Welke auto's heb je voor de deur staan?
Ik heb altijd een zakelijke auto: Witte cognocenti
En altijd een fun auto: Zwarte Patriot
En jullie?
''Welke Auto's Heb Je Voor De Deur Staan?'' - Post hier je auto's
Geplaatst op 19 september 2008 - 17:34
Geen comets meer, kwijt
Geelgoude Hummer die je bij een missie van Elizabeta stond op de parkeerplaats, de auto was denk ik van playboy x want je moest een missie met hem doen en hij rijd toch altijd met hummers
die auto heb ik zoiezo altijd staan
en voor de rest is verschillend
Geelgoude Hummer die je bij een missie van Elizabeta stond op de parkeerplaats, de auto was denk ik van playboy x want je moest een missie met hem doen en hij rijd toch altijd met hummers
die auto heb ik zoiezo altijd staan
en voor de rest is verschillend
Geplaatst op 20 september 2008 - 10:00
:V
Bohan: Infernus & Comet
Algonquin (Roman): Infernus (Bernie) & Turismo
Algonquin (Playboy X): Sultan RS & Enforcer (Die past er maar net in :') Ik was even leuk me de politieaan het spelen, 5 sterren. Ik vlucht natuurlijk weg met een Enforcer op de brug van Broker -> Algonquin, ben ik opeens uit het zicht van de politie, en heb ik daarna geen sterren meer :') Saven dus.)
Alderney: 2X Sultan RS
Bohan: Infernus & Comet
Algonquin (Roman): Infernus (Bernie) & Turismo
Algonquin (Playboy X): Sultan RS & Enforcer (Die past er maar net in :') Ik was even leuk me de politieaan het spelen, 5 sterren. Ik vlucht natuurlijk weg met een Enforcer op de brug van Broker -> Algonquin, ben ik opeens uit het zicht van de politie, en heb ik daarna geen sterren meer :') Saven dus.)
Alderney: 2X Sultan RS
Geplaatst op 20 september 2008 - 12:24
LordSm0ke zei op 19 Sep 2008, 17:32:39:
Welke auto's heb je voor de deur staan?
En jullie?
En jullie?
Zijn al meerdere topics over.
Naja, 2 infernusjes, 1 kogelvrije Phantom, een Fly U6 Feroci, een Romero en verder wat GT's.
Inloggen
Registreren
Helpdesk
Citeren