exclusieve achternaam.
Ja m'n Pa komt uit Hongarije, dus ik dacht daar komt m'n naam vandaan, maar dat blijkt daar ook een onbekende naam te zijn. Maja, ik zie wel wat ik doe met m'n naam.
Signature verwijderd door Jowx, je signature mag maximaal 500x150 pixels en 100kb groot zijn!
Geplaatst op 22 juni 2008 - 16:45
Zojuist heb ik een update geplaatst in mijn eerste post. Het logo en de eerste signature zijn gereed!
EDIT: 2e Signature is beschikbaar!
EDIT2: En de 3e...
EDIT3: De 4e en 5e signatures staan er nu ook. Later ga ik weer verder, ik ga nu slapen. @Tink: bedankt voor je compliment trouwens!
Dit bericht is aangepast door Iscariah: 23 juni 2008 - 01:07

Geplaatst op 23 juni 2008 - 12:47
Think zei op 22 Jun 2008, 18:09:48:
Het lijkt wat op het logo van een motorbende
Ja ... lol ... nice!
BTW: beide woensdagen passen voor mij
Kmoe der wel bij zeggen dak bf:bc ga kope dus misch. ietske minder gaan spele op GTA IV ma als der nen bijeenkomst geplanned wordt speel ek zeker met plezier GTA IV zenne
Dit bericht is aangepast door naokske: 23 juni 2008 - 12:51
Geplaatst op 23 juni 2008 - 12:55
naokske zei op 23 Jun 2008, 13:47:51:
Think zei op 22 Jun 2008, 18:09:48:
Het lijkt wat op het logo van een motorbende
Ja ... lol ... nice!
BTW: beide woensdagen passen voor mij
Kmoe der wel bij zeggen dak bf:bc ga kope dus misch. ietske minder gaan spele op GTA IV ma als der nen bijeenkomst geplanned wordt speel ek zeker met plezier GTA IV zenne
Mwa, maar je kan toch ondanks bf:bc wel één van die woensdagen vrijmaken? Om even kennis te maken...
EDIT: Bedankt voor je compliment ook trouwens.
Dit bericht is aangepast door Iscariah: 23 juni 2008 - 12:56

Geplaatst op 24 juni 2008 - 09:14
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren