Jump to content

Runescape cheat


Gianni_007

Recommended Posts

Wil je 500 miljard op je bank op runescape? voeg Pimboli(spatie)101 toe aan je vrienden, dann zeg je tegen hem, weet jij een cheat voor 500 miljard? dan zegt hij ja, dan moet je je runescape wachtwoord geven en offline gaan, en 5 minuten offline blijven en als je er dan weer op gaat heb je 500 miljard in je BANK niet in je tas, dus je moet dan eerst naar de bank gaan of stuur email bericht naar >>> Door Froodooo: E-mail adres verwijderd<<<

EN DIT IS ECHT GEEN BEDROG WANT ANDERS MAG IK NOOIT MEER OP RUNESCAPE SPELEN VAN MEN OUDERS OMDAT IK NIET MAG HACKEN!!!!!!!!!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Wil je 500 miljard op je bank op runescape? voeg Pimboli(spatie)101 toe aan je vrienden, dann zeg je tegen hem, weet jij een cheat voor 500 miljard? dan zegt hij ja, dan moet je je runescape wachtwoord geven en offline gaan, en 5 minuten offline blijven en als je er dan weer op gaat heb je 500 miljard in je BANK niet in je tas, dus je moet dan eerst naar de bank gaan of stuur email bericht naar zotte_gianni (at) hotmail DOT com

EN DIT IS ECHT GEEN BEDROG WANT ANDERS MAG IK NOOIT MEER OP RUNESCAPE SPELEN VAN MEN OUDERS OMDAT IK NIET MAG HACKEN!!!!!!!!!

heel slecht gedaan hoor. als je echt goed wil worden in dat dome spelletje moet je het veel spelen of member worden. je bent echt zielig als je gaat hacken, zeker als je gaat zeggen dat het een hack is terwijl je andere mensen loopt te hacken!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...