NIEUWSBRIEF 02.08.2008
Wist je dat....
.....De coordinators tijdens het afgelopen Clanevent KEIHARD ingemaakt zijn door de leden?
.....wij er nog over in beraad zijn of dit nu leuk was, of leuker?
.....dit alleen tijdens het potje cops en crooks was
.....j1mzzzz we erg hopeloos racet vergeleken bij de gemiddelde GTA IV gamer?
.....Janoshdw helaas disconnecte tijdens het Event?
.....We hebben gewacht, maar hij helaas aangaf via PB niet meer te kunnen joinen?
.....De burgershot in alderney 2 maanden gesloten is wegen technisch onderzoek
en renovatie na aanleiding van een terroristisch gijzelings drama?
.....Happiness island geteisterd werd door laag vliegende rpg, granaten en helicopters?
.....We voortaan de chaos tijdens events gaan organiseren?
.....er dus voortaan in een georganiseerde chaos wordt gegamed?
.....AALSMEERDER NL toch echt vond dat tsirapo een achievement verdiende voor zijn
riskante ontsnapping tijdens cop's n crooks?
.....de Clan Achievements helaas niet zo makkelijk te halen zijn?
.....Deze nieuwsbrief nogal kort is, omdat de pc van AALSMEERDER NL a.k.a. LXZ-76 tot twee keer toe crashte vandaag?
C U @ Death Inc.!
Iscariah
Jacky-2007
LXZ-76
NIEUWSBRIEF 14.07.2008
Wist je dat...
...we zaterdag aanstaande een Clan Deathmatch spelen?
Ja, ik ben nieuwsgierig!!!!/
Niet nieuwsgierig, maar wil het wel even weten...
...DarkMike08 de meest populaire gamerpicture heeft ingesteld? Check
deze site!
...Jellybee nu verder forumt als Uitroepteken? En wij vonden Junior nog wel zo passend...!
...ik nu van Iscariah meer mag vertellen over de Death Incorporated website?
...er verder weinig nieuws is voor deze nieuwsbrief?
...ik er dus nu extra lang over ga doen, voor ik er wat over vertel?
...anders de spanning er zo gauw af is?
...een geavanceerd ledensysteem straks onderdeel uitmaakt van de Death Incorporated website?
...ik nu toch stiekem al wel wat heb getyped over de website?
...het de nieuwsbrief een stuk korter maakt als ik het gelijk zou typen?
...LXZ-76 a.k.a. AALSMEERDER NL en Janoshdw a.k.a. Think nog steeds op vakantie zijn?
...LXZ-76 a.k.a. AALSMEERDER NL ons zó erg mist, dat hij vanaf zijn vakantieadres toch even heeft gelezen en gepost in het CLan Talk topic?
...we medelijden hebben met de arme franse meisjes die zijn verhalen over Death Incorporated nu toch echt wel zat zijn?
...ik nu toch echt weer terug ga komen op de website, omdat jullie anders in slaap vallen?
...er naast het geavanceerde ledensysteem ook een achievementsysteem aan gekoppeld wordt?
...we aanstaande zaterdag al gamen voor het behalen van die Death Inc. Achievements?
...en behalve alles wat met Death Incorporated te maken heeft, er ook het nieuws over GTA in het algemeen op wordt bijgehouden?
...de Death Incorporated website zijn eigen forum en media heeft straks?
...Iscariah spijkert aan een klein project omtrent de website, maar dat ik er verder nog niks over mag zeggen?
...ik er nu een einde aan maak, want deze nieuwsbrief is nu lang genoeg! Tot zaterdag!
Jacky-2007
Iscariah
LXZ-76
Clan coördinators van Death Incorporated
NIEUWSBRIEF 27.06.2008
Wist je dat...
...Death Incorporated zijn eigen reward systeem ontwikkelt "right as we speak"?? Houdt Clan Talk in de gaten!
...Think a.k.a. JanoshdW straks op reis gaat? Death Inc. wenst hem uiteraard een goeie reis en tot gauw!
...Jelle Mogony een k*tverbinding heeft, en hij gelukkig dankzij hulp van o.a. Iscariah straks kan gamen?
...we momenteel 12 leden tellen?
...dit eigenlijk de schuld is van Devino en fulcrum61953? En ze zijn
helemaal welkom!
...we langzaam allemaal loskomen in het Clan Talk?
...niemand van de aanwezigen het eerste CLanevenement afgelopen woensdag heeft overleefd?
...we door het doodgaan online uiteraard véél meer lol hadden?
...er woensdag aanstaande, 2 juli, weer een ontmoetingsevenement is?
...Iscariah nóg minder slaap krijgt nu we deze clan zijn begonnen?
...we binnenkort na de twee ontmoetingsevenementen een clanevenement gaan plannen die wél een multi mode krijgt aangewezen?
...bleisboi gaat zorgen dat hij de volgende keer wél zijn headset aan en op heeft?
...ik het nu zat ben om nog meer te bedenken, en jullie mogen wachten tot de volgende nieuwsbrief!!
C U @ Death Inc.!!
Dit bericht is aangepast door Jacky-2007: 3 augustus 2008 - 15:31