de radiozenders - fantaseer maar een naam en bij passende muziek
Geplaatst op 11 oktober 2008 - 20:33
Zo'n muziek zal er zeker en vast niet opstaan omdat ze véél geld moeten betalen aan de groep die het liedje heeft gemaakt. En hoe bekender/beter, hoe duurder.
Daarom dat de radiozenders in alle Gta's slecht zijn.
MP.
Daarom dat de radiozenders in alle Gta's slecht zijn.
MP.
Dit bericht is aangepast door MegaPilot: 11 oktober 2008 - 20:33
Geplaatst op 11 oktober 2008 - 20:47
nintendo5998 zei op 11 Oct 2008, 21:43:17:
Gij moet weer zoals altyd de boel verpesten met u feiten 
Ik haal je gewoon uit je droomwereldje. Je zult geen Metallia-Rammstein-AC/DC-... horen op radio's. En waarom zou ik je droomwereldje niet mogen "verzieken" met feiten? Verwacht toch geen onmogelijke dingen. Feiten zjn feiten.
MP.
@ hieronder: Ik zei bekende zangers/liedjes. Ik ken 1 liedje: In Vice City heb je Michael Jackson met Billy Jean. Meer ken ik niet. Owja, ik luister elke dag naar muziek, dus daar kan het niet aan liggen. En waarom vinden jullie dat ik alles verziek? Ik post met feiten, niet met verlangens. Daarvoor moet je hier zijn.
Dit bericht is aangepast door MegaPilot: 11 oktober 2008 - 20:52
Geplaatst op 11 oktober 2008 - 20:49
MegaPilot zei op 11 Oct 2008, 21:47:17:
nintendo5998 zei op 11 Oct 2008, 21:43:17:
Gij moet weer zoals altyd de boel verpesten met u feiten 
Ik haal je gewoon uit je droomwereldje. Je zult geen Metallia-Rammstein-AC/DC-... horen op radio's. En waarom zou ik je droomwereldje niet mogen "verzieken" met feiten? Verwacht toch geen onmogelijke dingen. Feiten zjn feiten.
MP.
Neem maar van me aan. Ge verziekt het inderdaad met uw feiten.
Spandau Ballet kwam toch voor in VC? Dus niet zeuren
A.U.B.

Peace
Love
Unity
Respect
Geplaatst op 12 oktober 2008 - 12:30
Geplaatst op 12 oktober 2008 - 12:33
nintendo5998 zei op 12 Oct 2008, 13:30:38:
jawel want het gaat over de mogelijke radiozenders v/h spel. 
Dan kom ik met feiten over de mogelijke zenders en dan krijg ik boze reacties?
Fantaseren over AC/DC en dergelijke heeft dan toch geen nut? Die kans is miniem...
MP.
@ hieronder: User Track Player is enkel in SA op de PC.
@ nintendo5998: Maar hoe zou je dan je DS moeten linken aan je PC?
Dit bericht is aangepast door MegaPilot: 12 oktober 2008 - 12:38
Geplaatst op 12 oktober 2008 - 12:35
Megapilot heeft wel gelijk, hoe bekender, hoe duurder. Natuurlijk hoop ik het beste voor jullie, maar anders moeten jullie maar Metallica en Rammstein in de user track player gooien
Ik hoop dat die rottige radio del mundo achtige muziek weg blijft, gatverdemme wat kan ik me daar aan ergeren. Geef mij liever maar wat chille muziek, werkt lekker stimulerend als je een persoon omver rijdt.
Ik hoop dat die rottige radio del mundo achtige muziek weg blijft, gatverdemme wat kan ik me daar aan ergeren. Geef mij liever maar wat chille muziek, werkt lekker stimulerend als je een persoon omver rijdt.
Inloggen
Registreren
Helpdesk

Citeren