Clan Talk! - Death Inc. Clan Talk topic
Geplaatst op 24 juni 2008 - 17:50
naokske zei op 24 Jun 2008, 12:30:32:
Twas nog plezant eh maandag
Alleen dan met meer .. lol
En ja ksal wel een van de woensdage vrijmake
maar eh ist nu morge woendag of volgende week? 
Als ik me niet vergis (Jacky-2007, verbeter me als ik het mis heb), dan is het morgen én volgende week. Als je even online komt een van de 2 avonden (of allebij, wat je wilt), dan kunnen we eens echt kennis maken. Je nodigde me gisteren wel uit in Free Mode, maar met zoveel onbekenden in het spel ga ik m'n microfoon dus liever niet gebruiken. Omdat de meesten toch Engels zijn, anders gaan ze ons kicken omdat ze ons niet kunnen verstaan. Heb ik eerder meegemaakt. Nee, hoe we het in Death Incorporated doen is ook in Free Mode verzamelen. Alleen dan met invites only zodat er geen andere ongenodigden komen. Het is dan niet de bedoeling om in die free mode elkaar neer te gaan schieten... Daarvoor kunnen we vanuit Free Mode een Deathmatch starten, waar alleen de genodigden die aanwezig zijn aan mee kunnen doen. Is de Deathmatch dan afgelopen, dan zet het spel ons allemaal automatisch weer terug in Free Mode. En zo kunnen we alles gewoon starten. We spelen alleen dan niet ranked, a. omdat je geen mensen kan uitnodigen in die mode en b. omdat je geen buitenlanders kan weren. Dit is niet rassistisch bedoeld maar puur om bovengenoemde reden. Ze verstaan ons niet en ze zijn ongenodigd.
Ⓓⓔⓐⓣⓗ Ⓘⓝⓒⓞⓡⓟⓞⓡⓐⓣⓔⓓ Ⓒⓞⓞⓡⓓⓘⓝⓐⓣⓞⓡ

Geplaatst op 24 juni 2008 - 18:42
Iscariah zei op 24 Jun 2008, 18:50:41:
naokske zei op 24 Jun 2008, 12:30:32:
Twas nog plezant eh maandag
maar eh ist nu morge woendag of volgende week? 
Als ik me niet vergis (Jacky-2007, verbeter me als ik het mis heb), dan is het morgen én volgende week. Als je even online komt een van de 2 avonden (of allebij, wat je wilt), dan kunnen we eens echt kennis maken. Je nodigde me gisteren wel uit in Free Mode, maar met zoveel onbekenden in het spel ga ik m'n microfoon dus liever niet gebruiken. Omdat de meesten toch Engels zijn, anders gaan ze ons kicken omdat ze ons niet kunnen verstaan. Heb ik eerder meegemaakt. Nee, hoe we het in Death Incorporated doen is ook in Free Mode verzamelen. Alleen dan met invites only zodat er geen andere ongenodigden komen. Het is dan niet de bedoeling om in die free mode elkaar neer te gaan schieten... Daarvoor kunnen we vanuit Free Mode een Deathmatch starten, waar alleen de genodigden die aanwezig zijn aan mee kunnen doen. Is de Deathmatch dan afgelopen, dan zet het spel ons allemaal automatisch weer terug in Free Mode. En zo kunnen we alles gewoon starten. We spelen alleen dan niet ranked, a. omdat je geen mensen kan uitnodigen in die mode en b. omdat je geen buitenlanders kan weren. Dit is niet rassistisch bedoeld maar puur om bovengenoemde reden. Ze verstaan ons niet en ze zijn ongenodigd.
Hoelaat morgen online dan? dan ben ik er ook en kunnen jullie mij uitnodigen...
Hoor het wel..
Laterrr
Geplaatst op 24 juni 2008 - 21:43
Ik kijk meestal NCIS dan, maar aangezien ze toch weer aan het herhalen zijn ben ik van de partij.
BTW ik zou Dutch Rebel Invasion toch ook wel een vette clan naam vinden.
BTW ik zou Dutch Rebel Invasion toch ook wel een vette clan naam vinden.

"Death Inc. Coordinator" "The almighty forgives boy... Death inc doesn't" r75g0b75l0
Geplaatst op 24 juni 2008 - 21:45
naokske zei op 24 Jun 2008, 21:38:17:
Oh das spytig... ik kan morge (25 Juni) van smorges tot snamiddags (rond 19u) ... ma om 20u30 kan ik echt ni 
Zit je de week erna beter?
Het streven is wel om zeker een week van tevoren jullie allemal te hebben geïnformeerd via een PB vanaf nu, dat lijkt me de duidelijkste en meest directe vorm van communicatie.
Qua tijden, PB mij anders even met wanneer je in de gemiddelde week gamed. Dan ga ik proberen om daar met het plannen van de verdere Clan-evenementen rekening mee te houden!
Geplaatst op 25 juni 2008 - 10:48
Think zei op 25 Jun 2008, 10:20:09:
Je mag een sig dragen van Death Inc.! Moeten is er zo min mogelijk bij in deze Clan. Verder is Iscariah bezig om nog meer signatures te maken, zodat je een brede keuze hebt om te zien wat je leuk vindt.
We gaan er verder ook geen rangen in zetten. We zijn bezig met het ontwikkelen van een eigen, uniek reward-systeem. Later meer...
Dit bericht is aangepast door Jacky-2007: 25 juni 2008 - 10:49
Geplaatst op 25 juni 2008 - 18:39
Jacky-2007 zei op 25 Jun 2008, 11:48:47:
Think zei op 25 Jun 2008, 10:20:09:
Je mag een sig dragen van Death Inc.! Moeten is er zo min mogelijk bij in deze Clan. Verder is Iscariah bezig om nog meer signatures te maken, zodat je een brede keuze hebt om te zien wat je leuk vindt.
We gaan er verder ook geen rangen in zetten. We zijn bezig met het ontwikkelen van een eigen, uniek reward-systeem. Later meer...
Klopt, ik ga nog meer sigs maken... Maar dat zal wel weer weekendwerk worden.
EDIT: @LXZ-76: Ik had even niet gezien dat jij ook een sig ingesteld had!
Dit bericht is aangepast door Iscariah: 25 juni 2008 - 18:42
Ⓓⓔⓐⓣⓗ Ⓘⓝⓒⓞⓡⓟⓞⓡⓐⓣⓔⓓ Ⓒⓞⓞⓡⓓⓘⓝⓐⓣⓞⓡ

Geplaatst op 26 juni 2008 - 11:17
Gisteravond hebben we het eerste ontmoetingsevenement gehad. Het verliep alles behalve vlekkenloos helaas... Sommigen van ons hebben nogal wat problemen gehad met de verbinding. Ikzelf bijvoorbeeld had voor het eerst problemen met mijn experia box van kpn. Jelle ergert zich rot aan alcatel..
Alleen Iscariah en AALSMEERDER NL hebben probleemloos kunnen gamen.
We hopen dat iedereen snel probleemloos kan gamen!
Het was, ondanks de problemen, een erg gezellige avond. Deathmatch gespeeld, veel gekletst en lol gemaakt in free mode! Bleisboi weliswaar zonder headset, maar het vliegveld was al met al heerlijk chaotisch, Death Inc. stijl!!
We zijn vergezeld door twee nieuwe leden die graag ook een invite willen bij clanmeetings om mee te gamen met de clan! Ze zijn beide (nog) niet actief op het forum, maar natuurlijk van harte welkom!
De Gamertags van beide heren staan in de eerste post van het Clan Talk topic.
Ook willen Iscariah en ik nog eens benadrukken dat het voornamelijk bij Death Inc. gaat om lekker samen gamen. Iedere Clanmeeting is vrijblijvend! Als je kan op de datum/tijd super, kan je niet, dan vast wel een volgende keer. Er zitten geen verplichten aan!
Om dit even kracht bij te zetten, de teams zijn vanaf nu tijdelijk samengevoegd! Op het moment dat we met genoeg leden zijn over een paar weken o.i.d, splitsen we weer op!
Alleen Iscariah en AALSMEERDER NL hebben probleemloos kunnen gamen.
We hopen dat iedereen snel probleemloos kan gamen!
Het was, ondanks de problemen, een erg gezellige avond. Deathmatch gespeeld, veel gekletst en lol gemaakt in free mode! Bleisboi weliswaar zonder headset, maar het vliegveld was al met al heerlijk chaotisch, Death Inc. stijl!!
We zijn vergezeld door twee nieuwe leden die graag ook een invite willen bij clanmeetings om mee te gamen met de clan! Ze zijn beide (nog) niet actief op het forum, maar natuurlijk van harte welkom!
De Gamertags van beide heren staan in de eerste post van het Clan Talk topic.
Ook willen Iscariah en ik nog eens benadrukken dat het voornamelijk bij Death Inc. gaat om lekker samen gamen. Iedere Clanmeeting is vrijblijvend! Als je kan op de datum/tijd super, kan je niet, dan vast wel een volgende keer. Er zitten geen verplichten aan!
Om dit even kracht bij te zetten, de teams zijn vanaf nu tijdelijk samengevoegd! Op het moment dat we met genoeg leden zijn over een paar weken o.i.d, splitsen we weer op!
Dit bericht is aangepast door Jacky-2007: 26 juni 2008 - 11:34
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren