weet iemand de .txds(meervoud!) van de paintjobs van de remington? Het liefst paintjob 2 en 3
bedankt!
Aanvraagtopic TXD/DFF bestanden - Voor als je niet weet hoe een TXD/DFF bestand heet.
Geplaatst op 5 april 2008 - 17:25
bierbuikje zei op 5 Apr 2008, 10:55:17:
weet iemand de .txds(meervoud!) van de paintjobs van de remington? Het liefst paintjob 2 en 3
bedankt!
bedankt!
Dat is remingtn1.txd, remingtn2txd en remingrn3.txd.
TIP:Je kan ook een paintjob maken en opslaan als remingtn4.txd en die toevoegen aan gta3.img!
Als je de remmington dan gaat modden in de transfender kan je kiezen uit een 4e paintjob zonder dat je een ander hoeft te vervangen!

Geplaatst op 6 april 2008 - 10:34
Vice City:
Chariot Hotel - volgens mij is dat od_char_signs_dy.dff, anders waarschijnlijk iets anders met od_char
Malibu Club - alles met od_club, het hoofdgebouw is od_clubout_dy.dff
GTA III:
Yakuza stinger - yakuza.dff
Chariot Hotel - volgens mij is dat od_char_signs_dy.dff, anders waarschijnlijk iets anders met od_char
Malibu Club - alles met od_club, het hoofdgebouw is od_clubout_dy.dff
GTA III:
Yakuza stinger - yakuza.dff
Dit bericht is aangepast door K.O.: 6 april 2008 - 10:36
Geplaatst op 30 april 2008 - 12:01
Geplaatst op 31 mei 2008 - 17:56
Ik zoek de .txd van de pig bewakers in Vice City. Ze lopen vaak bij het vliegveld, bij de North Point Mall, en bij de Vercetty Mansion.
''Ik zou een moord voor een kind in Afrika doen... Zo eentje in een kooi; soort van Tamagotchi, maar dan zwart. '' ~Amfetamientje
[
|Text modden tutorial|BeaT DowN RecruitmenT|GTA VCS modden tutorial|
)
[

)
Geplaatst op 1 juni 2008 - 12:23
Geplaatst op 1 juni 2008 - 14:34
''Ik zou een moord voor een kind in Afrika doen... Zo eentje in een kooi; soort van Tamagotchi, maar dan zwart. '' ~Amfetamientje
[
)
[

)
Geplaatst op 1 juni 2008 - 19:00
MichelS. zei op 1 Jun 2008, 14:31:24:
Bestandjes van Pizza tent in een van de eerste missies! Tegenover die barber shop!
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Nieuw bericht plaatsen

Citeren