Jump to content

Vegeta Vs tjippie


Vegeta

Recommended Posts

ik ben al klaar met de sig, maar imageshack loopt elke keer vast en ik moet nu trainen voor de voetbal, dus ik post hem later vanavond wel als dat goed is? greets tjippie, (rond 8 uur staat hij hier op de site :tu:)

Bewerkt: door tjippie
Link to comment
Delen op andere websites

Eerste vote, beste vote :puh:

Mijn stem gaat naar: Vegeta

Vegeta: Je signature is mooi, alles eigenlijk wel op je tekst na! :dans:

Tjippie: Ik vind het nog al makkelijk :7 Volgende keer iets moeilijkers nemen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vegeta: Een prachtige sig. Mooie achtergrond de render past er goed bij alleen vind ik de tekst te licht waardoor het afleid.

Tjippie: Ik vind de achtergrond nogal lelijk en niet bij de render passen. en ik vind het ook lelijk word. Ookal heb je ze hand in hand laten lopen vind ik het lelijk omdat er 3 renders zijn dus ook 3 mario's en het font: lelijk en ontoepasselijk.

Vote: Vegeta

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat ook naar Vegeta.

Vegeta, je signature oogt op het begin erg mooi met maar 1 groot minpunt, en dat is de zwarte achtergrond. De effecten en brushes vind ik beter dan bij je vorige signatures, en ook de tekst is leuk. De zwarte achtergrond maakt het een beetje saai en grauw. Ook vind ik de wat dikkere grijze brushes niet mooi passen bij het effect. Tjippie, jouw signature vind ik erg leuk maar ik vind hem helaas een beetje saai. Het effect en de achtergrond is leuk, maar de tekst staat er niet op en je signature bevat ook geen border, en met dat soort kleinigheidjes wordt je signature veel mooier. Ook vind ik de kleuren van de achtergrond niet zo goed bij de render passen. KUTGW allebei :)

Link to comment
Delen op andere websites

En ook de mijne naar Vegeta.

De sig van Tjippie ziet er simpel uit, wat het ook minder spectaculair maakt. Ik dacht dat ik dubbel zag, maar toen bleken er in ene keer drie renders in te staan, wat ik te veel vind. Die geef ik een 5,8/10

De sig van Vegeta heeft naar mijn mening niet een erg mooie achtergrond. De effecten daarintegen zijn wel mooi gedaan waardoor de achtergrond eigenlijk bijna niet opvalt. Deze geef ik een 6,8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...